Да, еще я принимала по описи журналы проверок + акты к ним.
Чековая книжка - у кого хранится? Я принимала и чековую книжку под подпись.
Вот, я вам копирую свой акт.
*********************************************************************
Акт приймання-передачі справ (бухгалтерських документів)
при зміні головного бухгалтера
Ми, ті, що підписалися нижче,
Керівник – директор _____________________
Головний бухгалтер, що звільняється – .
Головний бухгалтер, що призначений –
Підписали даний Акт про те, що з метою повного та своєчасного передання справ у зв’язку зі звільненням ________________________ та призначенням на посаду головного бухгалтера ________________________ сторони виявили наступне:
1. Бухгалтерська документація_________________________/название предприятия/ передається у відповідному стані, у вигляді паперових та електронних носіїв інформації згідно переліку (додається)
2. Проведена вибіркова перевірка звітності та регістрів обліку показала, що головний бухгалтер, що звільняється, вів бухгалтерський та податковий облік в обсягу та на умовах, передбачених внутрішніми документами ___________________, що стосуються організації обліку та документообігу (документи додаються)
3. Остання перевірка ___________________ контролюючими органами відбулася в липні 2007 року, результати перевірки оформлено актом , помилки та недоліки, вказані в Акті, виправлені в повному обсягу, штрафи та пеня сплачені повністю .
4. Схема організації роботи бухгалтерії, документообороту та розподілу обов’язків наведені у відповідних додатках (додаються)
5. Сторони свідчать, що на момент передачі справ не обізнані в наявності інших документів (не врахованих при складанні акту), які свідчать про інші результати діяльності підприємства, ніж ті, що вказані в звітності та бухгалтерських регістрах
Додатки до Акту приймання-передачі:
1. Первинні документи, прошиті в папках в хронологічному порядку:
- виписані податкові накладні – 1 папка(за період з 01.01.12 по 30.06.12р.)
- отримані податкові накладні – 3 папки(за період з 2011 по 2012 рік)
- банківські виписки – 5 папок(за період з травня 2011 по липень 2012 року)
- звіти матеріально-відповідальних осіб /їдальні, торгові точки, склади/ - 25папок (за період з травня 2011р. по червень 2012р.)
-касові книжки за період з травня 2011р. по липень 2012р.
- документація по заробітній платі в повному обсязі
- акти виконаних робіт сторонніх організацій 1 папка за період з 01.01.12 по липень 2012-07-13
2. Регістри бухгалтерського обліку (на паперових носіях)
- журнали-ордери – 20 папки(за період з 2008 по 2012 рік)
- документи по касовій дисципліні – 4 папки(за період 2012р.)
- документи по заробітній платі – 52 папки(за період з 2008 по 2012 рік)
- документи по розрахунках з підзвітними особами – 2 папки(за період з 2011 по 2012 рік)
3. Фінансова звітність (за період з 2008 по 2012 рік)
4. Податкова звітність (за період з 2008 по 2012 рік)
5. Інші документи – акти перевірок, звіти до Міністерства та до відділу освіти, акти звіряння с контрагентами, книга обліку перевірок, чекова книжка – 2шт., звітність до Міськвиконкому, договори матеріально-відповідальних осіб.
6. Інформація на електронних носіях
- база 1С-підприємство
- база 1С Рарус
- електронні таблиці Excel та Word
-листи та довідки
8. Внутрішня документація щодо трудового розпорядку та роботи бухгалтерії
- колективний договір
- контракти директора
- наказ про облікову політику
- посадові інструкції працівників бухгалтерії – 6 шт.
9. Результати перевірок контролюючих органів
- журнал відвідувань – 1 шт.
- папка з актами та довідками – 1 шт (за період з 2007 по 2012 рік)
10. Матеріальні цінності:
Антивірус, вентилятор, монітор ТСО-99, обігрівач, персональний комп'ютер, принтер-сканер-факс, стіл, штамп – 2шт., електрочайник Сатурн, картридж Самсунг 4100 чорний.
Підписи сторін:
. Директор_____________
_____________
. _____________
Акт складено українською мовою в трьох ідентичних екземплярах – по одному для кожної зі сторін.
---------------------