Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

если на фирме один директор, что писать в строке - глав бух?

Відправлено користувачем lesusha 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 2    Сторінки: Попередні12
И я поставила в стр. гл.бух. не передбачено, а сейчас думаю не начислят ли штраф и как сдавать отчётность дальше? Получается что кто как хочет так и сдаёт отчётность
думаю если бы был штраф, его бы уже начислили и предъявили к оплате
Как пишете если нет бухгалтера, директор и там и там?


нашла
Коротка:
У разі коли штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, а ведення бухгалтерського обліку та подання звітності здійснюється безпосередньо керівником, то така звітність на паперовому носії підписується лише у графі «керівник», а у графі «головний бухгалтер» проставляються прочерки.
Повна:
Для всіх таблиць додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2015 року за № 460/26905 (далі – Порядок № 435) в реквізиті «Головний бухгалтер» для юридичних осіб - за наявності даної посади зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків (за довідкою Державної фіскальної служби України з Державного реєстру фізичних осіб), підпис та прізвище з ініціалами головного бухгалтера, а для фізичних осіб даний реквізит не заповнюється.
Відповідно до абз. першого п.п. 48.5.1 п. 48.5 ст.48 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником.
Таким чином, у разі коли штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, а ведення бухгалтерського обліку та подання звітності здійснюється безпосередньо керівником, то така звітність на паперовому носії підписується лише у графі «керівник», а у графі «головний бухгалтер» проставляються прочерки.
К главбуху цепляются только если им очень это нужно. Когда-то, кажется в 2011 году, предприятие попало в черный список, электронку отрубили, все отчеты на бумаге принимали, кроме НДС. Вернее НДС сначала принимали, потом ставили до видома. Вот тогда и прицепились, что нет главбуха, а когда стала повторять там дира, начали менять листы в деке на копии и писали, что сдала копию вместо оригинала. Так что и запись дира в главбухи от произвола не спасла.
И еще из ЕБЗ

Коротка:
У разі коли штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, а ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації здійснюється безпосередньо керівником, то така податкова декларація підписується лише у графі «керівник», а у графі «головний бухгалтер» проставляються прочерки.
Така форма підпису податкової декларації не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах. Повна:
Частиною 4 статті 8 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями визначено, що для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації:
введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи; ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
Завдання та функціональні обов’язки бухгалтерських служб, повноваження керівника бухгалтерської служби у бюджетних установах визначаються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пп.48.1 ст.48 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) форма податкової декларації повинна містити необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.
Обов’язкові реквізити - це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений ПКУ статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків (пп.48.2 ст.48 ПКУ).
Податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником (абз. перший пп.48.5.1 п.48.5 ст.48 ПКУ);
Таким чином, у разі коли штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, а ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації здійснюється безпосередньо керівником, то така податкова декларація підписується лише у графі «керівник», а у графі «головний бухгалтер» проставляються прочерки.
Така форма підпису податкової декларації не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
Вот и я такое помню, я везде ставлю дира, а сейчас даже и не знаю как лучше. Спрашиваю кто как делает. Отчет на бумаге, еще начнут цепляться, договор на єлектронку не подписали.
Ну от на договорі підписи у вас на кого - того і ставте в
паперовому варіанті)))



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
там только директор, ключ у меня только на директора
пишу не передбачено, ндс на бумаге принимают
а в есв, еть додаток которій подписывает только бух, то он останется не подписанным получается
На бумаге давно не сдавала, в Медке если нет буха, в ЕСВ на месте буха везде прочерки, в остальных отчетах "не передбачено".
Додаток тот справочный, кому та подпись нужна?
Сегодня позвонила в налоговою. В одном кабинете ответили писать фио дира, в другом кабинете писать "право одного підпису". Теперь что звонить в третий для более расширенного соцопроса?))))
Не заполняла ничего в поле второй подписи и вопросов не возникало. Подписываю ЭЦП дира + печать. С какой стати там должно быть "не передбачено", если в декларациях поля, в которых данные отсутствуют, заполнению не подлежат? А в ЕСВ кстати писало предупреждение заполните данные про главбуха при его наличии, а не заполняйте всегда.
в бумажных вариантах ,помню, писали "не передбачено"...

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Quote
Ляля - Оля
в бумажных вариантах ,помню, писали "не передбачено"...
Я такое тоже помню. Но еще помню, что в какой-то момент норма поменялась на не заполнять. Возможно это и было когда в 48.5.1 пришла фраза с вариантом про одну подпись.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 2    Сторінки: Попередні12
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00032199999999999