Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

налог с покупки недвижимости

Відправлено користувачем Нагайна 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Купили офис. Заплатили в местный бюджет 1% за оформление договора купли-продажи недвижимости. Куда относить сумму этого налога - на 15 счет с дальнейшей амортизацией в составе полной стоимости объекта или сразу можно списать в ВР как "прочие налоги? Может кто подскажет ссылочку на статьи на эту тему? Пожалста!!!
а вам куди більше хочеться?


Ну дуже хочеться на ВВ!!!
В бух обліку на 15 рах. Уточність, на скільки я розумію був сплачений пенсійний збір - то його можно ставити на ВВ на підставі п. 5.2. ЗУ Про оподаткування прибутку підприємств
Чесно кажучі, я сама не впевнена в цьому. В п/дорученні вказано "Код 11011100. 1% за оформление договора купли-продажи недвижимости." Я й зрозуміла це як ПФ. Тільки отримувач не ПФ, а місцевий бюджет... А Ви як вважаєте? Де можна переглянути коди платежей?
Пенсійний збір з продажу нерухомості платиться в місцевий бюджет, тільки з того що в мене є, той код шо ви вказали - це ПДФО з осіб від інших видів діяьності winking smiley
Где там в 5.2 основания для ВВ??? smiling smiley

См.
8.1.2. Амортизації підлягають витрати на:
придбання основних фондів ....

1% - это плата нотариусу, кажецца

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Монна Нонна -при купівлю/продажу нерухомості сплачується плата нотаріусу а також 1% пенсійний збір сплачує покупець
Див
ПОРЯДОК
сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій

Якщо мова йде про сплату пенсійного збору - то чому не п. 5.2.?????
Вже знайшла значення цього коду. - "Податок з доходів фізичних осіб від інших видів діяльності". Нічого не розумію... Буду вже завтра розбиратися з нотаріусом. Дуже дякую вам - Монна Нонна і Олександр!!!
Нагайна, перевірте суми:
якщо сума платежу складає 15% від плати нотаріусу - тоді це точно ПДФО з доходу нотаріуса.

\\ Якщо мова йде про сплату пенсійного збору - то чому не п. 5.2.?????
Не знаю smiling smiley
Але ж цей платіж пов"язаний з придбанням ОФ

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Ну повязаний але ж є також п. 5.2. який дозволяє нам включити в ВВ - чом би і не скористаться???
По аналогії - думка ДПА стосовно пенсійного збору з легкових автомобілів


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 19.12.2006 р. N 23881/7/15-0317

Про деякі питання оподаткування

Про податковий облік внесків до Пенсійного фонду України, сплачених при відчуженні легкових автомобілів.

Пунктом 7 ст. 1 та пунктом 6 ст. 2 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено, що при відчуженні юридичними особами легкових автомобілів вартість таких автомобілів виступає об'єктом оподаткування збором на обов'язкове державне пенсійне страхування.

Указаний збір сплачується у Порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.98 N 1740 "Порядок сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій".

Так, згідно з пунктом 12 цього Порядку платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів є, зокрема, підприємства, установи та організації всіх форм власності, які набувають право власності на легкові автомобілі шляхом:

- купівлі легкових автомобілів, у тому числі у виробників або торговельних організацій (крім випадків забезпечення автомобілями інвалідів згідно із законодавством);

- міни;

- дарування (безоплатної передачі); успадкування (крім випадків успадкування легкового автомобіля за законом);

- з інших підстав, передбачених законодавством.

Відповідно до підпункту 5.2.5 п. 5.2 ст. 5 Закону до складу валових витрат включаються, зокрема, суми внесених (нарахованих) податків, зборів (обов'язкових платежів), установлених Законом України "Про систему оподаткування" (крім тих, що прямо не визначені у переліку податків, зборів (обов'язкових платежів), визначених зазначеним Законом). При цьому статтею 14 Закону України "Про систему оподаткування" визначено, що до загальнодержавних податків і зборів належить, зокрема, збір на обов'язкове державне пенсійне страхування.

Водночас згідно з пунктом 5.1 ст. 5 Закону під терміном "валові витрати" розуміють суму будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формі, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Господарською діяльністю є будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формі, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою (пункт 1.32 ст. 1 Закону).

Ураховуючи викладене, збір на обов'язкове державне пенсійне страхування з відчуження легкових автомобілів, що сплачується платником податку, який набуває право власності на легковий автомобіль, включається до складу валових витрат такого платника на підставі підпункту 5.2.5 п. 5.2 ст. 5 Закону за умови безпосереднього зв'язку операції з придбання автомобіля з господарською діяльністю цього платника, та відображається у рядку 4.6.18 додатка Р1 до декларації з податку на прибуток підприємства.
Огромное спасибо! В свою очередь - рассказую: нотариус всем дает такую "справку", где указаны реквизиты и вид платежа , который подразумевает платёж в ПФ. А ей такие реквизиты дали в налоговой. Вообщем я воспользуюсь п.5,2 и отнесу этот платёж на ВР. Ещё. На сайте "Дт-Кт" нашла статью на эту тему. Интересно пишут. На любой вкус. Даю цитату:
"У бухобліку суми збору включаються до первісної вартості придбаного об’єкта основних засобів (п. 8 П(С)БО 7). У податковому обліку витрати зі сплати 1% вартості придбаної нерухомості включаються до валових витрат на підставі пп. 5.2.5 Закону про прибуток, з відображенням у додатку Р1, рядок 4.6.15 Декларації з податку на прибуток." (сноска4)

4 Деякі незалежні експерти вважають, що суму збору до ПФ, сплачену при придбанні нерухомості, слід віднести на збільшення балансової вартості нерухомості в податковому обліку.""

Тоесть написали одно, но подстраховались мнением "деяких експертив" .
Поддерживаю Монну Нонну - расходы на ПФ при покупке здания - на 15 сч

и в бух учёте - на первоначальную стоимость здания
и в налог учёте - на стоимость здания (не на ВР, может быть потому что я - осторожный бухгалтер)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000346