Полазив в интернете я нашла такое:
Причому підприємство не має право визначати, затверджувати і застосовувати нетипову форму первинного документа для документального оформлення тих або інших здійснених підприємством господарських операцій, якщо для їхнього оформлення визначена типова форма первинного документа. От якщо такої типової форми не затверджено (не визначено), то в цьому випадку підприємство одержує право визначити, затвердити і, що найголовніше, на законних підставах використати свою форму первинного документа. Наприклад, «Прибутковий ордер» типової форми М - 4 відповідно до вимог наказу Мінстату України «Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини і матеріалів» від 21.06.1996 р. № 193 (далі — Наказ № 193), яким він і був затверджений, призначений для обліку матеріалів1, що надходять на підприємство від постачальників і з переробки. Отже, жодне підприємство не має право визначати, затверджувати і використовувати для відображення таких операцій свої форми первинного документа. Воно повинне використовувати для відображення надходження матеріалів (запасів) на підприємство тільки типову форму «Прибуткового ордера» М - 4 .
У тому випадку, коли підприємство здійснює настільки специфічні операції з приймання матеріалів (запасів) від постачальників чи з переробки або воно здійснює приймання якихось особливих матеріалів (запасів) і це вимагає внесення до первинного документа («Прибуткового ордера» М - 4 ) додаткової інформації, для якої не передбачений реквізит у такому первинному документі, то воно має право змінити типову форму первинного документа, доповнивши його необхідним реквізитом. Але при цьому не бажано міняти формат документа і в жодному разі не можна видаляти який-небудь реквізит такого первинного документа, присутній у його типовій формі. Відповідно до вимоги «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого Мінфіном 24.05.1995 р. № 88 (далі — Положення № 88):
Первинні документи складаються на бланках типових форм, затверджених Міністерством статистики України, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами України. Документування господарських операцій може здійснюватись з використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні обов’язково містити реквізити типових або спеціалізованих форм.
За відсутності типової форми первинного документа, призначеного для оформлення якої-небудь операції та визначення підприємством такої форми первинного документа (нетипової форми для внутрішнього користування) воно повинне дотримуватися вимог п. 2.4 Положення № 88:
Первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов’язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
При застосуванні засобів обчислювальної та іншої оргтехніки реквізити можуть бути зафіксовані у вигляді коду.
Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємст¬ва, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.
Виходить, що, указавши в первинному документі нетипової форми всі обов’язкові реквізити, відповідно до вимоги п. 2.4 Положення № 88,
підприємство має право доповнити їх будь-якими іншими реквізитами, які воно вважатиме необхідними. При цьому необхідно пам’ятати, що визначений і затверджений підприємством первинний документ є обов’язковим для застосування (відображення відповідних операцій) тільки для працівників цього підприємства. Для працівників всіх інших підприємств він таким не є.
Отже, реквізити, які підприємство визначить для того або іншого документа, повинні відповідати загальноприйнятим вимогам до оформлення аналогічних операцій. Наприклад, якщо в документі на відпускання запасів будуть передбачені реквізити «Доручення №___ дата ______» і «Паспортні дані довіреної особи одержувача», та наявність таких реквізитів цілком прийнятна і вписується в існуючі вимоги з відпускання запасів1. А от якщо в такому первинному документі буде передбачений реквізит «Ідентифікаційний номер довіреної особи одержувача», то довірена особа може відмовитися від надання даних про свій ідентифікаційний номер.