Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Ликвидация ОС, а именно мебель.

Відправлено користувачем olga.gf 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Может кто-то сталкивался с тем, когда предприятия принимает самостоятельное решению об ликвидации всей старой мебели и покупки новой?
В налоговом учете это как-то отражается?
Читайте закон о прибыли- балансовая гр. ОС 2,3 и 4 не изм.
А как определить обычную цену для начисления НДС?


этого начисления можно избежать, если правильно оформите док.
Ага, особенно если сорок шкафов, столько же столов и стульев.
Согласна с 111smiling smiley.
Вот письмо по этому поводу налоговой

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 06.05.2001 р. N 2235/6/16-1215-26

Про податок на додану вартість

Державна податкова адміністрація України розглянула <...> щодо застосування другого абзацу пункту 4.9 статті 4 Закону України від 03.04.97 р. N 168/97-ВР "Про податок на додану вартість" повідомляє таке.

Відповідно до пункту 4.9 статті 4 вищезгаданого Закону, якщо основні виробничі фонди або невиробничі фонди ліквідуються за самостійним рішенням платника податку чи безоплатно передаються особі, не зареєстрованій платником податку, а також у разі переведення основних фондів до складу невиробничих фондів така ліквідація, безоплатна передача чи переведення розглядаються для цілей оподаткування як продаж таких основних виробничих фондів або невиробничих фондів за звичайними цінами, що діють на момент такого продажу, а для основних фондів групи 1 - за звичайними цінами, але не менше їх балансової вартості.

Правила цього пункту не поширюються на випадки, коли основні виробничі фонди або невиробничі фонди ліквідуються у зв'язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, в інших випадках, коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, в тому числі в разі викрадення основних фондів, або коли платник податку надає податковому органу відповідний документ про знищення, розібрання або перетворення основного фонду іншими способами, внаслідок чого основний фонд не може використовуватися у майбутньому за первісним призначенням.

Що стосується переліку документів щодо знищення, розібрання або перетворення незамортизованого основного фонду, які повинні подаватися податковому органу, то такий перелік залежить від того, до якої групи основних фондів належить об'єкт, що знищується, розбирається або перетворюється, і за якою встановленою типовою формою оформляється акт на їх списання ("Акт на списання основних засобів" чи "Акт на списання автотранспортних засобів").

Наряду з цим, у разі наявності висновку відповідної експертної комісії щодо неможливості використання цих фондів за первісним призначенням в наслідок невідповідності до існуючих технічних чи експлуатаційних норм або неможливості здійснення ремонту у зв'язку з відсутністю запасних частин, які вже не виробляються, чи економічного обгрунтування недоцільності проведення такого ремонту, а також при віднесенні балансової вартості таких фондів до складу валових витрат, операції з ліквідації основних фондів можуть бути виключені з об'єкту оподаткування податком на додану вартість. При цьому сума податку на додану вартість, яка припадає на незамортизовану частину балансової вартості основних фондів, виключається із складу податкового кредиту.

Одночасно слід зазначити, що конкретна відповідь з цього питання може бути надана лише при наявності конкретної ситуації з конкретно визначеними основними фондами.

 

Заступник Голови
Г. Оперенко
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00029900000000005