Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Налог на землю 3% с 1 апреля Киев

Відправлено користувачем Irusik 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ув. форумчане, мне только что позвонили с налоговой, и сообщили " А Вы в курсе что с 1 апреля изменился налог на землю на 3% по распоряжению Киеврады №494/494, срочно приехать сдать уточненки, доплатить, и насчитать себе 5% штрафа, за то что Вы до сих пор этого не сделали....." Письма с уведомлениями налоговая не отправляет потому что у них нет марок. Нет слов. Хоть кто-то читал про это? Налог на землю в 3-раза мне кажется это уже слишком.
Мне тоже звонили, я еще не подъезжала. Наши юристи изучают это распоряжение. Жду ответ.
уточните, пожалуйста, реквизиты распоряжения


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2008 року N 944/944

Про врегулювання питання користування земельними ділянками в місті Києві

Із змінами і доповненнями, внесеними
рішенням Київської міської ради
від 21 травня 2009 року N 462/1518


Відповідно до Земельного кодексу України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про оренду землі", "Про плату за землю", "Про планування і забудову територій", статті 290 Господарського кодексу України, у зв'язку з прийняттям Законів України від 03.06.2008 N 309-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" та від 16.09.2008 N 509-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву" Київська міська рада вирішила:

1. Довести до відома всіх суб'єктів господарської діяльності, які використовують земельні ділянки на території м. Києва, але в установленому законодавством порядку не оформили права власності або права користування земельними ділянками, про необхідність до 01.03.2009 подати у встановленому порядку клопотання (заяви) про оформлення права власності на земельні ділянки або права користування (оренди) земельними ділянками.

2. Встановити, що з 01.04.2009 плата за земельні ділянки (крім земель, які використовуються державними та комунальними підприємствами, установами, організаціями для ведення лісового господарства, для водогосподарських потреб, та земель, зайнятих зеленими насадженнями загального користування, житловим фондом, об'єктами інженерно-транспортної інфраструктури, крім присадибних і садових земельних ділянок, а також визначених Київською міською радою земельних ділянок, які використовуються підприємствами, що забезпечують життєдіяльність міста, та земельних ділянок, щодо яких Київською міською радою прийняті рішення про їх передачу у власність або в користування, але документи, що посвідчують права на такі земельні ділянки, не зареєстровані), які використовуються суб'єктами господарської діяльності, але право власності на які або право оренди яких в установленому законодавством порядку не оформлено (не переоформлено), справляється в розмірі мінімальної річної орендної плати за земельні ділянки, встановленої статтею 21 Закону України "Про оренду землі".

3. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):

3.1. Пункт 3.1 виключено

(згідно з рішенням Київської
міської ради від 21.05.2009 р. N 462/1518)

3.2. Забезпечити інформування всіх суб'єктів господарської діяльності, щодо яких Київською міською радою приймаються рішення про передачу в оренду земельних ділянок, про необхідність невідкладного забезпечення виконання робіт по виготовленню договорів оренди та укладення в установленому порядку договорів оренди земельних ділянок.

3.3. З метою приведення у відповідність до вимог законодавства умов договорів оренди земельних ділянок направити юридичним і фізичним особам, в тому числі підприємцям, які уклали договори оренди земельних ділянок з Київською міською радою до 22.05.2008 і розмір орендної плати згідно з умовами договорів становить менше 3 (трьох) відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок, звернення із пропозиціями про внесення змін до договорів оренди земельних ділянок в частині приведення розмірів орендної плати у відповідність до положень законодавства.

3.4. Направити Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в м. Києві звернення з проханням не видавати дозволів на виконання підготовчих та будівельних робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель, споруд, технічного переоснащення підприємств суб'єктам, які у встановленому законодавством порядку не оформили права власності на земельні ділянки або права користування земельними ділянками, на яких передбачається виконання робіт, вказаних у цьому пункті.

4. Комунальним засобам масової інформації забезпечити оприлюднення цього рішення.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.



Київський міський голова
Л. Черновецький
Я еще звонила в общеукраинскую консультацию 8-800-501-00-70( очень хорошая рекомендую) там еще нет никаких данных.
В моей налоговой мне сказали чтоб приехали за письом так как у них нет марок, а еще сказали что мы дожны были сдать это до 20 мая. Просто какой-то бред. Загоняют уже в самый глубокий колодец.
и где в этом распоряжении увеличение налога на землю до 3%???? я вижу только по аренде.
Стаття 21. Орендна плата за землю




Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить

орендодавцеві за користування земельною ділянкою.




Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю

встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків

внесення орендної плати за земельні ділянки державної та

комунальної власності, які встановлюються відповідно до Закону

України "Про плату за землю") ( 2535-12 ). ( Частина друга статті

21 із змінами, внесеними згідно з Законом N 2505-IV ( 2505-15 )

від 25.03.2005 )




Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з

урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором

оренди.




Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у

державній або комунальній власності, надходить до відповідних

бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і

не може бути меншою:




для земель сільськогосподарського призначення - розміру

земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату

за землю" ( 2535-12 );




для інших категорій земель - трикратного розміру земельного

податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю"

( 2535-12 ).
{ Частина четверта статті 21 із змінами, внесеними згідно з

Законом N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005; в редакції Законів

N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано

неконституційною згідно з Рішенням Конституційного Суду

N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008, N 309-VI ( 309-17 )

від 03.06.2008 }




Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у

державній або комунальній власності, не може перевищувати 12

відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі

визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений

більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині.

{ Частина статті 21 в редакції Законів N 107-VI ( 107-17 ) від

28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням

Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008,

N 309-VI ( 309-17 ) від 03.06.2008 }
{ Щодо дії частини четвертої статті 21 додатково див. Закони

N 1344-IV ( 1344-15 ) від 27.11.2003, N 2285-IV ( 2285-15 ) від

23.12.2004, N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005, N 3235-IV

( 3235-15 ) від 20.12.2005, N 489-V ( 489-16 ) від 19.12.2006 }




У разі визнання у судовому порядку договору оренди землі

недійсним отримана орендодавцем орендна плата за фактичний строк

оренди землі не повертається.




Плата за суборенду земельних ділянок державної і комунальної
власності не може перевищувати орендної плати.

ЗУ «Про плату за землю»
ПЛАТА ЗА ЗЕМЛІ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ




Стаття 7. Ставки земельного податку з земель, грошову оцінку

яких встановлено, встановлюються у розмірі одного відсотка від їх

грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у

частинах п'ятій - десятій цієї статті та частині другій статті 6

цього Закону.
{ Установити, що в 2005 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом на 1 січня 2005 року, застосовуються ставки земельного

податку, встановлені частиною першою статті 7 Закону згідно із

Законами N 2285-IV ( 2285-15 ) від 23.12.2004, N 2505-IV

( 2505-15 ) від 25.03.2005 }

{ Установити, що у 2006 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом на 1 січня 2006 року, застосовуються ставки земельного

податку, встановлені частиною першою статті 7 згідно із Законом

N 3235-IV ( 3235-15 ) від 20.12.2005 }

{ Установити, що у 2007 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом на 1 січня 2007 року, застосовуються ставки земельного

податку, встановлені частиною першою статті 7 згідно із Законом

N 489-V ( 489-16 ) від 19.12.2006 }

{ Установити, що у 2008 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом на 1 січня 2008 року, застосовуються ставки земельного

податку, встановлені частиною першою статті 7, згідно із Законом

N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 }

{ Установити, що у 2009 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом на 1 січня 2009 року, застосовуються ставки земельного

податку, встановлені частиною першою статті 7, згідно із Законом

N 835-VI ( 835-17 ) від 26.12.2008 }




Ставки податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не

проведено, встановлюються у таких розмірах:




------------------------------------------------------------------
| Групи населених | Ставка податку | Коефіцієнт, що |
| пунктів з | (гривень за | застосовується у |
| чисельністю | 1 кв. метр) | містах Києві, |
| населення | | Сімферополі, |
| (тис.осіб) | |Севастополі та містах |
| | | обласного значення |
|--------------------+--------------------+----------------------|
|до 0,2 | 0,075 | |
|від 0,2 до 1 | 0,105 | |
|від 1 до 3 | 0,135 | |
|від 3 до 10 | 0,15 | |
|від 10 до 20 | 0,24 | |
|від 20 до 50 | 0,375 | 1,2 |
|від 50 до 100 | 0,45 | 1,4 |
|від 100 до 250 | 0,525 | 1,6 |
|від 250 до 500 | 0,6 | 2,0 |
|від 500 до 1000 | 0,75 | 2,5 |
|від 1000 | 1,05 | 3,0 |
|і більше | | |
------------------------------------------------------------------
{ Частина друга статті 7 в редакції Законів N 107-VI ( 107-17 )

від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням

Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008,

N 309-VI ( 309-17 ) від 03.06.2008 }

{ Установити, що у 2008 році по населених пунктах, грошову оцінку

земель яких не проведено, застосовуються ставки земельного

податку, збільшені в 3,1 раза, згідно із Законом N 107-VI

( 107-17 ) від 28.12.2007 }

{ Установити, що у 2009 році по населених пунктах, грошову оцінку

земель яких не проведено, застосовуються ставки земельного

податку, збільшені в 3,1 раза, згідно із Законом N 835-VI

( 835-17 ) від 26.12.2008 }




У разі придбання земельної ділянки на підставі

цивільно-правової угоди розмір податку розраховується від суми, що

дорівнює грошовій оцінці землі, але в будь-якому разі сума, від

якої розраховується розмір податку, не може бути меншою ціни

земельної ділянки, що зазначена в угоді. { Статтю 7 доповнено

частиною згідно із Законом N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 -

зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням Конституційного

Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008; в редакції

Закону N 309-VI ( 309-17 ) від 03.06.2008 }




У населених пунктах, віднесених Кабінетом Міністрів України

до курортних, до ставок земельного податку, встановлених частиною

другою цієї статті, застосовуються коефіцієнти:
на Південному узбережжі Автономної Республіки Крим - 3,0;
на Південно-східному узбережжі Автономної Республіки Крим -

2,5;
на Західному узбережжі Автономної Республіки Крим - 2,2;
на Чорноморському узбережжі Миколаївської, Одеської та

Херсонської областей - 2,0;
у гірських та передгірних районах Закарпатської, Львівської,

Івано-Франківської та Чернівецької областей - 2,3, крім населених

пунктів, які Законом України "Про статус гірських населених

пунктів в Україні" ( 56/95-ВР ) віднесені до категорії гірських;
на узбережжі Азовського моря та в інших курортних місцевостях

- 1,5.




Ставки земельного податку за земельні ділянки (за винятком

сільськогосподарських угідь) диференціюють та затверджують

відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із середніх

ставок податку, функціонального використання та місцезнаходження

земельної ділянки, але не вище ніж у два рази від середніх ставок

податку з урахуванням коефіцієнтів, встановлених частинами другою

і третьою цієї статті.




Податок за земельні ділянки, зайняті житловим фондом,

кооперативними автостоянками для зберігання особистих транспортних

засобів громадян, гаражно-будівельними, дачно-будівельними

кооперативами, індивідуальними гаражами і дачами громадян, а також

за земельні ділянки, надані для потреб сільськогосподарського

виробництва, водного та лісового господарства, які зайняті

виробничими, культурно-побутовими та господарськими будівлями і

спорудами, справляється у розмірі трьох відсотків суми земельного

податку, обчисленого відповідно до частин першої та другої цієї

статті.




Податок за земельні ділянки, надані для потреб лісового

господарства, за винятком ділянок, зайнятих виробничими,

культурно-побутовими, жилими будинками та господарськими будівлями

і спорудами, справляється як складова плати за використання

лісових ресурсів, що визначається лісовим законодавством.




Податок за земельні ділянки на територіях та об'єктах

природоохоронного, оздоровчого та рекреаційного призначення,

зайняті виробничими, культурно-побутовими, господарськими

будівлями і спорудами, що не пов'язані з функціональним

призначенням цих об'єктів, справляється у п'ятикратному розмірі

відповідного земельного податку, встановленого частинами першою та

другою цієї статті. { Частина статті 7 із змінами, внесеними

згідно із Законом N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 }




При визначенні розміру податку за земельні ділянки, зайняті

виробничими, культурно-побутовими, господарськими будівлями і

спорудами, розташованими на територіях та об'єктах

історико-культурного призначення, що не пов'язані з функціональним

призначенням цих об'єктів, застосовуються такі коефіцієнти до

відповідного земельного податку, встановленого частинами першою та

другою цієї статті:
міжнародного значення - 7,5;
загальнодержавного значення - 3,75;
місцевого значення - 1,5.
{ Частина статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом

N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 }




Податок за частину площ земельних ділянок, наданих

підприємствам, установам і організаціям (за винятком

сільськогосподарських угідь), що перевищують норми відведення,

справляється у п'ятикратному розмірі.




{ Дію частини статті 7 зупинено на 2004 рік в частині розміру

податку за земельні ділянки, надані для військових формувань,

утворених відповідно до законів України, в разі їх цільового

використання згідно із Законом N 1344-IV ( 1344-15 ) від

27.11.2003 } { Дію частини статті 7 зупинено на 2003 рік в частині

розміру податку за земельні ділянки, надані для Збройних Сил

України та інших військових формувань, утворених відповідно до

законів України, в разі їх цільового використання згідно із

Законом N 380-IV ( 380-15 ) від 26.12.2002 } { Дію частини статті

7 зупинено на 2002 рік в частині розміру податку за земельні

ділянки, надані для Збройних Сил України та інших військових

формувань, утворених відповідно до законів України, в разі їх

цільового використання згідно із Законом N 2905-III ( 2905-14 )

від 20.12.2001 } { Дію частини статті 7 зупинено на 2001 рік в

частині розміру податку за земельні ділянки, надані для Збройних

Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до

законів України, в разі їх цільового використання згідно із

Законом N 2120-III ( 2120-14 ) від 07.12.2000 } { Дію частини

статті 7 зупинено на 2000 рік в частині розміру податку на

земельні ділянки, надані для Збройних Сил України та інших

військових формувань, утворених відповідно до законів України, в

разі їх цільового використання згідно із Законом N 1458-III

( 1458-14 ) від 17.02.2000 }
Податок за земельні ділянки, надані для військових формувань,

утворених відповідно до законів України, крім Збройних Сил України

та Державної прикордонної служби України, залізниць,

гірничодобувних підприємств, а також за водойми, надані для

виробництва рибної продукції, справляється у розмірі 25 відсотків

суми земельного податку, обчисленого відповідно до частин першої

та другої цієї статті. { Частина статті 7 із змінами, внесеними

згідно із Законами N 665-IV ( 665-15 ) від 03.04.2003, N 2600-IV

( 2600-15 ) від 31.05.2005 }




Встановлені частиною другою цієї статті ставки земельного
податку застосовуються з урахуванням коефіцієнтів індексації,
визначених Законом України про Державний бюджет України на
відповідний рік. { Статтю 7 доповнено частиною згідно із Законом
N 1344-XIV ( 1344-14 ) від 22.12.99 - набуває чинності з
01.01.2000 }
А мне уже даже разъяснение письменное пришло))) Просьба была объяснить, имеют ли приоритет нормы ЗУ и Конституции перед Решениями КМР. Ответ вообще не по сути..Но кратко: платите по правилам Космоса. Ответ из района и ДПА одинаковый под копирку.
"Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю
встановлюються за згодою сторін у договорі оренди -"

сума арендной платы прописана в договоре, а чтобы ее изменить надо менять договор, (а если меняется договор, какие звонки из налоговой?????к и какие уточненки???)
Это касается участков "які використовуються суб'єктами господарської діяльності, але право власності на які або право оренди яких в установленому законодавством порядку не оформлено (не переоформлено)". То есть нет ни гос акта, ни дог.аренды
Добрый День (кажется с такими распоряжениями далеко не ДОБРЫЙ) сейчас мы тоже ищем выход из данной ситуации если появятся какие то новости сообщите пожайлуста, так же с нашей стороны при появлении информации обязательно сообщу на форум Всем спасибо за ранее!Если появляется какая то инфо. пишите!!!!
Що робити, заставляють подати уточнюючий розрахунок за минулий рік. Звіт на 2010 рік не приймають.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000357