Народ, подскажите. Сделали ремонт в арендованном помещении. Договором аренды разрешено. Согласно п.8.7.1. ЗУ "О налогообложении прибыли предприятий" 8.7.1. "Платники податку мають право протягом звітного періоду віднести до валових витрат будь-які витрати, пов'язані з поліпшенням основних фондів, що підлягають амортизації, у тому числі витрати на поліпшення орендованих основних фондів, у сумі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних фондів станом на початок такого звітного періоду". Вопрос в том, что собственных ОС на данный момент на балансе вообще нет. Т.е. несчего брать эти 10%. Остается только создать новый объект ОС "Улучшение ОС" и амортизировать по 1 налоговой группе? правильно?