Добрий вечір, шановні форумчани! Дуже потрібна допомога тому, що перший раз така ситуація в моїй практиці.
ТОВ на єдиному податку, платник ПДВ, має у власності комп'ютери вартість, залишкова вартість "0,00грн.". На них встановлені ліцензійні програми, вартість яких вже теж "0,00грн.". Директор вирішив цю техніку розпродати окремим фізичним особам, які не є нашими працівниками.
Питання:
1. Яким чином визначити ціну техніки? Для оцінки вартості потрібно запрошувати експерта чи можливо, як хоче директор, скористатись довідником "стеля"?
2. Які документи потрібні для продажу? Договір чи рахунок і видаткова накладна?
3. Що писати в рахунку "комп'ютер б/у вартістю...." чи "комп'ютер з встановленими програмами б/у вартістю..."?
4. Як в даному випадку рахується ПДВ? На все 20% чи є якісь нюанси?
Дякую всім, хто допоможе з цим питанням!!!
Гарних всім вихідних!!!