Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Наказ про облікову політику - Обовязковий

Відправлено користувачем cobalt25 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ні для кого не секрет, що щоб віднести на Валові витрати амортизацію основних засобів з 01,04,11 треба вказати Метод амортизації в Наказі про облікову політику підприємства (далі ОПП). Питяння в тому, що в багатьох цього наказу взагалі немає. Є пропозиція скидати в цю тему шаблони Облікової політики в кого які є. Поділіться, будь-ласка, мені треба.
Я ж на carger@ukr.net (пароль 1111111) скидаю скан статті про нюанси ОПП в світлі вимог нового Податкового кодексу.
Безуспішно пробую відправити на carger@ukr.net скани статті пошта повертається. Прошу адмінів сказати чи правильна адреса??


до речі, зайдіть на цю скриньку... там був примірник цього наказу... може ще є...
По поводу "обязательности" приказа - мое мнение такое:

Некоторое недоумение вызывает пп. 145.1.9, в котором указано, что «начисление амортизации в целях налогообложения осуществляется предприятием по методу, определенному приказом об учетной политике с целью составления финансовой отчетности». Не совсем понятно, что здесь имеется в виду: должны ли в приказе об учетной политике определяться только возможные методы (или какой-то один метод, судя по формулировке пп. 145.1.9) начисления амортизации в целом по предприятию или для отдельных групп основных средств должны быть определены соответствующие методы. По мнению автора, в приказе об учетной политике нельзя заранее зафиксировать методы и параметры амортизации основных средств, потому что срок полезного использования объекта основных средств и метод амортизации выбирается предприятием самостоятельно в момент признания его активом (пп. 23, 24, 25, 28 П(С)БУ 7). То есть эти параметры выбираются индивидуально для каждого объекта ОС в зависимости от его состояния и предполагаемого режима использования, и устанавливаются они в акте ввода ОС в эксплуатацию. Тогда получается, что в приказе об учетной политике нужно просто перечислить все возможные методы начисления амортизации? Но они и без этого разрешены к использованию П(С)БУ 7 и Налоговым кодексом. Более того, обязательность издания приказа об учетной политике прямо не предусмотрена действующим законодательством Украины. Однако, чтобы не нарушать даже эту «мертвую» норму, рекомендуем все-таки издать такой приказ и перечислить в нем все возможные методы амортизации.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Подскажите насколько я знаю приказ про обликову политику делается сначала года, тоесть с 01.01.11.А у нас бухгалтерская амортизация приравнивается к налоговой , тоесть одна, налоговая. Можно ли в этом призаке от 01.01.11 указать что до 01.04.11 будет одна амортизация( по старому) а с 01.04.11 две налоговая и бухгалтеская.Или с начало года нужно делать 2 амортизации?
Я думаю, что писать про амортизацию в приказе об учетной политике нет никакого практического смысла.
Потому что параметры начисления амортизации выбираются для каждого объекта основных средств индивидуально в момент его ввода в эксплуатацию.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
НАКАЗ

по _______________________________________________
(найменування підприємства)

від ________________ № ____
(дата і номер наказу)

Про організацію бухгалтерського обліку та облікової політики підприємства

На виконання вимог Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, керуючись принципом послідовності ведення бухгалтерського обліку, з метою забезпечення єдиних (постійних) принципів, методів, процедур при відображенні поточних операцій в обліку та складанні фінансової звітності у 2008 році, наказую:

1. Ведення бухгалтерського обліку на підприємстві покласти на бухгалтерську службу підприємства на чолі з головним бухгалтером.

2. Застосовувати План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій. З метою забезпечення необхідної деталізації обліково-економічної інформації дозволити головному бухгалтеру своїм розпорядженням вводити додаткову систему субрахунків.

3. Застосовувати журнально-ордерну систему обліку в програмі 1С підприємництво.

4. Дані регістрів обліку майна підприємства, інших облікових регістрів і додаткових довідок відображати в Головній книзі підприємства, що є підставою для складання фінансової звітності.

5. Організувати аналітичний облік руху товарно-матеріальних цінностей:

– у бухгалтерії – у відомостях обліку залишків матеріалів у кількісно-сумарному виразі;

– на складах – у картках складського обліку в кількісному виразі.

6. Вести податковий облік відповідно до законодавства України.

7. Затвердити доданий графік документообігу (додаток 1 до цього наказу).

8. Працівникам відділів збуту, постачання, виробничого, які оформляють первинні документи, дотримуватись порядку їх заповнення відповідно до вимог головного бухгалтера. У разі несвоєчасного складання первинних документів, недостовірного відображення в них даних чи оформлення з порушенням законодавчих та нормативних вимог зазначені працівники притягуються до відповідальності згідно із законодавством України.

9. Перед складанням річної фінансової звітності проводити інвентаризацію активів та зобов’язань підприємства станом на 1 грудня поточного року. Крім того, проводити інвентаризацію у разі зміни матеріально відповідальної особи та при встановленні фактів розкрадань. Для проведення інвентаризації створити постійно діючу комісію.

10. Провадити один раз на рік раптову ревізію каси.

11. Установити межу суттєвості при складанні фінансової звітності у розмірі 50 грн.

12. Установити тривалість операційного циклу для:

– виробництва продукції – шість місяців;
– виробництва іншої продукції та надання послуг промислового характеру – два місяці;

– реалізації продукції – один місяць.

13. Для визнання основних засобів та інших необоротних матеріальних активів (далі – основні засоби) і нематеріальних активів такими, визначення строку корисного використання об’єктів та вибору методу нарахування амортизації створити постійно діючу експертну технічну комісію у складі;

Голова комісії: директор

Члени комісії: головний енергетик;

начальник цеху;

14. Вважати матеріальні активи з терміном корисного використання (експлуатації) понад один рік вартістю менше 1000 грн. іншими необоротними матеріальними активами.

15. Застосовувати при нарахуванні амортизації основних засобів методи амортизації та ліквідаційну вартість, установлені та затверджені протоколом засідання постійно діючої експертної технічної комісії та погоджені з директором з економіки та фінансів, установивши при цьому такі методи нарахування амортизації для;

– об’єктів основних засобів (крім вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 2 т) – прямолінійний, зменшення залишкової вартості чи кумулятивний методи;

– вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 2т – виробничий метод;

– малоцінних необоротних матеріальних активів та бібліотечних фондів – у розмірі 100 % їх вартості у першому місяці використання таких об’єктів;

– інших необоротних матеріальних активів – прямолінійний метод;

– нематеріальних активів – прямолінійний метод.

16. Застосовувати такі методи оцінки запасів при відпуску їх у виробництво, продажу чи іншому вибутті:

– середньозваженої собівартості – при відпуску запасів у виробництво та реалізації готової продукції;

– ідентифікованої собівартості відповідної одиниці запасів – при продажу великогабаритних товарів, що мають номер заводу-виготівника;

– за цінами продажу – для товарів, що продаються уроздрі,згідно контрактів.

17. Суму резерву сумнівних боргів формувати виходячи з платоспроможності окремих (конкретних) дебіторів.

18. Резервування коштів на забезпечення оплати відпусток, додаткове пенсійне забезпечення, забезпечення гарантійних зобов’язань, інших витрат і платежів не провадити.

19. фінансові інвестиції непов’язаним сторонам відображати на дату балансу за справедливою вартістю.

20. Оцінку ступеня завершеності операції з надання послуг (виконання робіт) здійснювати шляхом вивчення виконаної роботи, при цьому в бухгалтерському обліку доходи відображати у звітному періоді підписання акта наданих послуг (виконаних робіт).

21. Застосовувати в основному виробництві позамовний із застосуванням елементів нормативного метод обліку витрат на виробництво та калькулювання фактичної виробничої собівартості продукції; у всіх інших цехах допоміжного виробництва-простий метод калькулювання.

22. Установити перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), що додаються (додаток 2 до цього наказу).

23. Затвердити перелік і склад змінних та постійних загальновиробничих витрат, що додаються (додаток 3 до цього наказу).

24. Прийняти як базу розподілу змінних і постійних розподілених загальновиробничих витрат основну заробітну плату (без доплат і надбавок) виробничих робітників.

25. Для перерахунку доходів, витрат і руху грошових коштів середньозважений валютний курс не застосовувати.

26. Затвердити перелік пов’язаних сторін, що додається (додаток 4 до цього наказу).

27. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора і головного бухгалтера підприємства відповідно.




Керівник підприємства
_____________
(підпис)
__________________
(ініціали, прізвище)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00034599999999996