Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Оренда приміщення і валові витрати, згідно кодексу

Відправлено користувачем Тетяна 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня. Можливо хтось допоможе мені ось із таким питанням.
До введення ПКУ ми платили юридичній особі раз в рік за оренду приміщення і розбивали цю суму на 12 місяців і помісячно відносили на валові витрати.
Чи змінився даний підхід із прийняттям кодексу? У вересні 2010 року ми заплатили знову всю суму за рік. До 01,04,2011р. так і робили, Чи далі , після цієї дати, треба було все списувати помісячно (Акти є на всю суму загальну) чи включати всю суму у витрати. Зараз знову все проплатили наперед, Як правильно зробити?
Дякую всім, хто відгукнеться.
В идеале акт вам должны выдавать каждый месяц, на основании его вы будете отражать расходы. Предоплата не учитывается ни в расходах, ни в доходах. важен факт получения услуги.
Дякую. А якщо зараз дадуть акт на всю суму?
Як бути із попередніми місяцями (до і після прийняття кодексу)?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00027699999999997