Доброго дня. Мале підприємство, 4 чол. працюючих. Каса тільки видача зарплати, підзвітні суми, операцій по касі 2-3 у міс. Знаю, що треба роздруковувати журнали реєстрації прибуткових та касових документів тих днів, коли є рух по касі. Це, по суті, зайва робота, бо дублює касову книгу. Як хто робить на практиці. Кого вже перевіряли- що вимагають щодо ведення цих журналів. Дякую
Я читала даний пункт, тому й питаю, як на практиці -хто як робить? У нас же немає штату касирів, багато підрозділів. Є багато роботи іншої. Прийдеться роздруковувати. Дякую.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.