Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Працівник не приносить трудову

Відправлено користувачем Люша 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
У нас нова фірма, працівників набирали шляхом переходу з однієї фірми на іншу. Декілька працівників не приносять вже місяць трудові і на мої прохання відповідають, що і на попередній роботі записи в трудовій їм не роболи і вона їм взагалі не потрібна. А вони вже в мене оформлені, звіти по них здавались, був поданий список директором і наказ швидко всіх оформить, а документи потім донесуть. Я сама бухгалтер, кадри раніше не вела, а тут приходиться гребтись...
Чи може взагалі працевлаштовуватись людина на основне місце роботи без трудової? Яка відповідальність на роботодавцеві, якщо вже є така ситуація?
Если уже отчеты сдавались, заведите хоть новые трудовые на них, но сначала предупредите этих нерадивых сотрудников, или пусть директор на них "надавит".... В принципе, на налогах (кроме случая, когда применялась НСЛ) это не отражается. Весь вопрос в "галочке" в отчете в ПФ..
Я б теж нові завела і все, а там нехай як хочуть....


Дякую за поради! Дійсно краще куплю сама і заведу нові...
А хто перевіряє наявність трудових книжок і штрафує за порушення? І чи взагалі за таке штрафують роботодавця?
Еще как вариант переделать задним числом приказы на прием сотрудников по совместительству с оплатой труда согласно фактически отработанного времени, ну и поставить в табеле за первый месяц по 8 часов фактической отработки.
В след месяце в отчете в пенсионный убрать галочки - при заполнении первого отчета бухгалтер ошиблась, поставив галочки. Потом исправила.
Недоплат по налогам и взносам нет. И трудовые новые нет необходимости заводить.
Когда кто надумается - напишет заявление на перевод по основному месту работы, но это уже только при условии того, что трудовые книжки будут у Вас на руках.