Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Страхування майна. Допоможіть будь-ласка початківцю.

Відправлено користувачем Chiko-cherepashko 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрий день, дорогі колеги, я - бухгалтер -початківець. Хочу попросити вашої допомоги. ТОВ (ми -платник ПДВ та под.на приб) заключили договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами із страховою компанією на суму 250 грн. Які проводки мені потрібно зробити? В банківській виписці я взяла на 631, але ж акту виконаних робіт мені не дали, в мене є лише рахунок на оплату та сам договір. Підскажіть будь-ласка.
Знайшла ось-таких два вирішення, думаю, що мені потрібен 2 варіант. Чи так це... може хтось підскаже..

На практиці страхувальники застосовують два варіанти відображення витрат на страхування майна –з використанням рахунків дев’ятого класу, як витрати поточного періоду та в складі витрат майбутніх періодів(на рахунку 39 «Витрати майбутніх періодів»)

1)За першим варіантом страхові операції відображаються наступним чином:

1. Перераховано страховий платіж страховій компанії Дт-655 Кт-311;

2. Відображено суму страхового платежу на підставі договору майнового страхування у складі витрат звітного періоду Дт-93,23,91,92 Кт-655;

3. Списання витрат за страхування на фінансовий результат Дт-791 Кт-93 23, 91 ,92

2)За другим варіантом бухгалтерському обліку операції з використанням рахунку 39 відображаються наступним чином:

1. Нараховано страховий платіж страховій компанії Дт-39 Кт-655

2. Перераховано страховий платіж страховій компанії Дт-655 Кт-311

3. Відображено суму страхового платежу на підставі договору майнового страхування у складі витрат щомісячно Дт-23,91,92,93 Кт-39

4. Списано витрати на страхування на фінансовий результат Дт-791 Кт-93,91,92,23