Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Нарахування зобовязань по ПДВ коли контрагент ще не платник пдв

Відправлено користувачем Виктория-Якитория 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ситуація наступна - ТОВ подає декларацію за листопад. В жовтні отримав свідоцтво платника пдв. Оплата у жовтні, відгрузка в листопаді. зобовязання начисляти листопадом? Податкову накладну виписувати по 1 події? жовтнем і показувати в реєстрі листопада?
Я так розумію, шо отримали ви свідоцтво не з 1-го числа...
Тоді ситуація виглядає так:

Якшо оплату ви отримали бувши ще неплатниками ПДВ
(дату перевіряєте в свідоцтві ПДВ, там є відповідна графа),
то нічого не нараховуєте ні в жовтні ні в листопаді.....

Якшо ж оплата після отримання свідоцтва - то податкова
накладна повинна бути в жовтні - для платників ПДВ
першу подію ніхто не відміняв.....

Реєстри взагалі-то подавались окремо за кожень місяць...
І за жовтень і за листопад... Але можливо я якихось новин
вже і незнаю - якось останнім часом невідслідковую таку
інформацію - нема потреби.....eye rolling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00034000000000001