Я всегда указываю последние 6 цифр (уже с 2011 года) и тоже были проверки по возврату НДС и никаких вопросов не возникало, но сегодня на сайте 911 меня сбили, чего-то засомневалась. Ответ был найден мной в базе знаний, может кому пригодится :
[
minrd.gov.ua] : База знань :
Категорія:
101. Податок на додану вартість
Підкатегорія:
101.21
порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладнихЗапитання:
Який порядок внесення до розділу ІІ реєстру виданих та отриманих податкових накладних МД при здійсненні операцій з імпорту товарів?Відповідь:
Повна
Коротка та повна відповіді ідентичні:
Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 №1340, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.02.2013 за №201/22733 (далі – Порядок №1340).
Особливості заповнення деяких граф розділу IІ «Отримані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) визначені в р.IV Порядку №1340.
При занесенні до розділу ІІ Реєстру МД, оформленої при імпорті товарів:
у графі 1 записується номер запису, який переноситься на МД;
у графі 2 вказується дата отримання МД;
у графі 3 - дата складання МД;
у графі 4 - номер МД, зокрема, останні шість знаків порядкового номеру МД;у графі 5 - позначення «МДП» - митна декларація, складена на паперових носіях або «МДЕ» - електронна митна декларація;
у графі 6 проставляються країна нерезидента та найменування (прізвище, ім’я, по батькові/за наявності/ – для фізичної особи) нерезидента;
у графі 7 вказується умовний індивідуальний податковий номер «300000000000».
У разі якщо товари/послуги, придбані в нерезидента, не призначаються для використання у господарській діяльності або придбані з метою їх використання для постачання послуг за межами митної території України або послуг, місце постачання яких визначається відповідно до п.186.3 ст.186 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями, у графі 7 відображається умовний ІПН «200000000000».
у графі 8 вказується загальна сума, включаючи ПДВ;
у графах 9, 11, 13 та 15 вказується вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;
у графах 10, 12, 14 та 16 вказується сплачена (нарахована) сума ПДВ за товарами/послугами та необоротними активами, визначена, виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно).
У графах, які не будуть містити показників, необхідно зазначити нуль «O».