Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

КВЕД виробництво, чи передбачає збут?????

Відправлено користувачем happy_fialka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Підскажіть будь ласка

ФОП займається виробництвом виробів з деревини.

КВЕД 16.29 "Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння".

Вироблену продукцію реалізує (збуває) гуртовими партіями на експорт.

Чи потрібно йому до його видів діяльності додати , гуртову торгівлю? Чи даний КВЕД 16.29 передбачає реалізацію (збут) власної виробленої (виготовленої)продукції?

Дякую!
звичайно передбачає smiling smiley не для краси ж воно виробляється.
торгівля - це інше
Я теж так вважаю. Але нажаль моя думка, і ваша, а також здоровий глузд і логіка, суперечать тому як бачать це податківці """"""професіонали, та великі знавці законодавста""""", зокрема в податковій в м. Рівне.

Ситуація наступна. Як я вже писала вище, ФОП займається виробництвом виробів з деревини, та відправляє їх на експорт, гуртовими партіями. При цьому ФОП хочу перейти на єдиний податок 2 групу, податковий кодекс йому це дозволяє.
Але міською радою м Рівне, прийнято рішення, яке забороняє знаходитись на 2 групі платникам єдиного податку, які здійснюють гуртову торгівлю.
От податківці і трактують, що якщо підприємець реалізує власну виготовлену продукцію гуртовими партіями, це гуртова торгівля. І йому необхідно додати до його виду діяльності один з КВЕДів підкатегорії 46 "Гуртова торгівля", та як наслідок, перейти на 3 групу ЄП. Оскільки з КВЕДом 46 "Гурьова торгівля......" в м.Рівне перебувати на 2 групі ЗАБОРОНЕНО.

Це повна маячня. Але реальність.

Що порадите робити?????
Можливо хтось десь в консультаціях зустрічав щось подібне, або принаймі пояснення по видам діяльності. Дайте будь ласка лінк. Буду дуже вдячна.


ну шо я Вам можу порадити, податківці однозначно неправі.
дивіться опис до розділів 45-47 КВЕД. Оптова торгівля - це перепродаж без перероблення.
Далі, в 46му цього нема, на жаль, а в 47му (роздріб) чітко вказано: цей клас не включає продаж товарів власного виробництва, які класифікують у рамках виробничого процесу в розділах 10 - 32.

Борітеся smiling smiley
Попробуйте доказать ,что производство-продажа есть один непрерывный процесс. Почитайте вот этот Наказ, может что полезное вычитаете.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 23 грудня 2011 року N 396
Про затвердження Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності

12. Вид економічної діяльності може складатися з одного простого процесу (як, наприклад, ткацтво), але може охоплювати і цілий ряд підпроцесів, кожен з яких входить в окреме класифікаційне угруповання (наприклад, виробництво автомобілів складається з таких елементарних видів діяльності, як лиття, кування, зварювання, складання, фарбування тощо). Якщо виробничий процес у межах статистичної одиниці організований як інтегрована послідовність елементарних видів діяльності, уся комбінація вважається одним видом економічної діяльності.

Потом определение Оптовая торговля:
Оптова торгівля — це вид економічної діяльності в сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів за договорами поставки партіями для подальшого їх продажу кінцевому споживачеві через роздрібну торгівлю, для виробничого споживання та надання пов’язаних із цим послуг
[www.visnuk.com.ua]

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
о, пока искала, Котег как обычно smiling smiley впереди smiling smiley

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
А що хіба на рівні міста, області, місцева влада може визначати на якій групі , і по яких КВЕДАх має працювати підприємець , і які КВЕДи кому підходять??? О_о
Нажаль це їх парафія...
Ставки, види діяльності...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
а кстати да, где написано, что местный совет может определять, кто не подпадает под вторую группу, если в описании 2й группы в ст. 291 указано прямо, что продажа товаров - подпадает под вторую группу, как и производство?!
Ставки податків ст. 293.2 і залежність від видів діяльності...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дуже дякую всім за відповіді.

Але нажаль, як поступити правильно і безпечно не знаю.
Я особисто вважаю, що виробництво включає в себе збут виробленої продукції (товару), інакше для чого виробляти.
Але щоб убезпечити ФОП в майбутньому вирішила написати офіційний запит до органів статистики, щоб вони дали роз'яснення , що саме передбачає і дозволяє КВЕД виробництво.
А далі будемо вирішувати.

Нижче рішення міської ради, яке забороняє гуртову торгівлю.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
(23 сесія, 6 скликання)
Р І Ш Е Н Н Я


6 грудня 2012 року № 2571


Про ставки єдиного
податку для фізичних
осіб – підприємців


Керуючись статтею 12, главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України, пунктом 24 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою розширення прав підприємців Рівненська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Установити ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців залежно від виду діяльності в розмірах, зазначених у додатку до цього рішення (додається).
2. З метою уникнення розвитку схем мінімізації, ухилення від сплати податків платниками та значних втрат бюджету міста не встановлювати ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців першої та другої груп платників на такі види діяльності:
1) оптова торгівля (коди за КВЕД ДК 009:2010 — 45.31, 46; коди за КВЕД ДК 009:2005 — 50.10.1, 50.30.1, 50.40.1, 51);
2) діяльність посередників (коди за КВЕД ДК 009:2010 — 46.11 – 46.19; коди за КВЕД ДК 009:2005 — 50.10.3, 50.30.3, 50.40.3, 51.1);
3) роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах (код за КВЕД ДК 009:2010 — 47.73, код за КВЕД ДК 009:2005 — 52.31);
4) роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах (код за КВЕД ДК 009:2010 — 47.74; код за КВЕД ДК 009:2005 — 52.32);
5) торгівля транспортними засобами (коди за КВЕД ДК 009:2010 — 45.1, 45.4; коди за КВЕД ДК 009:2005 — 50.1, 50.4);
6) діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (код за КВЕД ДК 009:2010 — 71.12; код за КВЕД ДК 009:2005 — 74.20);
7) будівництво (коди за КВЕД ДК 009:2010 — 41, 42, 43.1, 43.39, 43.99; коди за КВЕД ДК 009:2005 — 45.2, 45.11, 45.45).
8) інші види діяльності, не зазначені в додатку до цього рішення.
3. На види діяльності, передбачені підпунктом 8 пункту 2 цього рішення, якщо вони не заборонені статтею 291 Податкового кодексу України, в разі звернення фізичних осіб – підприємців можуть встановлюватися ставки єдиного податку за окремим рішенням Рівненської міської ради із внесенням відповідних змін до цього рішення.
4. Установити, що це рішення підлягає обов’язковому опублікуванню в газеті Рівненської міської ради "Сім днів".
5. З моменту набрання чинності цим рішенням вважати такими, що втратили чинність:
1) рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 "Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності";
2) рішення Рівненської міської ради від 27.12.2011 № 1542 "Про внесення змін та доповнень до рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 "Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності";
3) рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 171 "Про встановлення розміру фіксованого податку для громадян, які здійснюють господарську діяльність без створення юридичної особи".
6. Контроль за виконанням цього рішення доручити всім постійним комісіям міської ради та секретарю міської ради А. Грещуку, а організацію його виконання – начальнику Державної податкової інспекції у м. Рівному М. Калитюку.



Міський голова В. Хомко
еще раз вам говорю, в описании 2й группы в ст. 291 указано прямо, что продажа товаров - подпадает под вторую группу.
решение совета неправомерно
+1

це виходить , що місцева рада вирішує чи можна підприємцям/вам продавати товар іншим юр.і фіз. особам , які здійснюють госп. і підприємницьку діяльність.
гуртовий продаж- це продаж, юридичним особам, а не громадянам для кінцевого вжитку, от що його відрізняє від роздрібного і все.
Думаю, що офіційна відповідь на запит із Держкомстату буде достатнім підтвердним фактом для того щоб пояснити , що ваша діяльність правомірна.
А якщо міскій раді щось не подобається, то хай не забувають, що КВЕДи розроблені на державному рівні.
та КВЕДи не повинні мати ніякого юридичного значення, це лише статистична інформація
а в законі чітко написано, що торгівлю можна на другій групі
Quote
Котег :-)
та КВЕДи не повинні мати ніякого юридичного значення, це лише статистична інформація
а в законі чітко написано, що торгівлю можна на другій групі

Котег, я повністю з вами згідна, але хочу підстрахувати себе і захистити ФОП в майбутньому від проблем.

Так як сьогодні для нього перейти на 2 групу не проблема. Написати заяву, вказати КВЕД по виробництву, і все працюй будь здоров,
виробляй і експортуй.
Проблема виникне,коли податківці це помітять, і завітають на перевірку. Так як податківці трактують, спираючись на рішення міської ради, що на 2 групі гуртова торгівля заборонена. А збут (продаж) власної виготовленої продукції, це наїх думку гуртова торгівля.

Ось доречі консультація, з іншого бух. форуму, по схожому питанню.

ЧП на Е/н 2группа занимается по КВЭД 28.12.0 - виробництво металевих дверей і вікон. Инспектор в налоговой говорит, что надо добавить КВЭД по розничной торговле, иначе торговать своей продукцией мы не можем. В статье № 1775-III от 1 июня 2000г.ЗУкр. ВИРОБНИЦТВО - діяльність. пов.язана з випуском продукції, яка включае всі стадії технологічного процессу, а також РЕАЛІЗАЦІЮ ПРОДУКЦІЇ ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА. Права ли инспектор?

Отвечает Дмитрий Гарный, юрист, руководитель Киевского центра поддержки и развития бизнеса

Вы правы, Закон Украины «О лицензировании определенных видов хозяйственной деятельности» определяет производство как деятельность, связанную с выпуском продукции, которая включает все стадии технологического процесса, а также реализацию продукции собственного производства. Однако Классификатор видов экономической деятельности предназначен для конкретизации направления и вида деятельности субъекта хозяйствования, в том числе для отражения специфики работы субъекта хозяйствования-плательщика единого налога.

Предприниматель, который избрал вторую группу единого налога, рискует заплатить единый налог в размере 15% от суммы дохода от видов деятельности, не указанных в свидетельстве плательщика ЕН (пп.2 п. 293.4 НКУ). Поэтому рекомендуем добавить в перечень видов деятельности плательщика единого налога КВЭД с оптовой или розничной торговлей Вашими


Що до рішення міської ради, я теж вважаю його не зовсім правомірним та правильним

По-перше.
Рішення спирається на
Керуючись статтею 12, главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України, пунктом 24 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою розширення прав підприємців Рівненська міська рада

Підскажіть можливо я щось не вірно розумію, але в розділі XIV главі 1 ПКУ немає статті 12, там ідуть статті від з 291 по 300.
Стаття 12 є в розділі 1, але там зазначено про місцеві ради наступне:
12.3. Сільські, селищні, міські ради в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

12.3.1. Встановлення місцевих податків та зборів здійснюється у порядку, визначеному цим Кодексом.

12.3.2. При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов'язково визначаються об'єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи, визначенні статтею 7 цього Кодексу з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII цього Кодексу для відповідного місцевого податку чи збору.

12.3.3. Копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів.

12.3.4. Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

12.3.5. У разі якщо сільська, селищна або міська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та зборів, що є обов'язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки та збори справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням мінімальної ставки місцевих податків та зборів.

12.3.6. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, затверджує форми податкових декларацій (розрахунків) з місцевих податків та зборів згідно з порядком, встановленим цим Кодексом, а у разі потреби надає методичні рекомендації щодо їх заповнення.

12.3.7. Не дозволяється сільським, селищним, міським радам встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.

12.4. До повноважень сільських, селищних, міських рад щодо податків та зборів належать:

12.4.1. встановлення ставок єдиного податку в межах ставок, визначених законодавчими актами;

12.4.2. визначення переліку податкових агентів згідно із статтею 268 цього Кодексу;

12.4.3. до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об'єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов'язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду.

12.5. Офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених підпунктом 12.3.4 цієї статті.

Жодної згадки про те що їм дозволено щось обмежувати , я не знайшла.
12.3.2. При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов'язково визначаються об'єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи,

Можливо я і не права, але згадка про об'єкт оподаткування і є,
на мою думку, прив'язкою до виду діяльності... хоча хай краще
Котег :-) нас розсудить...eye rolling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Там конкретно в законе сказано, что торговля входит в 2ю группу, не морочьте голову. Не может быть производство для души, производство всегда на продажу. Я собственно говоря там выше уже все аргументы приводил
Та воно то так, але ж...

ст. 293.2. Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
1) для першої групи платників єдиного податку - у межах від 1 до 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;
2) для другої групи платників єдиного податку - у межах від 2 до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Ну і шо? Рада порушила закон, вирішила не встановлювати торговцям, які по закону можуть бути на другій групі.
Ну можна подати в суд на рішення ради. Можна поміняти місце проживання і там зареєструватися
Правильно, местная рада может устанавливать размер ставок в зависимости от вида деятельности для 2 группы в пределах от 2 до 20%. Например, установить для производства ставку 10%, для опта - 15%, для розницы - 20%. Но не устанавливать ставку для какого-то вида она не имеет права. НКУ важнее любого решения местной рады.
Quote
Blick
Правильно, местная рада может устанавливать размер ставок в зависимости от вида деятельности для 2 группы в пределах от 2 до 20%. Например, установить для производства ставку 10%, для опта - 15%, для розницы - 20%. Но не устанавливать ставку для какого-то вида она не имеет права. НКУ важнее любого решения местной рады.
thumbs up
Quote
Котег :-)
Quote
Blick
Правильно, местная рада может устанавливать размер ставок в зависимости от вида деятельности для 2 группы в пределах от 2 до 20%. Например, установить для производства ставку 10%, для опта - 15%, для розницы - 20%. Но не устанавливать ставку для какого-то вида она не имеет права. НКУ важнее любого решения местной рады.
thumbs up

То шо так має бути і шо це логічно випливає з норм ПКУ - я ж не спорю.
Но це так ми розумієм - а можновладці мєстні мабуть жиж не забулись
іше Указ Кучмин - де і види діяльності віддавались їм на відкуп... от і
ізощряюцця... happy_fialka якшо маєте сили і час - можна спробувать
оскаржити, єжелі це має судову перспективу...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00037199999999998