Quote
Котег :-)
та КВЕДи не повинні мати ніякого юридичного значення, це лише статистична інформація
а в законі чітко написано, що торгівлю можна на другій групі
Котег, я повністю з вами згідна, але хочу підстрахувати себе і захистити ФОП в майбутньому від проблем.
Так як сьогодні для нього перейти на 2 групу не проблема. Написати заяву, вказати КВЕД по виробництву, і все працюй будь здоров,
виробляй і експортуй.
Проблема виникне,коли податківці це помітять, і завітають на перевірку. Так як податківці трактують, спираючись на рішення міської ради, що на 2 групі гуртова торгівля заборонена. А збут (продаж) власної виготовленої продукції, це наїх думку гуртова торгівля.
Ось доречі консультація, з іншого бух. форуму, по схожому питанню.
ЧП на Е/н 2группа занимается по КВЭД 28.12.0 - виробництво металевих дверей і вікон. Инспектор в налоговой говорит, что надо добавить КВЭД по розничной торговле, иначе торговать своей продукцией мы не можем. В статье № 1775-III от 1 июня 2000г.ЗУкр. ВИРОБНИЦТВО - діяльність. пов.язана з випуском продукції, яка включае всі стадії технологічного процессу, а також РЕАЛІЗАЦІЮ ПРОДУКЦІЇ ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА. Права ли инспектор?
Отвечает Дмитрий Гарный, юрист, руководитель Киевского центра поддержки и развития бизнеса
Вы правы, Закон Украины «О лицензировании определенных видов хозяйственной деятельности» определяет производство как деятельность, связанную с выпуском продукции, которая включает все стадии технологического процесса, а также реализацию продукции собственного производства. Однако Классификатор видов экономической деятельности предназначен для конкретизации направления и вида деятельности субъекта хозяйствования, в том числе для отражения специфики работы субъекта хозяйствования-плательщика единого налога.
Предприниматель, который избрал вторую группу единого налога, рискует заплатить единый налог в размере 15% от суммы дохода от видов деятельности, не указанных в свидетельстве плательщика ЕН (пп.2 п. 293.4 НКУ). Поэтому рекомендуем добавить в перечень видов деятельности плательщика единого налога КВЭД с оптовой или розничной торговлей ВашимиЩо до рішення міської ради, я теж вважаю його не зовсім правомірним та правильним
По-перше.
Рішення спирається на
Керуючись
статтею 12, главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України, пунктом 24 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою розширення прав підприємців Рівненська міська рада
Підскажіть можливо я щось не вірно розумію, але в розділі XIV главі 1 ПКУ немає статті 12, там ідуть статті від з 291 по 300.
Стаття 12 є в розділі 1, але там зазначено про місцеві ради наступне:
12.3. Сільські, селищні, міські ради в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.
12.3.1. Встановлення місцевих податків та зборів здійснюється у порядку, визначеному цим Кодексом.
12.3.2. При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов'язково визначаються об'єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи, визначенні статтею 7 цього Кодексу з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII цього Кодексу для відповідного місцевого податку чи збору.
12.3.3. Копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів.
12.3.4. Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
12.3.5. У разі якщо сільська, селищна або міська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та зборів, що є обов'язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки та збори справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням мінімальної ставки місцевих податків та зборів.
12.3.6. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, затверджує форми податкових декларацій (розрахунків) з місцевих податків та зборів згідно з порядком, встановленим цим Кодексом, а у разі потреби надає методичні рекомендації щодо їх заповнення.
12.3.7. Не дозволяється сільським, селищним, міським радам встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.
12.4. До повноважень сільських, селищних, міських рад щодо податків та зборів належать:
12.4.1. встановлення ставок єдиного податку в межах ставок, визначених законодавчими актами;
12.4.2. визначення переліку податкових агентів згідно із статтею 268 цього Кодексу;
12.4.3. до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об'єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов'язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду.
12.5. Офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених підпунктом 12.3.4 цієї статті.
Жодної згадки про те що їм дозволено щось обмежувати , я не знайшла.