Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ПДВ та прибуток при продажі ОЗ!!!!

Відправлено користувачем OLENKA120909 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрий день!
Підкажіть будь-ласка!!!!!!!!!
ОЗ первинна вартість 83333,33 грн ПДВ 20% 16666,67 грн. ПДВ 16666,67 віднесли до податкового кредиту, ОЗ поставили на баланс..Нарахована амортизаціяна сьогоднішній день 16666,67 грн. Залишкова вартість на балансі 66666,65 грн. Продаємо цей ОФ , загальна сума 100000,00 грн. (за що купили за те і продаємо).
Прибуток (дохід) 66666,65-83333,33 = 16666,68 грн ми включаємо в дохід . Інші доходи.
ПДВ 20% буде 16666,67 до сплати в бюджет.
Це правильно чи ні.??
виглядає правильно, тільки при продажу ОЗ завжди діють звичайні ціни
ваша ціна реалізації = зв.ціні?

Не знаю...правда..ми купляли за 100 000,00 грн і продаємо теж за 100 000,00 грн..


Договір потрібно заключити? Щоб це була звичайна ціна?
Quote
OLENKA120909
Договір потрібно заключити? Щоб це була звичайна ціна?

поки що звичайна ціна = договірній, тому варто договір.

Я зрозумыла ) ы проплату робити згыдно договору? так?
По залишковій вартості+ПДВ можна продати і скласти договір що це була договірна ціна?В мене ситуація-мені потрібно продати багато ОЗ,але по багатьом залишкова вартість менше 1000,00,якщо продавати по такій ціні як є,то у мого покупця це вже не буде ОЗ,а якщо зробити дорожче то чи не розцінять це податківці що одні ті самі ОЗ два рази амортизуються?
І ще,коли по ОЗ залишкова=0,то потрібно з ОЗ переводити на рах.20 аба 22?
Quote
wabaw111
По залишковій вартості+ПДВ можна продати і скласти договір що це була договірна ціна?В мене ситуація-мені потрібно продати багато ОЗ,але по багатьом залишкова вартість менше 1000,00,якщо продавати по такій ціні як є,то у мого покупця це вже не буде ОЗ,а якщо зробити дорожче то чи не розцінять це податківці що одні ті самі ОЗ два рази амортизуються?
?! для податкового обліку наразі критерій для ОЗ - 2500
потрібно перемістити актом на 286 рахунок
286 10 на остаточную стоимость
131 10 на сумму износа
це я прочитала на другому форумі
Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення)
основних засобів (форма N ОЗ-1)

Застосовується для формлення зарахування до складу основних
засобів окремих об'єктів, для обліку вводу їх в експлуатацію, за
винятком тих випадків, коли введення об'єктів в дію повинно, у
відповідності з існуючим законодавством оформлятися в особливому
порядку, для оформлення внутрішнього переміщення основних засобів
із одного цеху (відділу, дільниці) в інший, для оформлення
передачі основних засобів зі складу (із запасу) в експлуатацію, а
також для виключення із складу основних засобів при передачі
іншому підприємству (організації).
При оформленні приймання основних засобів акт (накладна)
складається в одному примірнику на кожний окремий об'кт
приймальною комісією, призначеною розпорядженням (наказом)
керівника підприємства (організації). Складання загального акта,
що оформляє приймання декількох об'єктів основних засобів,
допускається лише при обліку господарського інвентаря,
інструмента, обладнання і т.п., якщо ці об'єкти однотипні, мають
однакову вартість та прийняті в одному календарному місяці. Акт
(накладна), після його оформлення, з прикладеною технічною
документацією, що відноситься до даного об'єкта, передається до
бухгалтерії підприємства, підписується головним бухгалтером та
затверджується керівником підприємства, організації чи особами, на
те уповноваженими.
При оформленні внутрішнього переміщення основних засобів акт
(накладна) виписується у двох примірниках працівником відділу
(цеху) - здавальника. Перший примірник з розпискою одержувача та
здавальника передається до бухгалтерії, а другий - відділу (цеху)
- здавальнику.
При безоплатній передачі основних засобів іншому підприємству
акт складається у двох примірниках (для підприємства, що здає та
приймає основні засоби).
При передачі основних засобів іншому підприємству за плату
акт складається у трьох примірниках: перші два у підприємства, що
здає (де перший примірник додається до звіту, а другий - до
повідомлення на передачу та для акцепта), третій примірник
передається особі, що приймає основні засоби.
Доброго дня!!! Якщо РРО впав і пошкодився. Складено акт про пошкодження. І керівництво вирішило його продати, звичайно, ціна нижче залишкової. Це було у 2014 році. Якщо укладено договір, де прописана ціна.Чи так можливо у 2014?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00036400000000003