Підприємство до 01.09.2015 в орендованому пріміщенні встановило (проклало) комп'ютерну мережу. Документально :є акт на встановлення і налагодження мережі стороньою організацією і накладні на комплектуючі - комутатори (вартістю 800,00 грн без пдв) і маршрутизатор (вартість без пдв 2597,00).Як обліковувати такі витрати? створювати ОЗ? Який і яка група обліку? якщо не створювати ОЗ , тоді як?
У меня есть в арендованном помещении электросеть и водопровод. Я создавала ОС. Веду на 1171 счету. Все материалы списала на 1522, а потом ввела в эксплуатацию.
дякую за відповідь В мене теж є водопроводом і електрикою . І тут все ясно - маса консультацій. А ось компютерна мережа - якась "засада" , тому що всі ці маршрутизатори, комутатори можуть бути і в 4 групі. А зараз і взагалі в мнма.
Электросеть и водопровод нельзя при необходимости перенести в другое помещение, а компьютерную сеть - легко, поэтому к помещению ее можно не привязывать, а учитывать как отдельные ОС или МНМА.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.