Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Допоможіть розібратисяeye rolling smiley

Відправлено користувачем accountent 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Знаю, що це питання таке замусолене, що аж тошно, але дуже треба порада!!!!!!!
ТОВ мало на підприємстві одного працівника директора, він отримував мінімалку. Його звільнили, прийняли на посаду директора за сумісництвом - одного з засновників, щоб не платити йому зарплату + згорнули діяльність фірми.
Знаю, що треба було б платити зарплату, але ж...
Питання:
1. За вересень зарплату не нараховували і не виплачували, в звіті 1-ДФ треба було б показати прийняття і звільнення, там де прийняття нового директора, ставити прочерк в нарахуванні і виплаті зарплати??? І він у нас за сумісництвом, то в графі - працювали в штаті - його не враховувати?
2. В Пенсійний фонд пишу лист + звіт з прочерками: титульний лист і дод.1???
Можливо хтось зіштовхувався з такою ситуацією.... допоможіть, будь ласка!!!!!!
1.по першому питанні відповім, що навіть якщо директор сумісник. йому зарплату все одно потрібно нараховувати smiling smiley
Сумісництво не звільняє вас від ненарахування зарплати smiling smiley в звіті він попадає в графу "працювало за цив.-правовими договорами"

2. В ПФ треба лист писати що діяльності немає, і з/п не виплачується, але десь на форумі читала. що при перевірці органами пенсійного за не подачу пустих звітів при наявності цього листа штрафують, пусті звіти все одно потрібно здавати. Підіть у свій пенсійний там усе скажуть. до свого інспектора.
Знайдіть журнал "Все про БО" № 115 від 14.12.2011р. Там є стаття по цьому питанню. Може допоможе.


для чого приймати засновника в штат по сумісництву? Засновник і так може підписувати звіти. Щоб не нараховувати з/п - треба щоб в штаті нікого не було.

Але коли вже почнеться діяльність, то тоді хтось маї її здійснювати. :-)

Дуже дякую за рекомендації!!!!
Якщо ж все-таки зарплату йому не хочуть і не будуть платити, тоді може краще в 1-ДФ його не відображати зовсім, мається на увазі - там де код, нарахування і виплата, раз їх не було????
Але ж ви його прийняли офіційно, тобто в 1ДФ треба обов"язково показати, тим більше це порушення, не подання звітності, за це штрафують.
Так в НКУ ж, вроде бы, написано, что если не было начислений/выплат в текущем квартале, то 1ДФ подавать не надо.

1ОПП в ДПА здавали-здавали. Значить вони вже бачать, що новий директор.
Quote
rainy_days
1ОПП в ДПА здавали-здавали. Значить вони вже бачать, що новий директор.

Ну и что, что подали 1-опп?
Начислений и выплаты ЗП по нему же не было. ИМХО

Вони бачили зміну директора, тим більше, що 20-ОПП з новим директором здали.
1-ДФ по любому здавати будемо, бо там нарахування і виплата зарплати попереднього директора за липень-серпень + послуги СПД (оренда офісу) - це вже 2 строчки. А от що робити з цим директором???????(прийняли його 30 серпня)
По ідеї, якщо він засновник, то він може написати письмово, що він є засновником і відмовляється від зарплати на період, поки діяльність фірми припинена.
Ок, ну податкова ж поцікавиться чому виплат не було, автор відповість, тому що діяльності не було, а податкова скаже- Могли не виплачувати, але нараховувати то потрібно було з/п.
Вважаю, якщо навіть діяльності немає, все одно якісь пустишки подаються, якщо є пустишки, значить підписи директора, а значить директор роботу виконує, а значить з/п потрібно нарахувати.
Це моя суб"єктивна думка, нікому нічого не нав2язую, просто думаю потім проблеми можуть виникнути у автора.
Іще питання: якщо ТОВ орендує приміщення - юридична адреса в ФОП на єдиному податку, а в цього ФОП немає прописано в свідоцтві платника єдиного податку оренди, як виду дільності, тоді треба нараховувати і платити ПДФО????
Чи потрібно нотаріально завіряти такий договір???? Які взагалі наслідки такої оренди?????
Quote
accountent
Вони бачили зміну директора, тим більше, що 20-ОПП з новим директором здали.
1-ДФ по любому здавати будемо, бо там нарахування і виплата зарплати попереднього директора за липень-серпень + послуги СПД (оренда офісу) - це вже 2 строчки. А от що робити з цим директором???????(прийняли його 30 серпня)
По ідеї, якщо він засновник, то він може написати письмово, що він є засновником і відмовляється від зарплати на період, поки діяльність фірми припинена.

він має прийняти рішення як засновник, що на період бездіяльності підприємства складає з себе повноваження дира як окремої штатної одиниці. здійснює всі необхідні повноваження (підписування документів (податкових, фінансових)) як засновник без нархуванням з/п.

А дир по паперах має бути - в реєстратора, а відповідно і в ДПС

Quote
accountent
Іще питання: якщо ТОВ орендує приміщення - юридична адреса в ФОП на єдиному податку, а в цього ФОП немає прописано в свідоцтві платника єдиного податку оренди, як виду дільності, тоді треба нараховувати і платити ПДФО????
Чи потрібно нотаріально завіряти такий договір???? Які взагалі наслідки такої оренди?????

це ще залежно на якій групі ФОП, якщо на другій, то ваше ТОВ на заг. системі не може в нього орендувати приміщення як у ФОПа,лише як у фіз. особи (не підприємця), тоді потрібно і договір оренди укладати, якщо договір укладається більше ніж на рік, то варто і в нотаріуса завірити, а ще нарахувати ПДФО.А також залежить від площі приміщення яке здається в оренду, а також житлове воно чи не житлове.
Таке натворили, я в шоці. Хлопці-засновники згорнули діяльність, вирішили орендувати офісне приміщення для юридичної адреси в СПД, не легально і цей договір ніде не світити, але ж в установчих документах цю нову юридичну адресу прописали.
СПД на 3 групі, ставка 5%, але в нього немає виду діяльності - здача приміщення в оренду. І підприємець в шоці від того, що сказала, що покажу його в 1-ДФ.
Я ж думаю, що якщо прийде перевірка, то податківці спитають - документи на офіс?????
В графу "працювало за цив.-правовими договорами" сумісники не попадають.
Quote
accountent
Таке натворили, я в шоці. Хлопці-засновники згорнули діяльність, вирішили орендувати офісне приміщення для юридичної адреси в СПД, не легально і цей договір ніде не світити, але ж в установчих документах цю нову юридичну адресу прописали.
СПД на 3 групі, ставка 5%, але в нього немає виду діяльності - здача приміщення в оренду. І підприємець в шоці від того, що сказала, що покажу його в 1-ДФ.
Я ж думаю, що якщо прийде перевірка, то податківці спитають - документи на офіс?????
Ну, этому Вашему ФОПу добавить вид деятельности "Здавання в оренду" - не проблема, у него группа (3-я) подходящая. Вторая серия - а захочет ли он легализировать эту аренду с Вашей фирмой...Что-то Ваши хлопцы плохо подумали и плохо с ним договорились!
для третьей группы вообще все равно что делать (в данном случае) и с кем работать, по аренде ему только метры важны
1ДФ вы будете заполнять по актам и оплатам, не будет актов - и его в 1ДФ не будет. чем это для вас закончится - как повезет
Quote
maturka
В графу "працювало за цив.-правовими договорами" сумісники не попадають.

попадають.
він має прийняти рішення як засновник, що на період бездіяльності підприємства складає з себе повноваження дира як окремої штатної одиниці. здійснює всі необхідні повноваження (підписування документів (податкових, фінансових)) як засновник без нархуванням з/п.

А дир по паперах має бути - в реєстратора, а відповідно і в ДПС[/quote]

а где можно об этом почитать? Самой надо не начислять диру-учредителю, а нормативки не нахожу, спрашивала у налоговой (в ЕБНЗ), пишут, что зп должна быть.
А как все-таки правильно?Если дир. наемный и уволился.Учредитель может подписывать документы, а в 1-опп как отразить , если не брать его в штат и на каком-то основании он должет отчеты подписывать?
на зборах учасників товариства приймають рішення надати право підпису документів одному із засновників, робиться протокол, а також складається нотаріальна довіреність, що учасники доручають право підпису документів такому то засновнику
Понятно ,а в налоговой отчетности на основании чего подпись.У них же в базе кто за дира?
Добрий день! Підскажіть, будь ласка, в січні місяці я не відправила звіт по найманому працівникові,оскільки у нього був лікарняний по вагітності і пологах і з/п не нараховувалась. У квітні 2015 р. ПФ заставив мене відправити пусту звітність(тобто табл.1 і табл.4). Тепер на мене накладають штраф за невчасне відправлення звітності у сумі 170 грн, термін був до 24 лютого,я відправила 16 квітня. Чи законно ПФ накладає штраф, чи за звітність з прочерками вони не повинні штрафувати. Допоможіть, будь ласка, можливо комусь ця ситуація знайома!
Законно - не подаєцця звіт тільки коли нема взагалі найманих
і в попередньому звіті вони показані як звільнені в табл. 5.
Якшо ж вони є і їм просто не нараховуєцця зарплата, то подаєцця
пустий звіт...eye rolling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
а за пустий звіт мають право штрафувати, бо в законі я не знайшла???
Ну звісно за неподачу звіту, незалежно пустий він чи заповнений...drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Так не чесно, на той час навіть інспектор казав, що походу подавати не треба, але ПФ був іншої думки. І вона сказала, що штрафувати не повинні. Узнавала у знайомих з ПФ, т о вони сказали, якщо б не подала,то не було б ніякого штрафу...На 2 раз робитиму по своємуhot smiley
Re: Допоможіть розібратисяeye rolling smiley
есть наемные - пустой отчет должен подаваться!!
не подавали - штраф
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00044600000000006