Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Списание топлива

Відправлено користувачем sashkaa 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Списание топлива
Помогите...........у кого есть образец приказа по списанию топлива на АТП.
а чего приказом списывать-то? на что пошло топливо?

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Re: Списание топлива
Как знаю так на предприятии должен быть приказ по норме списания топлива, а мне нужны образцы такового....


Re: Списание топлива
так вы не приказ ищите, а нормы
У меня не АТП, а свои машины для доставки товара покупателям.: Вот приказ

Товариство з обмеженою відповідальністю "*"
ТОВ "*"


"01" липня 2010р. м. Київ №11-2


Про утворення постійно діючої комісії зі списання паливно-мастильних матеріалів

У зв’язку з виробничою необхідністю,


НАКАЗУЮ:

1. Утворити постійно діючу комісію зі списання паливно-мастильних матеріалів у наступному складі: Голова комісії – **********, начальник відділу збуту; члени комісії – ********., водій 1 категорії; ********, водій 1 категорії; ************* водій 2 категорії.
2. Встановити, що списання паливно-мастильних матеріалів здійснюється на підставі шляхових листів за фактичними витратами пального в порядку, визначеному чинним законодавством України.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за особою.




Директор *************


и конечно еще Акт на списание топлива ежемесячно, - уверена, в свете привязки обоснования расходов к правилам бухучета эти д-ты обязательны.

Раньше списывала только по путевым+ табличка расчет на обоснования норм, с 1 января- и приказ
Re: Списание топлива
Альона вы имеете ввиду что списывать по факту? Ок. Создадим комисию. Еще вопрос ....А ета комисия должна предоставлять документы на ето списание или мы можем просто пощитать остатки по факту возвращения в гараж и заполнить путевой лист и в конце месяца списать актом?....



А что сейчас не делают таблички расчета топлива, они не нужны.
по периодичности заполнения путевого- не подскажу, но НЕ РАЗ В МЕСЯЦ, у меня- на каждую командировку по украине, и по легковым- ежедневно.

Я как бух беру все путевые за месяц, беру данные по фактическому километражу и по факт расходу, далее- СРАВНИВАЮ с нормами- чтоб не было перерасхода, если больше- тюкаю кого-нибудь, прошу разъяснить- а почему фактич расход 30,2 пр норме 28,5?smiling smiley При объяснениях застосовую кооф по НОРМАМ (город, зима, лето и т.п.), вообщем, подгоняю к нормам, и составляю сводный акт на списание. Комиссия подписывает. Все. Я списываю после грифа дира- Утверждаю.

На самом деле- это я расписала так сложно, на деле- я просто составляю бамажки, а за реальным недопущением перерасхода, слива и т.п. слежу не я. Мое дело- правильно бухгалтерски списать.
Re: Списание топлива
Спасибо за ответ.Очень помогли.
Re: Списание топлива
А я сразу на путевом норму проставляю при его выдаче, чтоб сами знали сколько можна по путевому списать.

Re: Списание топлива
Типова форма № 42-нп
Код за ДКУД
Міська клінічна лікарня
(підприємство, організація)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
ОСОБОВА КАРТКА ВОДІЯ № 3
за листопад 2007 року
(місяць)
Прізвище, ім'я, по батькові Волков С. І.
Табельний номер 212


Число місяця Номер шляхового листа Номер автомобіля Витрати пального (літрів, кг)
за нормою фактично економія перевитрачено
1 2 3 4 5 6 7
01.11.2007 70 АХ 23–15 ХК 4,96 4,96 – –
02.11.2007 71 АХ 23–15 ХК 6,0 6,5 – 0,5
... ... ... ... ... ... ...
30.11.2007 92 АХ 23–15 ХК 7,79 8,0 – 0,21
Усього за місяць 123,29 124,0 – 0,71


УСЬОГО: перевитрачено 0,71 л
Керівник Глібов
(підпис)
Технік з обліку Міщенко
(підпис)

Re: Списание топлива
Списання ПММ

Нормативні документи
• Постанова № 1404 – постанова КМУ «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти» від 09.10.2006 р. № 1404.
• План рахунків – План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Порядок застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затверджені наказом Головного управління державного казначейства України та Міністерства фінансів України від 10.12.99 р. № 114.
• Інструкція № 61 – Інструкція про кореспонденцію субрахунків бухгалтерського обліку для відображення основних господарських операцій бюджетних установ, затверджена наказом Державного казначейства України від 10.07.2000 р. № 61.
• Наказ № 68 – наказ Державного казначейства України «Про затвердження Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання» від 27.07.2000 р. № 68.
• Норми витрат № 43 – Норми витрат палива та мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43.
• Інструкція № 74 – Інструкція про порядок застосування шляхового листа службового автомобіля та обліку транспортної роботи, затверджена Державним комітетом статистики України від 17.02.98 р. № 74.
• Інструкція № 81 – Інструкція про порядок приймання, транспортування, зберігання, обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах та в організаціях України, затверджена наказом Держнафтогазпрому, Мінекономіки, Мінтрансу, Держстандарту, Держкомстату України від 02.04.98 р. № 81/38/101/235/122.

Списання ПММ, використаних при експлуатації автомобілів, здійснюється згідно з фактичним пробігом автомобіля на підставі базових лінійних норм витрат на 100 км пробігу автомобіля. Для списання необхідно розрахувати норматив витрачання пального з урахуванням відповідних коефіцієнтів та пробігу автомобіля. >>>
Норми витрат пального та мастильних матеріалів
Нормативна витрата пального – це встановлена допустима міра його споживання з урахуванням певних умов експлуатації автомобіля, для чого застосовуються базові лінійні норми, системи нормативів та коригуючих коефіцієнтів, що враховують кліматичні, дорожні та інші умови експлуатації.
Базові лінійні норми за типами автомобілів наведено в додатках А і Б до Норм витрат № 43 у розрізі моделей автомобілів. Вони встановлюються у таких одиницях виміру для:
– бензинових, дизельних автомобілів та працюючих на зрідженому нафтовому газі – у літрах на 100 км пробігу (л/100 км);
– автомобілів, що працюють на стисненому природному газі (СПГ), – у нормальних кубічних метрах на 100 км (м3/100 км);
– газодизельних автомобілів норми витрати стисненого природного газу наведено в таблицях додатків у м3/100 км, а дизельного палива – поруч у л/100 км.
Згідно з пп. 1.3–1.8 Норм витрат № 43 додатково встановлено також норми на:
– виконання транспортної роботи (для вантажних автомобілів);
– одну тонну спорядженої маси;
– одну поїздку з вантажем;
– роботу спеціального обладнання, установленого на автомобілях;
– пробіг при виконанні спеціальної роботи;
– роботу незалежного обігрівача.
Тимчасові лінійні норми пального для моделей та модифікацій, що не мають істотних конструктивних відмінностей (модель двигуна, трансмісія), установлюються в тому ж розмірі, що й для базової моделі (пп. 2.1.1 Норм витрат № 43).
Тимчасові лінійні норми, розраховані з використанням формул та співвідношень, установлених Нормами витрат № 43, застосовуються для таких моделей та модифікацій:
– що відрізняються від базової моделі тільки спорядженою масою (пп. 2.1.2);
– з установленим спеціальним обладнанням (пп. 2.1.3);
– газобалонних, газодизельних автомобілів, що не ввійшли до Норм витрат № 43 (пп. 2.1.4).
Згідно з пп. 2.1.5 Норм витрат № 43 для нових моделей (модифікацій) автомобілів та автомобілів оригінальної конструкції, що не ввійшли до цих Норм, установлюються тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрати пального, що розробляються ДержавтотрансНДІпроектом за заявками заводів-виробників та заявками підприємств – власників автомобілів (форму заявки наведено в додатку Е до Норм).
Нормативи витрати мастильних матеріалів установлюються з розрахунку на 100 літрів (100 м3) і наведені в додатку В до Норм витрат № 43.
Ураховуючи, що перелік модифікацій автомобілів у цьому додатку обмежений, часто доводиться користуватися тимчасовими нормативами витрат мастильних матеріалів, зазначеними в пп. 2.3 Норм витрат № 43 (див. табл. 1).
Звертаємо увагу: для автомобілів, що перебувають в експлуатації менше трьох років, нормативів мастильних матеріалів, зазначених у додатку В до Норм витрат № 43, зменшуються на 50 % (за винятком позначених знаком «*»). Недотримання цієї норми досить часто призводить до порушень при списанні мастильних матеріалів у бюджетних установах.
Тимчасові нормативи витрат мастильних матеріалів для автомобілів, що не ввійшли в додаток В до Норм витрат № 43, наведено в табл. 1.
Таблиця 1
Тип автомобілів Нормативи витрат мастильних матеріалів на 100 л (100 СПГ)
моторна олива, л трансмісійна олива, л спеціальні оливи, л пластичні мастила, кг
Для дизельних і газодизельних вантажних автомобілів та автобусів з повною масою понад 3,5 тонни до 2,8 до 0,4 до 0,1 до 0,3
Для інших автомобілів та автобусів до 1,8 до 0,15 до 0,05 до 0,1


Право встановлення конкретних величин коефіцієнтів у вказаних межах і строку їх дії надано керівнику установи (видається розпорядження, наказ).
Базове значення норми витрат пального може підвищуватися або понижуватися шляхом застосування поправочних коефіцієнтів (див. табл. 2), установлених п. 3 Норм витрат № 43.
Таблиця 2
Підпункт Норм витрат № 43 Назва коефіцієнта Підвищуючий (понижуючий) коефіцієнт Умови застосування, примітки
1 2 3 4
Підвищуючі коефіцієнти (п. 3.1 Норм витрат № 43)
Пп. 3.1.1 При роботі в зимових умовах залежно від фактичної температури повітря1: 1) надбавка до норми запроваджується після встановлення протягом трьох днів на 8 годину ранку температури в межах передбаченого діапазону з 1-го дня встановлення температури або за рішенням керівника може переглядатися щодня;
від 0° C до -10° C до 5 % 2) при здійсненні перевезень до інших кліматичних зон поправочний коефіцієнт установлюється з урахуванням температурних умов початкового і кінцевого пунктів проходження
від -10° C до -20° C від 5 % до 10 %
від -20° C і нижче від 10 % до 15 %
Пп. 3.1.2 У разі роботи в гірській місцевості при висоті над рівнем моря: –
від 500 до 1500 м до 5 %
від 1501 до 2000 м до 10 %
Пп. 3.1.3 При роботі на дорогах зі складним планом: наявність у середньому на 1 км шляху понад 5 заокруглень радіусом менше 40 м (на 100 км шляху не менше 501 повороту) до 10 % не застосовується при роботі в умовах міста
Пп. 3.1.4 При роботі в умовах міста: –
з населенням до 0,5 млн. чол. до 5 %
з населенням від 0,5 до 1,0 млн. чол. до 10 %
з населенням більше 1,0 млн. чол. до 15 %
Пп. 3.1.5 При роботі, що потребує частих зупинок: у середньому більше однієї зупинки на один кілометр пробігу, а також при роботі в напружених дорожніх умовах у центральних частинах міст і поїздках на коротку відстань (до 5 км) з тривалими перервами між поїздками (більше 1 години) до 10 % ці коефіцієнти застосовуються окремо на частину маршруту з відповідними умовами руху, що має підтверджуватися відповідними розпорядженнями та записами відповідальних осіб у шляховому листі (пп. 3.1.6 не застосовується одночасно з коефіцієнтами, установленими пп. 3.1.7, 3.1.8)
Пп. 3.1.6 При роботі, що потребує знижених швидкостей (до 20 км/ч), у тому числі рух у «пробках» у години «пік» у центральних частинах міста 10 %
Пп. 3.1.7 При роботі у важких дорожніх умовах: у кар'єрах, поїздки полями, лісовими або степовими ділянками, пересіченою місцевістю тощо до 20 % не застосовується одночасно з коефіцієнтами, установленими пп. 3.1.6, 3.1.8
Пп. 3.1.8 При роботі в надважких дорожніх умовах у період сезонного бездоріжжя, снігових та піщаних заметів, паводків та інших стихійних лих до 35 % не застосовується одночасно з коефіцієнтами, установленими пп. 3.1.6, 3.1.7
Пп. 3.1.9 При пробігу першої тисячі кілометрів новими автомобілями і тими, що вийшли з капітального ремонту до 10 % –
Пп. 3.1.10 Для автомобілів, що експлуатуються понад 8 років до 5 % –
Пп. 3.1.11 При погодинній роботі вантажних автомобілів (крім самоскидів) та вантажопасажирських або їх постійній роботі як технологічного транспорту до 10 % застосовується також при їх постійній роботі як технологічного транспорту або вантажних таксомоторів
Пп. 3.1.12 При навчальній їзді до 15 % –
Пп. 3.1.13 У разі використання систем обігріву чи охолодження в салоні автомобіля: порядок застосування коефіцієнтів пп. 3.1.13 ідентичний умовам застосування пп. 3.1.1
– у разі використання кондиціонера при фактичній температурі повітря до +25° C та установки «клімат-контроль» – від 0° C до +25° C до 5 %
– у разі використання кондиціонера при фактичній температурі повітря вище +25° C та установки «клімат-контроль» – нижче 0° C або вище +25° C від 5 % до 10 %
При використанні автономних систем обігріву залежно від фактичної температури повітря в холодну пору року: використовується за умови відсутності норм на роботу зазначеного обладнання в додатку Г до Норм (порядок застосування коефіцієнтів ідентичний порядку застосування пп. 3.1.1)
від 0° C до +10° C до 5 %
нижче 0° C від 5 % до 10 %
Пп. 3.1.14 Для автомобілів-фургонів та при облаштуванні бортових автомобілів чи автопоїздів тентами під час поїздок за межами приміської зони до 5 % приміською зоною вважається зона за межами міст: із чисельністю понад 2,5 млн. чол. – до 50 км від межі міста, з чисельністю від 0,5 до 2,5 млн. чол. – до 15 км, менше 0,5 млн. чол. – до 5 км
Пп. 3.1.15 Для оперативних транспортних засобів, обладнаних спеціальною світловою та звуковою сигналізацією, що виконують невідкладні службові завдання, пов'язані з підвищеними швидкостями, з відступом від окремих правил дорожнього руху: коефіцієнти можуть застосовуватися лише для наведеної категорії автомобілів і тільки на пробіг у разі виконання невідкладних службових завдань з підвищеною швидкістю руху, що має підтверджуватися розпорядженнями, записами відповідальних осіб у шляхових листах
в умовах міста до 10 %
за межами міста до 20 %
Понижуючі коефіцієнти (п. 3.2 Норм витрат № 43)
Пп. 3.2.1 При роботі за межами приміської зони на дорогах із цементобетону, асфальтобетону, брущатки, мозаїки до -15 % якщо автомобіль експлуатується у приміській зоні, поправочні коефіцієнти, передбачені пп. 3.1.4, 3.2.1, 3.2.2, не застосовуються
Пп. 3.2.2 При роботі за межами приміської зони на дорогах із бітумомінеральної суміші, дьогтебетону, щебеня (гравію) до -5 %
Пп. 3.2.3 При експлуатації міських автобусів у режимі «на замовлення» або з іншою метою, але не на постійних маршрутах до -10 % застосовується до міських автобусів, позначених у таблицях А.3, А.4 Норм витрат № 43 знаком «*»


(1 Температура визначається за відомостями територіального підрозділу Державної служби гідрометеорології чи за результатами власних вимірювань, оформлених належним чином.)


У разі застосування одночасно кількох коригуючих коефіцієнтів згідно з пп. 3.3 Норм витрат № 43 застосовується сумарний коефіцієнт коригування, що дорівнює сумі поправочних коефіцієнтів (понижуючі коефіцієнти при цьому вираховуються). Максимальне значення коригуючих коефіцієнтів норм витрат палива не повинне перевищувати гранично допустимих нормативів для найскладніших умов експлуатації транспортних засобів.
Визначимо нормативну витрату пального транспортними засобами з різними технічними характеристиками щодо таких моделей автомобілів:
Автомобіль ГАЗ-3110 із характеристиками: робочий об'єм двигуна (Vp) – 2300 см3, потужність (Ne) – 110,3 кВт, коробка передач – 5М, конструктивні особливості – ДВС ЗМЗ-4062.10 із системою вприскування бензину. Експлуатується в місті з населенням понад 1,5 млн чол. У салоні працює кондиціонер, температура повітря останні три дні на 8 годину ранку коливається від +26° C до +28° C.
Автомобіль Lanos ТА086 із характеристиками: споряджена маса – 1067 кг, модель двигуна – А16DMS, робочий об'єм – 1598 см3, максимальна потужність – 75,9 кВт, тип коробки передач – 4А. Експлуатується в місті з населенням 0,7 млн чол., пробіг – перша 1000 км. Температура повітря останні три дні на 8 годину ранку коливалася від -5° C до -7° C.
Автобус медичний спеціалізований ГАЗ-32214 «Газель» із характеристиками: робочий об'єм двигуна (Vp) – 2445 см3, потужність (Ne) – 73,5 кВт, коробка передач – 5М, конструктивні особливості – ДВС ЗМЗ-4062.10. Працює в сільській місцевості з важкими дорожніми умовами. Установлено додаткове спецобладнання, що збільшило споряджену масу на 250 кг.
Розрахунок нормативної витрати пального для зазначених марок автомобілів наведено в табл. 3.
Таблиця 3
Марка автомобіля Базова лінійна норма, л (СПГ – м3) Коригуючі (поправочні) коефіцієнти Пробіг за шляховим листом, км Нормативна витрата пального, л
місто з населенням (пп. 3.1.4) пробіг першої 1000 км (пп. 3.1.9) робота у важких дорожніх умовах (бездоріжжя, пп. 3.1.7) робота в зимових умовах (пп. 3.1.1) наявність кондиціонера (пп. 3.1.13)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ГАЗ-3110 11,8 л 1,5 млн чол. – 15 % – – – 6 %* 68 9,71
Розрахунок: 68 х ((11,8 х 0,15) + (11,8 х 0,06) + 11,8) : 100 = 9,71 л
Lanos 9,5 л 0,7 млн чол. – 7 % 10 % – 7 %* – 54 6,36
Розрахунок: 54 х ((9,5 х 0,07) + (9,5 х 0,10) + (9,5 х 0,07) + 9,5) : 100 = 6,36 л
* Надбавка запроваджується після встановлення протягом не менше трьох днів на 8 годину ранку температури в межах певного діапазону за відомостями Гідрометцентру або за щоденними власними вимірами.
ГАЗ-32214 «Газель» 20,8 л – – 15 % – – 120 29,39**
Нормативна витрата: 120 х ((21,3 х 0,15) + 21,3) : 100 = 29,39 л
** Визначаємо тимчасову лінійну норму у зв'язку зі збільшенням спорядженої маси: 20,8 л/100 км + 0,25 т х 2л/100 т/км = 21,3 л/100 км.
Згідно з пп. 1.4 Норм витрат № 43 при зміні спорядженої маси автомобіля норми на одну тонну спорядженої маси визначаються відповідно до пп. 1.3 цих Норм залежно від виду горючого (для бензину – 2,0 л/100 т/км).


Визначимо для перелічених вище типів автомобілів норматив витрат мастильних матеріалів на місяць залежно від об'єму використаного пального (див. табл. 4).
Таблиця 4
Тип автомобілів Підстава для розрахунку Використано за місяць пального, л Норматив витрати мастильних матеріалів на місяць
моторна олива, л трансмісійна олива, л спеціальні оливи, л пластичні мастила, кг
Норматив на 100 л для перелічених нижче категорій автомобілів 1,80 0,15 0,05 0,10
ГАЗ-3110 Пп. 2.3 Норм витрат № 43 200 3,60 0,30 0,10 0,20
Lanos2 150 1,35 0,11 0,04 0,075
ГАЗ-32214 «Газель» 400 7,20 0,60 0,20 0,40


(2 Норматив витрати палива та мастильних матеріалів для автомобілів, що перебувають в експлуатації до трьох років, зменшується на 50 %.)


Документальні форми, що застосовуються для обліку транспортної роботи і використання ПММ
Для обліку використання службового автомобіля застосовуються шляхові листи типової форми № 2 – для вантажного автомобіля і типової форми № 3 – для службового легкового автомобіля, форми яких затверджено Інструкцією № 74.
Згідно з абз. 2 пп. 2.1 Інструкції № 74 шляхові листи водію видаються тільки на один робочий день за умови здавання водієм шляхового листа за попередній день роботи з обов'язковою реєстрацією в журналі. На більший строк шляхові листи видаються у випадках транспортного обслуговування (службового відрядження) в міжміському сполученні згідно з розпорядженням (наказом) керівника.
На підставі даних шляхових листів заповнюється Картка обліку витрат пального автомобілем, що відкривається на кожний транспортний засіб, за типовою формою № 41-нп, наведеною в додатку 41 до Інструкції № 81.
Типова форма № 41-нп
Код за ДКУД
Міська клінічна лікарня
(підприємство, організація)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
КАРТКА № 1
обліку витрат ____бензину А-95___ автомобілем
(найменування палива)
Марка автомобіля Державний номер Гаражний номер
ГАЗ-3110 АХ 23-15 ХК 09


Число місяця № шля-
хового листа Прізвище водія Табе-
льний номер Пробіг, км Вико-
нано, т/км Залишок палива при виїзді, л Одер-
жано, л Пове-
рнено, л Залишок палива після повер-
нення, л Витрачено Результат роботи
за нормою фак-
тично еко-
номія пере-
вит-
рачено
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
01.11.2007 70 Волков 212 35 10,5 30 – 35,54 4,96 4,96 – –
02.11.2007 71 Волков 212 42 35,54 – – 29,04 6,00 6,5 – 0,5
... ... Волков 212 ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
30.11.2007 92 Волков 212 55 24,5 – – 16,5 7,79 8,0 – 0,21
Усього 980 – 130,0 – 123,29 124,0 – 0,71


Усього за місяць сто двадцять чотири літри
Склав технік з обліку Міщенко
(посада, прізвище, ім'я, по батькові) Н. Н. Міщенко
(підпис)
Перевірив нач. МТЗ Тищенко
(посада, прізвище, ім'я, по батькові) С. Н. Тищенко
(підпис)




На підставі наведеної вище картки згідно з пп. 4.2.6.6 Інструкції № 81 заповнюються Особові картки водіїв за типовою формою № 42-нп (додаток 42 до Інструкції № 81).
Типова форма № 42-нп
Код за ДКУД
Міська клінічна лікарня
(підприємство, організація)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
ОСОБОВА КАРТКА ВОДІЯ № 3
за листопад 2007 року
(місяць)
Прізвище, ім'я, по батькові Волков С. І.
Табельний номер 212


Число місяця Номер шляхового листа Номер автомобіля Витрати пального (літрів, кг)
за нормою фактично економія перевитрачено
1 2 3 4 5 6 7
01.11.2007 70 АХ 23–15 ХК 4,96 4,96 – –
02.11.2007 71 АХ 23–15 ХК 6,0 6,5 – 0,5
... ... ... ... ... ... ...
30.11.2007 92 АХ 23–15 ХК 7,79 8,0 – 0,21
Усього за місяць 123,29 124,0 – 0,71


УСЬОГО: перевитрачено 0,71 л
Керівник Глібов
(підпис)
Технік з обліку Міщенко
(підпис)




Після обробки особових карток водіїв визначаються результати роботи кожного водія за місяць (економія чи перевитрата). Про допущену перевитрату бензину і дизпалива понад установлений норматив водій складає відомість із зазначенням кількості та вартості перевитрати палива, яка подається керівнику підприємства для прийняття рішення про відшкодування вартості перевитрати з вини водія (див. консультацію фахівця ДКРС «Якщо бензин витрачається понад норми» // «Бюджетна бухгалтерія», 2007, № 3, с. 27).
Згідно з пп. 4.2.6.7 Інструкції № 81 на підставі рішення, прийнятого керівником, вартість перевитраченого пального підлягає відшкодуванню водієм транспортного засобу.
Відповідно до пп. 4.2.6.8 Інструкції № 81 облік витрати ПММ на технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів ведеться окремо на кожну марку пального та мастильних матеріалів у Відомості обліку пально-мастильних матеріалів на технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів, типову форму № 43-нп якої наведено в додатку 43 до Інструкції № 81.
Списання ПММ
Підставою для обліку транспортної роботи і списання використаного пального залежно від загального пробігу службового автомобіля є шляховий лист службового легкового автомобіля (п. 1.3 Інструкції № 74).
Згідно з пп. 4.2.7.8 Інструкції № 81 для списання бензину і дизельного палива застосовується накопичувальна зведена відомість даних шляхових листів про фактичні витрати пального за звітний період. На підставі шляхових листів щодо кожного автомобіля окремо складається зведена відомість, приблизну форму якої наведено нижче.
Накопичувальна зведена відомість шляхових листів щодо автомобіля марки ГАЗ-3110 за листопад 2007 року
Дата № шляхового листа П. І. Б. водія Пробіг, км Базова лінійна норма, л Ккор, % Норма витрат, л Використано, л
01.11.2007 70 Волков С. І. 35 11,8 20 4,96 4,96
02.11.2007 71 Волков С. І. 42 11,8 21 6,0 6,5
… ... ... ... ... ... ... ...
30.11.2007 92 Волков С. І. 55 11,8 20 7,79 8,0
Разом – – 980 11,8 – 123,29 124,00


Ккор – коригуючі коефіцієнти норм пального.
Підпис водія Волков
(підпис) Волков С. І.
(П. І. Б.)
Підпис відповідальної особи за видачу шляхових листів Степова
(звіт здав) Степова Л. Н.
(П. І. Б.)
Підпис працівника фінансового відділу Мелехова
(звіт прийняв) Мелехова І. І.
(П. І. Б.)


Накопичувальні зведені відомості приймаються бухгалтерією після звіряння працівником установи, який здійснює оперативний облік пального, записів у них зі шляховими листами (з відповідною позначкою).
Списання ПММ провадиться в меморіальному ордері № 13 «Накопичувальна відомість витрачання матеріалів» (форма № 396-бюджет), затвердженому наказом № 68, на підставі накопичувальних зведених відомостей шляхових листів із доданими до них шляховими листами.
Бухгалтерський облік операцій з придбання та списання ПММ
Залежно від видів нафтопродуктів, місць зберігання та матеріально відповідальних осіб пп. 4.2.7.3 Інструкції № 81 приписує ведення бухгалтерського обліку нафтопродуктів у розрізі субрахунків:
– 235/1 «Нафтопродукти на складах»;
– 235/2 «Нафтопродукти, закуплені на АЗС-постачальниках»;
– 235/3 «Пальне в баках транспортних засобів повної місткості».
Розмежування ПММ за переліченими вище субрахунками доцільне у випадках їх зберігання на складах або на АЗС.
Основні бухгалтерські проведення щодо обліку руху та списання ПММ, талонів на бензин, смарт-карток згідно з Планом рахунків та Інструкцією № 61 наведено в табл. 5.
Таблиця 5
№ з/п Зміст операції Кореспонденція субрахунків Сума, грн.
дебет кредит
1 2 3 4 5
ПММ за готівку: придбання та списання
1 Затверджено авансовий звіт: придбано бензин А-95 у службовому відрядженні на АЗС із видачею касового чека на суму 90,00 грн., у тому числі ПДВ – 15,00 грн. 235/3 362 75,00
Списано ПДВ на витрати установи 801 (802, 811) 362 15,00
2 Отримано до каси готівку для розрахунку з підзвітною особою 301 321 (323) 90,00
3 Видано готівку з каси за видатковим ордером 362 301 90,00
4 На підставі накопичувальних зведених відомостей та шляхових листів списано бензин А-95 801 (802, 811) 235/3 75,00
Талони на бензин: придбання та списання ПММ
5 Перераховано передоплату АЗС за бензин А-953 364 321 (323) 4500,00
6 Оприбутковано талони на бензин 331 364 3750,00
Списано ПДВ на витрати установи 801 (802, 811) 364 750,00
Одночасно вартість талонів відображено на позабалансовому рахунку 08 – 3750,00
7 Видано під звіт талони на бензин за прибутково-видатковою накладною (форма № СЗ-1) 362 331 375,00
8 На підставі авансового звіту про використання талонів їх переведено в бензин (підтвердження – позначка АЗС, касовий чек, відомість звіряння з АЗС) 235/3 362 375,00
Одночасно відображено на позабалансовому рахунку – 08 375,00
9 На підставі накопичувальних зведених відомостей та шляхових листів списано бензин А-95 801 (802, 811) 235/3 375,00
Смарт-картки: придбання та списання ПММ
10 Перераховано передоплату АЗС за бензин А-953 364 321 (323) 1500,00
11 Оприбутковано смарт-картки (паливні, л) 331 364 1250,00
Списано ПДВ на витрати установи 801 (802, 811) 364 250,00
Одночасно вартість смарт-карток відображена на позабалансовому рахунку 08 – 1250,00
12 Видано під звіт водію смарт-картку за прибутково-видатковою накладною (форма № СЗ-1) 362 331 600,00
13 За смарт-карткою отримано бензин (на підставі авансового звіту з підтвердженням касовими чеками платіжного термінала та РРО) 235/3 362 600,00
Одночасно відображено на позабалансовому рахунку – 08 600,00
14 На підставі накопичувальних зведених відомостей та шляхових листів списано бензин А-95 801 (802, 811) 235/3 600,00
ПММ придбано за безготівковим розрахунком (зберігаються у спеціально обладнаному місці)
15 Перераховано передоплату АЗС за бензин А-953 364 321 (323) 3000,00
16 Оприбутковано бензин А-95 235/1 364 2500,00
17 Списано ПДВ на витрати установи 801 (802, 811) 364 500,00
18 Видано бензин зі складу водію на підставі накладної (вимоги) форми № З-3 чи забірної картки форми № З-5 235/3 235/1 150,00
19 На підставі накопичувальних зведених відомостей та шляхових листів списано бензин А-95 801 (802, 811) 235/3 150,00


(3 Згідно з п. 2 постанови № 1404 передоплату на строк не більше одного місяця передбачено для послуг з енергоспоживання, до яких віднесено і придбання ПММ.)



Світлана Лістрова Бухгалтер-експерт газети
«Бюджетна бухгалтерія»



«Бюджетна бухгалтерія», 3 грудня 2007 р., № 45, с. 14 (www.factor.ua)
Дата підготовки 03.12.2007
Газета «Бюджетна бухгалтерія»
____________
До відома
Примітки до статті...

Звертаємо увагу на те, що внесено зміни до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті (наказ Мінтрансзв'язку від 05.08.2008 р. № 973).

Корисні посилання...

>>> До речі, завжди в актуальному стані норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті можна знайти у однойменному довіднику в підрозділі «Транспорт» розділу «Норми, правила» в базі «Довідкова інформація» («Довідники») систем інформаційно-правового забезпечення ЛІГА:ЗАКОН, а також на ЛІГА Online (www.liga.net).
Всеукраїнська мережа ЛІГА:ЗАКОН
www.ligazakon.ua

Re: Списание топлива
Мне сегодня сотрудник заявил,что в ГАИ ему сказали,что путевые листы отменили.Думаю,что он что-то не так понял.Но может кто слышал,откуда звон?
Раньше нужно было при использовании служебного авто иметь обязательно - путевой лист + приказ о закреплении авто за сотрудником. Сейчас это не обязательно. Только нужно техпаспорт + права водителя.
Закон про скасування технічного огляду прийнятий ВР 05.07.2011 - вступив в силу з 13.08.2011
. Закон замінює обов'язковий техогляд не менш обов'язковим технічним контролем транспортних засобів. Не підлягають такому контролю легкові автомобілі та причепи до них, які використовуються в особистих цілях, мотоцикли, мопеди та мотоколяски незалежно від терміну їх експлуатації. Відстрочення проведення контролю на 2 роки підлягають: легкові автомобілі, що використовуються в комерційних цілях; вантажівки, незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонн і причепи до них - з терміном експлуатації до 2 років.


2. Закон встановлює терміни проведення обов'язкового Техконтролю:

- кожні 2 роки - легкові автомобілі, що використовуються в комерційних цілях, вантажівки (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонн і причепи до них з терміном експлуатації більше 2 років;
- щорічно - вантажівки з вантажопідйомністю понад 3,5 тонн, причепи до них і таксі незалежно від терміну їх експлуатації;
- 2 рази на рік - автобуси та ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі незалежно від терміну їх експлуатації.
Автомобілі, що пройшли техогляд, підлягають обов'язковому Техконтролю після закінчення терміну дії талонів ТО.

3. Закон усуває Державтоінспекцію МВС від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів і передає ці повноваження суб'єктам господарювання.

4. Закон скасовує вимогу про обов'язкову наявність у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально завіреної довіреності на управління транспортним засобом.

5. Поліс страхування цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ) стає обов'язковим документом при підтвердженні права водія на керування автомобілем. Страхові компанії будуть зобов'язані надати поліс «автоцивілки», навіть якщо автомобіль знаходиться у несправному стані, тому що відповідальність за технічний стан автомобіля, за законом «Про дорожній рух» лежить безпосередньо на водієві.

6. Закон змінює процедуру перевірки документів у водія. Він повинен лише пред'являти своє посвідчення водія та реєстраційний документ на транспортний засіб. Без будь-якого зобов'язання передавати їх у руки працівникові міліції.

7. Закон розширив перелік підстав для зупинки автомобіля працівником міліції.



Крім існуючих раніше: порушення правил дорожнього руху, наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.



Додалися нові підстави для зупинки авто: відсутність номерного знака на ТС або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріпленим в невстановленому для цього місці, закритим іншими предметами чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знаку з відстані двадцяти метрів; наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути; необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення або матеріалів ДТП; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху, порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Re: Списание топлива
Да я тоже слышала, но приетом списание топлива возможно только при наличии путевого листа.Мы у себя ведем и списываем
Re: Списание топлива
Я так поняла,что это для гаишников теперь не нужны путевые по служебным авто.А для учета они очень даже нужны и никто их не отменял.А то сотрудник уже обрадовался,что не надо будет их писать.
а если мы арендуем грузовой автомобиль у физ.лица - не предпринимателя, подписали договор аренды и заверили его у нотариуса. на каждую поездку выписываем путевой лист.
Какие еще документы нам нужны при проверке налоговой?
Если что-то перевозит - товарно-транспортную накладную. Нужен приказ на закрепление авто за сотрудником, приказ на нормы по списанию топлива.
авто используется для поездок в командировки - подписание договоров, актов, получение материалов. Бывает, берем образцы и отвозим в лабораторию на исследование, нужны ли в таком случае ТТН?
Если ТОВ "А" заключило договор аренды авто с гражданином Ивановым (заверили у нотариуса). Дальше ТОВ "Б" заключает договор субаренды с ТОВ "А". Нужно ли в этом случае заверять договор субаренды у нотариуса? Может у кого есть образец - письменное разрешение Арендодателя на передачу в субаренду?
пр получении материалов ТТН должен выписать отправитель
.... в пп. 11.1 п. 11 Правил перевозок определено, что товарно-транспортные накладные и путевые листы грузового автомобиля являются основными документами на перевозку грузов. Также Правилами перевозок определяется порядок выписки ТТН. В частности, пп. 11.5 п. 11 Правил перевозок предусмотрено, что ТТН заказчик (грузоотправитель) должен выписывать в количестве не менее четырех экземпляров. Заказчик (грузоотправитель) удостоверяет все экземпляры ТТН подписью и при необходимости печатью (штампом). При этом в разд. 1 «Термины и понятия» Правил перевозок определено, что заказчиком может выступать не только грузоотправитель, но и грузополучатель, заключивший с перевозчиком договор о перевозке грузов.
Первый экземпляр ТТН остается у заказчика (грузоотправителя), второй – передается водителем (экспедитором) грузополучателю, третий и четвертый экземпляры, удостоверенные подписью грузополучателя (в случае необходимости – печатью или штампом), передаются перевозчику (пп. 11.7 Правил перевозок). В свою очередь, перевозчик для выполнения расчетов с заказчиком автотранспорта (за нанятые автомобили) высылает последнему третий экземпляр.

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
1. Якщо груз не перевозите - ТТН не потрібна. У нас свої грузові авто не під-стві, їздять у відрядження по тим самим причинам, що і ваші, тільки подорожні листи + чеки на паливо (фіскальні) при здачі авансових звітів.
2. Я думаю, що суборенду необхідно було б передбачити в договорі між фіз.особою та ТОВ "А", який завірено нотаріально.
Возможность передачи в субаренду в нотариальном договоре предусмотрена, такой пункт есть, я просто переживаю, насчет договора субаренды между двумя ТОВ - не скажут ли его тоже заверять у нотариуса?
Нет. Нотариально заверять договор нужно только с физ.лицом.
Re: Списание топлива
Хотела спросить, а комисия чтобы списывать по факту создается один раз?
Re: Списание топлива
Quote
sashkaa
Хотела спросить, а комисия чтобы списывать по факту создается один раз?
Re: Списание топлива
Помогите посчитсть норму расхода.Тягач ДАФ повна маса 19000т., маса без навантаження 7500т., временная базовая норма 17,7л./100км., полуприцеп ДАФ повна маса 39000т., маса без наватаження 7800т.
Re: Списание топлива
Есть приказ про комисию по списанию топлива, нужни ли прикази про встановлення норми на автопредприятии от директора.... Дело в том что по норме например 57л. на 100км., а по факту по разному 37, 42,45 ...
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00042500000000001