Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

если на фирме один директор, что писать в строке - глав бух?

Відправлено користувачем lesusha 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
подскажите, пожалуйста, на фире 1 директор и охранник. В медке формирую отчёт по ндс, в строчке глав бух - пишет не предусмотрено. Это правильно?
я пишу "Не передбачено". Пока никто не придирался


А якщо звітність подається в електронному вигляді?
48.5. Податкова декларація повинна бути підписана:
48.5.1. керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником;

Я щось не можу зрозуміти: У разі ведення бухгалтерського обліку керівником, декларація "підписується таким керівником" за себе і за бухгалтера, чи лише за себе?
Соломенка (Киев) категорически не хочет "не передбачено" в графе главбух.
Требуют ФИО и подпись директора, т.к. в таком случае на него (по умолчанию) возложена обязанность подачи отчетности.

Ось знайшов в Віснику податкової служби:

Порядок підписання податкової декларації
У штатному розписі підприємства відсутня посада бухгалтера. Хто у такому випадку має право підписувати податкову декларацію з податку на прибуток?

Відповідно до частини четвертої ст. 8 Закону про бухоблік для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації:
введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи;
ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких має оприлюднюватися.

Відповідно до пп. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 Податкового кодексу податкова декларація повинна бути підписана, зокрема, керівником платника податку або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку і подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку.

Таким чином, у разі відсутності у штатному розписі платника податку посади бухгалтера податкову декларацію підписує особа, на яку покладено обов’язки з ведення бухгалтерського обліку такого платника, зазначена у заяві, що подається платником податків до податкового органу.

Відомості про осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, її відокремлених підрозділів, платники податків — юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов’язані подати органу державної податкової служби у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків шляхом подання заяви у порядку, визначеному центральним органом державної податкової служби (п. 66.4 ст. 66 Податкового кодексу).

Такі відомості, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта головного бухгалтера або бухгалтера чи іншої особи, на яку покладено обов’язки з ведення бухгалтерського обліку платника податків, зазначаються у заяві за встановленою формою, що подається платниками податків до податкового органу.

Враховуючи те, що відповідно до ст. 48 Податкового кодексу обов’язковою вимогою при складанні податкової декларації є зазначення в ній необхідних обов’язкових реквізитів, зокрема, ініціалів, прізвищ та реєстраційних номерів облікових карток посадових осіб платника податків та підписи посадових осіб платника податку (керівника або уповноваженої особи, а також особи, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу податкової служби), податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією.
Перелік використаних документів
Податковий кодекс — Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI
Закон про бухоблік — Закон України від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»
Если на фирме числится только директор, отчеты сдаются в электронном виде (2 эл.ключа:директор и печать), то декларацию (отчеты) в дальнейшем могут забраковать?!...
И меня этот вопросс интересует. У кого на фирме нет бухгалтера и как подписывают электронную отчётность????
Quote
Vikusya
Если на фирме числится только директор, отчеты сдаются в электронном виде (2 эл.ключа:директор и печать), то декларацию (отчеты) в дальнейшем могут забраковать?!...
С чего это вдруг забраковать? Все у вас правильно,если у вас директор, то делают только 2 ключа директора и печати.

А на место подписи глав буха пишем "не предусмотрено"?
Quote
lesusha
А на место подписи глав буха пишем "не предусмотрено"?

Я на это место пишу ФИО директора, но у меня всего два ключа - директор и печать.
Уже несколько лет так отчитываюсь по маленькой фирме - все в порядке.

Quote
lesusha
А на место подписи глав буха пишем "не предусмотрено"?
Я пишу фамилию директора.

Quote
tax_agent
Quote
lesusha
А на место подписи глав буха пишем "не предусмотрено"?

Я на это место пишу ФИО директора, но у меня всего два ключа - директор и печать.
Уже несколько лет так отчитываюсь по маленькой фирме - все в порядке.
Тоже самое, пишу фамилию директора. В этой статье НКУ 48.5.1. "У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником". Там не сказано, что руководитель подписывает только один раз.
Да и Печерская налоговая всегда не любила надпись "не передбачено".

Девочки, для "особо одарённых" поправьте, если не права. У меня одна подпись директора и печать. В медке на место глав буха ставлю директора, но подпись только 1 на место директора и вторая печать. Я права или опять что-то не так?
Quote
lesusha
Девочки, для "особо одарённых" поправьте, если не права. У меня одна подпись директора и печать. В медке на место глав буха ставлю директора, но подпись только 1 на место директора и вторая печать. Я права или опять что-то не так?
В начале это: Адміністрування-Параметри системи-Підпис-Звітність. Выбрать Директор-Печатка.

А потом,если хотите чтобы в графе главбух была фамилия директора, в карточке предприятия на месте главбуха указываете дира.

Но тогда и в налоговую нужно вести изменение, что бух -р - директор или я что-то недопоняла?
Quote
lesusha
Но тогда и в налоговую нужно вести изменение, что бух -р - директор или я что-то недопоняла?
Я ничего не подавала, знаю что в базе налоговой в карточке нашего предприятия и руководить и главный бухгалтер написана фамилия директора.

Но тогда получается так, что если на месте подписи главбуха будет вписана фамилия директора, то тогда и эл.подпись там тоже нужна!?...
Я обратила внимание .что Медок при подписи директор+печать в отчетах автоматом ставит "не передбачено".хотя у меня строка бухгалтера не заполнена .а ПФ в квитанции №2 пишет зауваження .заполните идентиф.номер бухгалтера.в Медке сказали написать "не передбачено ".а теперь прочитав комменты .я уже и незнаю как правельно..
В 2011 году, когда впервые оформляла электронку, на штук 8 фирм, уточняла этот вопрос в ГНИ: сказали, что если в карточке ГНИ директор указан как ГБ, то обязательно нужны 3 подписи - дир, ГБ и печать. На каждом предприятии если свидетельство НДС - когда подает предприятие заявление на получение НДС. в графу ГБ заставляют писать директора. Поэтому, вероятней всего, что в карточку предприятия директор попадет в графу ГБ, хотя отдельно приказа о назначении его ГБ в ГНИ при постановке на учет не подавали.

У коллеги был штаф по этой причине - подписывали отчет ключами "дир" и "печать", а через 2 мес. насчитали штраф, так-как не был подписан отчет директором вместо ГБ (по электронке). Именно по этой причине, я по всем предприятиям уже второй год оформляю по 3 ключа, хотя везде директор и есть ГБ. Вопрос в 80,0 гривнах не стоит.

Тут палка с двух концов - страхуемся таким образом от штрафов за неправильно подписанные отчеты, но рискуем тем, что раз директор есть одновременно ГБ, то за совмещение должностей должен получать двойную оплату....Естественно в штате должности ГБ нет и никакую двойную ЗП директорам не начисляем..

Пока так и работаем...

Вывод: если имеете доступ к нормальному общению со своим инспектором - перепроверьте лично, что у Вас написано в карточке ГНИ в графе ГБ - только так будете уверены в количестве нужных ключей. Я, если чесно, проверила только по нескольким - по остальным по аналогии покупали 3 ключа - надеюсь хуже не будет)))
Quote
Natka123
В 2011 году, когда впервые оформляла электронку, на штук 8 фирм, уточняла этот вопрос в ГНИ: сказали, что если в карточке ГНИ директор указан как ГБ, то обязательно нужны 3 подписи - дир, ГБ и печать.
Раньше (до середины прошлого лета) пункт 48.5.1 звучал "...У разі ведення бухгалтерського обліку і подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку". В современном звучании НКУ "та особою" выкинули из этого пункта. Так что ключей сейчас точно должно быть 2 : директор и печать.
А вот в правильности заполнения декларации-писать фамилию директора в графе главбух или "не передбачено" или вообще не заполнять графу -мнения разошлись. Я делаю так как писала выше.

Только что звонила в отдел приёма электронной отчётности. ФИО диретора нужно ставить на место глав буха, а вот подписывать только 1 раз подписью директора и печать. Это в Святошинской ГНИ так сказали делать.
Quote
lesusha
Только что звонила в отдел приёма электронной отчётности. ФИО диретора нужно ставить на место глав буха, а вот подписывать только 1 раз подписью директора и печать. Это в Святошинской ГНИ так сказали делать.

это ВЕСЬ Киев так говорят делатьsmiling smiley

Відомо, що пп. 48.5.1 ПКУ раніше містив правило, відповідно до якого у разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація мала підписуватися таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку.
Це нововведення було схоже на друкарську помилку і на практиці збентежило багатьох керівників: адже за змістом цієї норми такий керівник фактично мав ставити два підписи — за себе та за головного бухгалтера. До речі, були випадки, коли податкові органи відмовлялися приймати декларації через відсутність двох підписів.
Змінами до ПКУ цю ситуацію виправили та забрали фразу «... та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку». Завдяки цьому, якщо на підприємстві немає особи, яка відповідає за ведення бухобліку, або в договорі з аудиторською фірмою (аудитором чи СПД-ФО, що надає бухпослуги) не передбачено право підпису на обов'язковій звітності, цілком достатньо лише підпису керівника. Звісно, все це стосується лише звітності, поданої після набрання чинності цими змінами (тобто звітності, поданої після 01.07.2012 р.). Те саме повинно стосуватися й уточнених декларацій, розрахунків за попередні періоди — хоча ми не впевнені, що податкові органи одразу погодяться з нашою позицією.


После изменений , ставлю в стр. гл.бух "не передбачено"
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00046