Наше підприємство не є бюджетною установою.
У цьому році з місцевого бюджету нам виділено кошти для придбання матеріалів (на виконання робіт з будівництва).
20.07.16 з постачальником було підписано договір. А також була виписана нам видаткова накладна та податкова накладна про які мені стало відомо лише кілька днів тому.
Як повідомив фінвідділ "коштів на "проплату" до
01.08.16 не буде"...
Постачальник відмовляється оформляти по-новому договір та видаткову накладну (і я його розумію) так як вже сплачено ним под.зобовязання.
Безпосередньо моє керівництво вимагає аби я зробила проплату по попередньому договору та згідно попередньої вид.накладної.
Про "своєчасну реєстрацію фін.зобовязань у семиденний строк" і чути не хочуть..
Як бути мені у такій ситуації?
Редаговано разів: 1. Востаннє 19/08/2016 08:31 користувачем Монна Нонна.