Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Заявление о регистрации книги доходов в эл. виде

Відправлено користувачем Officeworker 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите, есть ли такое заявление в медке.... Не могу найти....
Quote
Officeworker
Подскажите, есть ли такое заявление в медке.... Не могу найти....
Зачем оно вам? Книгу все равно нужно нести в налоговую
Почему книгу вести в налоговую?

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
19.06.2015 № 579

4. У разі обрання платником податку ведення Книги в електронній формі:

1) платник податку зобов’язаний отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів; укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку; сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, використовуючи такий електронний сервіс;

2) контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації;

3) після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з цим Порядком. Внесення даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно, але не пізніше наступного календарного дня;


Officeworker, а Вы хорошо подумали ?
Ведь электронную Книгу нужно заполнять ежедневно !
Без права на ошибку.....и без исправлений постфактум.....
Оно Вам надо ?
))) Нет возможности ехать регистрировать книгу в налоговую. А книга нужна..... И вообще вопрос меня задел. Так как ни в медок, ни в налоговой не знают можно ли подать в электронном виде или нет. Никто не знает кода формы бланка..... Черти че!
Нуууууууууууууу....
Я не знаю ни одного ФОПа, кто бы подписался на эту афёру......пардон.
Видимо, и Медок, и податковая - они тоже не сталкивались с такими ......grinning smiley
Потому что если, допустим, деньги зашли на счёт ФОПа вечером в пятницу, ФОП обязан не позже субботы сделать соответствующую запись в эту электронную Книгу.
И никого не интересует, работает клиент-банк или нет.
Это что, если ФОП (или его бухгалтер) уедет на выходные без ноута и/или туда, где не тянет нет, - это полный капец?eye popping smiley
Quote
Officeworker
Почему книгу вести в налоговую?

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
19.06.2015 № 579

4. У разі обрання платником податку ведення Книги в електронній формі:

1) платник податку зобов’язаний отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів; укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку; сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, використовуючи такий електронний сервіс;

2) контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації;

3) після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з цим Порядком. Внесення даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно, але не пізніше наступного календарного дня;
ГФС еще не имеет такой технической возможности. Точно также, как и с заявлением на упрощенку - уже года четыре существует возможность подавать в электронном виде. По факту все равно подаем через канцелярию. Поэтому везите, или просите, чтобы кто-то зарегистрировал.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00032599999999999