Шановні бухгалтери, потрібна сила колективного розуму, будь-ласка. Особливо експедиторів, бо розмова йтиме саме про них.
У мене такого в досвіді не було, і я поки не можу цей пазл в голові скласти.
Є підприємство-експедитор, працюють вже 2 роки. Бухгалтер якийсь був, але зараз немає, потрібно закрити рік і поздавати звітність.
Беру первинні документи.
Від підприємства - нормальний адекватний пакет документів: договір-заявка на перевезення вантажу, рахунок, акт виконаних робіт. Податкова накладна під акт вчасно зареєстрована в ДФС. Оплата за послуги експедитора надходила на розрахунковий рахунок.
Питаю - хто перевозив вантаж? Вантажі всі (!!!!) на протязі року перевозили випадкові приватники, без усіляких документів. Схема така була - підприємство по безготівці закуповувало пальне для цих приватників, а готівкою платили вже безпосередньо за послуги.
Сиджу, голову рукою підперла. Тобто, послуги надавалися, а де саме підприємство їх купувало - документів ніяких немає і не буде. Лишень прибуткові накладні на дизельне паливо та податкові накладні вхідні, зареєстровані в ДФС.
Як з найменшими втратами можна віднести це куплене пальне на витрати? Що можна такого придумати, щоб податкова не взула? Можливо, є якісь ходи у зв"язку з цим паливом, про які я ще не знаю? Можливо, придумати якогось такого Петю, який, на протязі 2017р. возив вантаж за паливо, і за деяку суму, яку виплатити йому у 2018, заплативши з тої суми ПДФО та військовий збір, ЄСВ...Але, здається мені, паливо теж можна в такому випадку розцінити як додаткове джерело доходу, і з тих сум потрібно теж платити податки....
Буду щиро вдячна за любі ідеї, за власний досвід, за підказки. Дякую.