Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

працівник без коду і відмітки

Відправлено користувачем sansa 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Стикнулась з патовою ситуацією. Є працівник, який відмовився від коду. В нього в паспорті є відмітка про відмову, зроблена до 2011 року. Поновляти іі він категорично відмовляється, мотивуючи тим, що це порушення його прав. В податковій же погрожують штрафами за недостовірні дані в 1ДФ за попередні періоди. Як можна вийти з цієі ситуаціі? І ще цікавить - якщо все ж таки дійти спільноі мови з працівником і він поновить відмітку, то що буде з попередніми періодами? Людина працює з 2010 року, я з 2015 і, чесно кажучи, навіть не думала що можуть виникнути такі проблеми.
Яке ще поновлення відмітки? А про шлюб Ви тоже поновлюєте відмітку? А про прописку? У Вас все гаразд взагалі?
Ні, у мене не все гаразд, тому і написала сюди. У Вас, бачу, все гаразд, щиро за Вас рада. А на рахунок поновлення відмітки про відмову, якщо гадаєте, що я жартую, то можемо пожартувати разом

"Відповідно до п. 1 спільного наказу Державної податкової адміністрації України та Міністерства внутрішніх справ України від 17.12.10 №955/628 «Про втрату чинності спільних наказів Державної податкової адміністрації України та Міністерства внутрішніх справ України від 19.10.2004 №602/1226 та від 06.07.2006 №386/663» спільний наказ Державної податкової адміністрації України та Міністерства внутрішніх справ України від 19.10.04 №602/1226 «Про затвердження Порядку унесення відмітки до паспорта громадянина України щодо ідентифікаційного номера фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів» втратив чинність з 21.01.11.
Починаючи із 01.01.11 облік фізичних осіб - платників податків, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби згідно із п. 63.6 ст. 63 гл.6 та п. 70.1 ст. 70 гл.7 р. ІІ Податкового кодексу України та п. 2 р. VIII Положення №954 ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією і номером паспорта без використання реєстраційного номера облікової картки. У паспортах зазначених осіб органами державної податкової служби робиться відмітка про наявність у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Враховуючи наведене, фізична особа, яка через свої релігійні та інші переконання відмовлялася від прийняття ідентифікаційного номеру та в паспорті громадянина України має відмітку про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, внесену до 2011 року, втрачає таке право починаючи з 21.01.11 року."

[sfs.gov.ua]


Вони помиляються, втрата чинності порядком внесення відмітки не призводить до втрати самого права
У нас є два таких "щастя" без коду. Один відмовився в 2012 році - по ньому питань немає. По іншому, той що до 2011 року, виникла така ось ситуація.
Якщо зайти в Електронний кабінет платника податків, то в розділі Перегляд звітності можна побачити попередження про помилки в 1 ДФ, якщо є якісь помилки. І ось по цьому працівнику вибиває помилку код 99 - недійсний код ДРФО або серія та номер паспорту не внесені в окремий реєстр....
Раніше ніколи не користувалась Кабінетом і навіть і не знала про таке "Попередження"
Тоді мабуть він повинен ще раз піти в податкову і відмовитися
Саме "цікаве", що такі попередження там за 2015-2016 роки, на дальший період просто нема інформації, а в нас була перевірка в 2016 році за 2013-2015 роки. І ніяких питань по 1 ДФ не було.
А в цьому році, видно, плани по наповненню бюджету "горять"
Та ні, я думаю тут нема за що штрафувати
Мене цікавить, чи якщо він піде і повторно "відмовиться", чи закриє це питання з так званими недостовірними даними в 1 ДФ за минулі періоди. Може хтось чув чи стикався з таким??
Буду дуууже вдячна за інформацію по цій темі.
Та нема тут недостовірності, і право він не втратив, то їх технічна особливість просто
Допоможіть, будь ласка!!! Як правильно вказати в повідомленні про прийняття працівника на роботу замість іпн серію,номер паспорта. В податковій інспектор говорить ставить спочатку букви "БК", потім вже серію і номер, але медок так не пропускає.... що робить? як вірно?
Quote
atamas1172
Допоможіть, будь ласка!!! Як правильно вказати в повідомленні про прийняття працівника на роботу замість іпн серію,номер паспорта. В податковій інспектор говорить ставить спочатку букви "БК", потім вже серію і номер, але медок так не пропускає.... що робить? як вірно?

попробуйте в справочник ввести без БК - программа сама добавит БК, в Сонате - точно
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000501