Доброго дня. Виникла така головоломка:
1. Керівник прийняв працівника з 1 травня за основним місцем роботи. Повідомлення в податкову подала.
2. Трудової книжки не має, керівник переробив наказ і написав "за сумісництвом"
3. Довідки з основного місця роботи не має і не буде, ОК-7 теж відмовляється взяти.
В заяві працівник написав, що основне місце роботи - директор на фірмі ПП"....". Перевірила на сайті Мінюсту, фірма існує, але директор інша особа.
4. Керівник кричить, щоб не лізла куди не слід і проводила як зовнішнього сумісника. Проблема в тому, що керівник не власник підприємства, і якщо буде донарахування ЄСВ зі штрафами та пенею, то на Загальних зборах засновників буде "вынос мозга" бухгалтеру.
Я вважаю, що якщо на момент прийняття не має підтвердження, то і підстав для нарахування ЄСВ без доплати не має. І по звітах треба проводити його як основного з доплатою.
Мінпраці в листі від 13.10.2004 р. № 36-298 наголошує: якщо у працівника немає основного місця роботи, він не може бути прийнятий на роботу за сумісництвом. На які ще нормативні документи можна посилатися?
Прошу допомоги у досвідчених бухгалтерів.