Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Облікова політика для виробництва (переробки) риби

Відправлено користувачем Glavbux 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Друзі вітаю!
Хочу поділитися інформацією.
Вибачайте за недовершенність, може комусь знадобиться як шаблон.



__________ххх___________________
(найменування підприємства)

НАКАЗ N 1
про організацію бухгалтерського обліку й облікову політику підприємства

м. ______________________ від "01" __________ 2019__ року

На підставі Закону України від 16.07.99 р. N 996–XIV "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні", Положень (стандартів) бухгалтерського обліку наказую:

I. Організація бухгалтерського обліку

1. Доручити забезпечення бухгалтерського обліку на підприємстві головному бухгалтеру.

2. Застосовувати на підприємстві машинну обробку документів з використанням комп'ютерної програми бухгалтерського обліку 1-С.
3. При відображенні в бухгалтерському обліку господарських операцій і подій застосовувати норми відповідних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, затверджених Міністерством фінансів України.
4. За відсутності необхідних норм у вітчизняних П(С)БО застосовувати аналогічні норми системи міжнародних стандартів фінансової звітності МСБО–МСФЗ (IAS–IFRS) на підставі того, що національні стандарти не можуть суперечити міжнародним.
5. Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді дати, підпису.

6. Складати щомісяця журнали–ордери та інші облікові регістри. Роздруківки з комп'ютерної програми підписувати головному бухгалтеру або бухгалтерові, який відповідає за складання облікових документів.

7. Дані журналів–ордерів, інших облікових регістрів і додаткових довідок головному бухгалтеру відображати в Головній книзі підприємства (в вигляді оборотно–сальдової відомості), що є підставою для складання Балансу підприємства. Після обробки журнали–ордери, облікові регістри і довідки повинні бути підписані головним бухгалтером із вказівкою дати підпису.

8. Фахівцям підприємства неухильно виконувати вимоги головного бухгалтенра щодо дотримання порядку оформлення первинних документів і терміну подання їх до обліку.
У випадках якщо документ, підписаний фахівцем, складений з порушенням законодавчих і нормативних вимог, або взагалі не складений, або відсутність такого документа потягла за собою застосування фінансових санкцій до підприємства, то питання про відповідальність фахівця розглядається керівництвом підприємства за участю головного бухгалтера.

9. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності проводити інвентаризацію активів і зобов'язань відповідно до Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно–матеріальних цінностей, грошових коштів і документів і розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 11.08.94 р. N 69 (зі змінами і доповненнями).

10. Установити терміни проведення інвентаризації:

– незавершеного виробництва і напівфабрикатів власного виробництва – щомісяця на 1–е число місяця, що настає за звітним кварталом;
– готової продукції, сировини і матеріалів на складах, товарів у торгівлі – щоквартально на 1–е число місяця, що настає за минулим кварталом;
– бланків суворої звітності – щоквартально;
– грошових коштів у касі – щомісяця;
– основних фондів і нематеріальних активів – щорічно станом на 1 грудня;
– розрахунків з постачальниками і покупцями (замовниками) – щорічно станом на 1 січня року, що настає за звітним (з урахуванням щоквартального звіряння розрахунків);
– у разі зміни матеріально відповідальних осіб або виявлення розкрадання (недостач) –відповідно в момент зміни або факту виявлення розкрадання (недостачі).

11. Для здійснення інвентаризації і прийняття рішення за її результатами створити постійно діючу інвентаризаційну комісію у складі:
Голова комісії:______________________
Члени комісії:_______________________.

II. Про облікову політику підприємства

1. Дозволяю змінити облікову політику, якщо:

– зміняться вимоги Міністерства фінансів України;
– зміняться статутні вимоги підприємства;
– нові (запропоновані й обґрунтовані фахівцями підприємства) положення облікової політики забезпечують більш достовірне відображення господарських операцій.

2. Установити межу суттєвості для:
– окремих об’єктів обліку, що належать до активів, зобов’язань та власного капіталу підприємства, – 5 % підсумку всіх активів, зобов’язань і власного капіталу, відповідно;
– окремих видів доходів і витрат – 2 % чистого прибутку (збитку) підприємства;
– проведення переоцінки або зменшення корисності об’єктів основних засобів – відхилення залишкової вартості від їхньої справедливої вартості у розмірі 10 % такого відхилення;
– визначення подібних активів – різниця між справедливою вартістю об’єктів обміну не повинна перевищувати 10 %;
– статей фінансової звітності – 500 грн.

3. Установити тривалість операційного циклу для:

– виробництва (філе) – 1 місяць;
– торгівлі купованими товарами – 1 місяць;
– робіт і послуг – 1 місяць.

4. Основним засобом визнавати актив, якщо очікуваний термін його корисного використання (експлуатації), відповідно до паспорту або очікуваного використання, більше року, а вартісна оцінка перевищує 2500 грн.

5. Первісну вартість основних засобів збільшувати на суму витрат,що збільшують очікувані економічні вигоди від використання такого активу
6. Витрати, що підтримують об'єкт основного засобу у робочому стані відносити до витрат періоду , у якому такі витрати понесені.
7. У випадку придбання одного об'єкту основних засобів, що складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожну з цих частин визнавати в бухгалтерському обліку як окремий об'єкт основних засобів.
8. Нарахування амортизації здійснювати з урахуванням мінімально допустимих строків корисного використання основних засобів, встановлених податковим законодавством (пп.138.3.3 Податкового кодексу).
9. Нарахування амортизації нематеріальних активів здійснювати з урахуванням мінімально допустимих строків корисного використання встановлених податковим законодавством (пп.138.3.4 Податкового кодексу).
10. Не проводити переоцінку основних засобів на дату балансу за справедливою вартістю.
11. До малоцінних необоротних матеріальних активів відносити активи, відмінні від основних засобів (на підставі класифікації, поданої в пункті 5 П(С)БО 7 "Основні засоби" і пункті 4 цього наказу), вартісна оцінка яких дорівнює 2 500 грн.
12. Установити такі методи нарахування амортизації для:
– інших необоротних матеріальних активів – прямолінійний метод (виробничий);
– малоцінних необоротних активів і бібліотечних фондів – у розмірі 100%–вої їх вартості в першому місяці використання об'єкта.

13. Застосовувати прямолінійний метод амортизації нематеріальних активів.

14. Установити такі методи оцінки вибуття запасів – метод середньозваженої собівартості.

15. Розраховувати величину резерву сумнівних боргів із застосуванням абсолютної суми сумнівної заборгованості, тобто на аналізі платоспроможності кожного конкретного дебітора. Поточна дебіторська заборгованість класифікується як сумнівна, якщо оплата від контрагента не надійшла протягом 30 днів з дати, установленої в договорі.

16. Доходи і витрати підприємства визнавати і нараховувати згідно з П(С)БО 15 "Дохід" і П(С)БО 16 "Витрати" відповідно:
– оцінку ступеня завершеності послуг здійснювати шляхом вивчення виконаної роботи.
– у виробництві використовувати простий метод обліку витрат* на виробництво та калькулювання фактичної виробничої собівартості продукції.

17. Затвердити норми відходів та виходу готової продукції (Додаток 1)**.

18. Прийняти як базу розподілу змінних і постійних розподілених загальновиробничих витрат прямі витрати, що відносяться до виробничої собівартості продукції.
19. Одиницею бухгалтерського обліку запасів вважати кожне їхнє найменування.
20. Контроль за виконанням цього наказу покласти на головного бухгалтера підприємства.


Директор компанії ________________________________

З наказом ознайомлений:
Головний бухгалтер _______________________________________________________________

п.5,6,7,8 на свій розсуд.

* Простий метод заснований на прямому розрахунку собівартості виду продукції (робіт, послуг). Цей метод застосовується, коли в результаті виробничого процесу одержують тільки один вид однорідної продукції й відсутнє незавершене виробництво. У цьому разі об’єкт обліку витрат збігається з об’єктом калькуляції. Собівартість виду продукції визначається загальною сумою врахованих витрат за таким об’єктом, а собівартість калькуляційної одиниці — шляхом ділення суми витрат на кількість одиниць продукції (робіт, послуг).

** Обов'язково прописати норми (якщо є можливість, то отримати експертний висновок від навчального закладу по харчуванню).

Довго шукав норми та стандарти для переробки риби (продукція: філе). У нас їх нема, в Росії є, а у нас нема(?!), і наші податківці користуються ними, і ще 50-літніми стандартами харчових закладів СРСР.
Рекомендую по філе:
Діє стандарт ДСТУ 4379:2005. ФІЛЕ РИБНЕ ЗАМОРОЖЕНЕ, але там немає норм.
Технологія [studfiles.net]
Самі норми шукати по "НОРМЫ ОТХОДОВ, ПОТЕРЬ, ВЫХОДА РАЗДЕЛАННОЙ РЫБЫ НА ВСЕ ВИДЫ ОБРАБОТКИ (КРОМЕ КОНСЕРВОВ И ПРЕСЕРВОВ)".
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00028899999999998