Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Електронний обмін документами! Хто користується?

Відправлено користувачем yupiter 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 3    Сторінки: 123Наступна
Надумав я скористатися можливістю електронного обміну документами, бо набридло вже мені бігати з папірцями. Та спершу хотів би дізнатися думки колег.
Напишіть, хто з вас вже користується документообміном у МЕДОК. Я маю на увазі обмін документами з контрагентами, крім податкових накладних. Тобто акти, рахунки, накладні.
На скільки це практично?
Не вже усі продовжують діяти за дідівським методом?
Дчкую
Користуюся дідівським методом. Тільки з провайдером Інтернету використовуємо обмін в електронному вигляді, сама задумуюся чи достатньо акту надання послуг, без "мокрої" печатки , а в електронному вигляді вона з печаткою як копія має вигляд.
Так, документ виглядає як копія, але на місці підпису вказано що це електронній документ. Тобто оригінал документу зберігається на електронніх носіях.
У нас із вхідних документів електронніми є Акти по МЕДОК, Телефони, інтернет. А тепер ще і електроенергія добавилася.
Я вважаю що ми самі створюємо таку думку, що тільки має бути папірець.


Quote
yupiter
У нас із вхідних документів електронніми є Акти по МЕДОК, Телефони, інтернет. А тепер ще і електроенергія добавилася.
Я вважаю що ми самі створюємо таку думку, що тільки має бути папірець.

Так, самі багато чого додумуємо зайвого.
Якби так на дорозі всі були дотошні, як в бухгалтерії

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Раніше було викладено думку, що має бути прописано в Договорі між клієнтами про можливість електронного документообміну. Мені за вересень 17 р. клієнт прислав акт в електронному вигляді, я почала наїжджати про те, що в договорі у нас про це не прописано, а вони кажуть, що про це прописано в Кодексі і цього досить. Конкретно статтю Кодексу не називають, а я не знаходжу. Може ви щось знаєте поконкретніше??? Я б не проти електронних документів, а то поштою буває не доходять, ногами возити не завжди зручно.
В договорі це прописувати не обов"язково, то чиясь приватна думка.
Є закон про електронні документи - а там такого не вимагається
[zakon3.rada.gov.ua]

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
А мне интересно услышать бухгалтера, у которого уже была проверка и как налоговая реагировала на электронные доки
Отримуємо рах. і акти на ел.ключі, вже так 2-й рік. Спочатку просила для мене вислати по пошті оригінал, бо теж бентежить ця копія, але зараз змирилася. На скільки знаю, був підписаний закон про цей ел.документообіг. Чесно кажучи, ще руки не дійшли його почитати. Гадаю в майбутноьому все буде в ел.документообороті. До того, печатки вже відмінили, то чому хвилюватися якщо стоїть напис ел.цифр.підпис.
Наша "доблесная налоговая", присіпається до чого хочеш. Наприклад у мене було - їх моя виписка з банку через Кл-Банк не сподобалася. Їм захотілося з мокрою печаткою (штампом) банку.
Закон від 2003 року!!!!!!
Там стаття 11 - про підвердження отримання електронного документу - не зовсім розумію.
Є зміст - "У разі ненадходження до автора підтвердження про факт
одержання цього електронного документа вважається, що електронний
документ не одержано адресатом."
А є ще ось це: "Якщо автор і адресат у письмовій формі попередньо не
домовилися про інше, електронний документ вважається відправленим
автором та одержаним адресатом за їх місцезнаходженням (для
фізичних осіб - місцем проживання), у тому числі якщо
інформаційна, телекомунікаційна, інформаційно-телекомунікаційна
система, за допомогою якої одержано документ, знаходиться в іншому
місці. Місцезнаходження (місце проживання) сторін визначається
відповідно до законодавства." Монна Нонна - якщо можеш, розкажи, бдска.
Quote
ksikosha
Закон від 2003 року!!!!!!
Там стаття 11 - про підвердження отримання електронного документу - не зовсім розумію.
Є зміст - "У разі ненадходження до автора підтвердження про факт
одержання цього електронного документа вважається, що електронний
документ не одержано адресатом."
А є ще ось це: "Якщо автор і адресат у письмовій формі попередньо не
домовилися про інше, електронний документ вважається відправленим
автором та одержаним адресатом за їх місцезнаходженням (для
фізичних осіб - місцем проживання), у тому числі якщо
інформаційна, телекомунікаційна, інформаційно-телекомунікаційна
система, за допомогою якої одержано документ, знаходиться в іншому
місці. Місцезнаходження (місце проживання) сторін визначається
відповідно до законодавства." Монна Нонна - якщо можеш, розкажи, бдска.

1. Закон від 2003 року є чинним, останні зміни від 2015 р.
2. це юридична адреса юрособи та адреса реєстрації фізособи.
3. На "ти" ми не переходили

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
tan4ikk
Наша "доблесная налоговая", присіпається до чого хочеш. Наприклад у мене було - їх моя виписка з банку через Кл-Банк не сподобалася. Їм захотілося з мокрою печаткою (штампом) банку.

Ну так працюйте на податкову, це не заборонено smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....
Пробачте, я стара бабуся і мені приємно, коли мені говорять "ти", тому я так і вам нагрубила. Пробачте, більше не буду.
Тепер про електронку - виходить, якщо не отримано підтвердження про отримання електронного документу адресатом, то він вважається не отриманим. То це, виходить, проблеми отримувача. А я можу вважати, що відправила, і все ОК! Так???
У мене злетіли і 1С і Медок. І таблички всі в екселі. Але я завжди все роздруковувала - хоча всі насміхалися про цей мій заскок. А в даному випадку я була щаслива, все відновила по моїх бамажках.!!!!!
С этими ЭДО одни проблемы, исправляю акт, что мне не нравится(например подписанта), подписываю и отправляю контрагенту на подпись (поставщику!), и как думаете они мне возвращают их с подписью???? ФИГ С ДВА! И теперь эта прелесть получается у меня нет оригиналов документов.... жуть короче...thumbs down
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

Нанимать на работу сисадмина и делать резервные копии.
Не все же бухгалтеру за всех отдуваться.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
ksikosha
Пробачте, я стара бабуся і мені приємно, коли мені говорять "ти", тому я так і вам нагрубила. Пробачте, більше не буду.
Тепер про електронку - виходить, якщо не отримано підтвердження про отримання електронного документу адресатом, то він вважається не отриманим. То це, виходить, проблеми отримувача. А я можу вважати, що відправила, і все ОК! Так???

Добре smiling smiley smileys with beer
Ні, я вважаю, що це проблема обох контрагентів. Повинен бути зворотній зв"язок.
Мабуть, варто налагоджувати таку саму систему, як з податковою звітністю та квитанціями.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....
Колишні бухгалтери казали: "Без бумажки ты "букашка"..." великий досвід у цих словах!!!
Quote
Монна Нонна
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

Нанимать на работу сисадмина и делать резервные копии.
Не все же бухгалтеру за всех отдуваться.
сисадмины, как и бухи бывают разные.... так шо от лома, иногда, нет приема....
Quote
TamiA
Quote
Монна Нонна
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

Нанимать на работу сисадмина и делать резервные копии.
Не все же бухгалтеру за всех отдуваться.
сисадмины, как и бухи бывают разные.... так шо от лома, иногда, нет приема....
Все мы разные smiling smiley И бумажки тоже бывают разные.... И они тоже горят, мокнут, пропадают..... smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
Монна Нонна
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

Нанимать на работу сисадмина и делать резервные копии.
Не все же бухгалтеру за всех отдуваться.
Але ж не кожен може собі дозволити сисадміна. Але добрі стосунки з контрагентом - не завадять.
Quote
ksikosha
Раніше було викладено думку, що має бути прописано в Договорі між клієнтами про можливість електронного документообміну. Мені за вересень 17 р. клієнт прислав акт в електронному вигляді, я почала наїжджати про те, що в договорі у нас про це не прописано, а вони кажуть, що про це прописано в Кодексі і цього досить. Конкретно статтю Кодексу не називають, а я не знаходжу. Може ви щось знаєте поконкретніше??? Я б не проти електронних документів, а то поштою буває не доходять, ногами возити не завжди зручно.

Чи необхідно додатково узгоджувати зі своїми партнерами перехід на електронно-цифровий підпис при укладанні правочинів?
Право використання сторонами електронного цифрового підпису при укладанні правочинів в електронному вигляді передбачено Цивільним кодексом України, ЗУ “Про електронний цифровий підпис” та ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг” та іншими нормативно-правовими актами України, відповідно до яких використання ЕЦП не потребує додаткового погодження у договорі.

вот посмотрите на [paperless.com.ua] ответы по поводу ЭДО "Показати відповіді на інші ЧаПи"
там ответы на все Ваши вопросы.

А вообще это уже не знаю какая по счету Ваша тема по этому вопросу, поищите по форуму, уже сколько раз обсуждалось.

Я, например, пользуюсь исключительно ЭД, подписываю ЭЦП, и отправляю клиенту, правда дополнительно и в договоре это прописано, но как указано выше это необязательно.
Сейчас делаю только СчетФактуру(услуги), с этого года, он считается первичным документом после оплаты заказчиком, т.е. подписал ЭЦП и по электронке отправил.
Quote
tan4ikk
Quote
Монна Нонна
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

Нанимать на работу сисадмина и делать резервные копии.
Не все же бухгалтеру за всех отдуваться.
Але ж не кожен може собі дозволити сисадміна. Але добрі стосунки з контрагентом - не завадять.

Так, але в цьому випадку доводиться нести відповідні ризики, якщо не можна дозволити собі цих ризиків уникнути.
Добрі відносини - то завжди добре, але як бути у випадку, коли контрагент ліквідувався?
Може випадково зникнути як електронна база, так і паперовий архів.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
"Мабуть, варто налагоджувати таку саму систему, як з податковою звітністю та квитанціями."
То це, мабуть, і треба прописувати в договорах, тоді не буде проблем з винуватим. А взагалі це у майбутньому (невідомо тільки коли) все само собою стане необхідним.Тому що так зручно. Мене достало уже це вибивання повернути мої екземпляри підписаних договорів та актів від замовників - не всі хочуть допомагати - кажуть, ми відправили поштою, і будьте здорові. А де вони ділись ........Тому електронка була б чудова.
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

ну храните архивные копии базы, где-нибудь отдельно от компа (например на облачном диске), и восстановить все можно без проблем
Quote
panig
Quote
TamiA
а мне интересно было бы узнать мнение тех, кого по настоящему накрыло отеми хакерскими атаками, насколько легко было восстанавливать базы ? 1С можно, если шо, восстановить по бумажкам, а если нет бумажек - обзванивать всех контрагентов ? Так еще как то надо узнать кому звонить и что прочить....

ну храните архивные копии базы, где-нибудь отдельно от компа (например на облачном диске), и восстановить все можно без проблем
спасибо за совет, но и "на старуху бывает проруха"....
Так что у остальных нет таких проблем как у меня????
Всё ОК??? confused smiley
У меня все на бамажках. Был один недобросовестный поставщик, который два месяца мне говорил что отправили доки мне, но так их и не было. В итоге я выбила у дира, чтоб водитель поехал к ним и забрал доки. А так, тфу-тфу, если где-то затерялись доки, то звоню, прошу чтоб выслали заново и все приходит. Но, если честно, то я не против перейти на ел.документооборот. Намного проще будет. ИМХО.
Ты сделал все доки, отправил контрагенту и спи спокойно, а покупатель уже сам себе должен думать где и как хранить все эти доки. Ну вот как с НН от поставщика, я с медка, с подписями, печатями и квитанциями, до сих пор распечатываю. Мне не лень потратить день на это. Но я буду спокойна, что если у меня полетит медок, 1 С или даже комп, то у меня на руках будет хоть что-то.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 3    Сторінки: 123Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00043