Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Схема Неплатник Пдв+Платник Пдв+Покупець Платник

Відправлено користувачем ukrsereda 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Доброго дня шановні форумчани! Перш за все вибачаюсь якщо тема повторююється я новачок)!
Питання наступне: Ми ПП на загальній системі хочемо придбати товар у не платника і продати його ТзОВ на загальній системі!
1)Як нам бути з Податковим кредитом (якщо не помиляюся його просто не буде)??
2) При продажі на ТзОВ яке буде податкова навантаження???І як виписувати рахунок на ТзОВ ??нараховувати пдв???
Наперед вдячний за детальні відповіді!!!!
Якщо ви платник ПДВ і товар не звільнений від ПДВ то у будь-якому випадку ПДВ ви нараховуєте, не важливо як ви придбали і кому продали цей товар.
Ну закрутили же Вы вопрос!!!
Так и не поняла я ничего :
1. Вы ПП на загальній системі - платник ПДВ или не платник ПДВ ?
2. ....придбати товар у не платника..... - у кого, юрика или физика? И какая система налогообложения?
3. ....продати його ТзОВ на загальній системі.... - А это ТОВ платник ПДВ или не платник ПДВ ?


Quote
nikon
Ну закрутили же Вы вопрос!!!
Так и не поняла я ничего :
1. Вы ПП на загальній системі - платник ПДВ или не платник ПДВ ?
2. ....придбати товар у не платника..... - у кого, юрика или физика? И какая система налогообложения?
3. ....продати його ТзОВ на загальній системі.... - А это ТОВ платник ПДВ или не платник ПДВ ?
1. Ми ПП на загальній системі платники ПДВ
2.Купуємо у юр. особи на єдиному не платник ПДВ
3Продаєм ТзОВ юр. особі платнику ПДВ
Понятно.
При покупке под. кредита, конечно, не будет ( купили за 100,00 без ПДВ ).
При продаже возникнет под. обязательство ( если предположить торг. наценку прибл. 30%, то продали за 130,00 в т.ч. ПДВ 21,67).
Навар 130,00-100,00-21,67 = 8,33