Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Як провести авансовий звіт, якщо фіскальний і товариний чек на різні суми?

Відправлено користувачем Oleg_s 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Як провести авансовий звіт, якщо фіскальний чек на 1000,50грн., а товариний чек і податкова накладна на 1000,41грн.
Ну це округлення... Людина ж сплатила 50 коп...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
Ну це округлення... Людина ж сплатила 50 коп...

На прихід ставити матеріали на яку суму? Менеджер часто купляє матеріали для підприємства за готівку у супермаркеті (Епіцентрі).


Ооооооо!
Мои тоже приносят такие прибамбасы из Эпицентра !)))
В Ваших цифрах я бы сделала так:
- в ав. отчёте провела 1000,50 (деньги потрачены именно такой суммой!)
- сумму ПДВ - из ПН, до копеечки! 166,74?
- остальное (1000,50 - 166,74) на приход.
Моё мнение.
Quote
Виктория-3
Стаття про вашу ситуацію:

[i.factor.ua]

Дякую, а якби ще якось її прочитати можна було!?
Підзвітна особа подала до бухгалтерії чек РРО на загальну суму 853,30 грн. Окремими рядками у ньому зазначено загальну вартість придбаних товарів до заокруглення у сумі 853,25 грн., а також заокруглену надбавку у сумі 0,05 грн. Також до нього додано видаткову накладну на 853,25 грн. Податкову накладну (ПН) продавець склав і зареєстрував у ЄРПН на цю ж суму. Як у такому разі оприбуткувати придбаний товар? На яку суму має бути складено авансовий звіт і скільки слід відшкодувати працівникові? Аванс на придбання ТМЦ працівникові не видавався.

На нашу думку, придбані ТМЦ ви маєте оприбуткувати виходячи з незаокругленої суми (із 853,25 грн. за вирахуванням суми ПДВ, зазначеної у ПН). А от авансовий звіт слід скласти на суму після заокруглення (853,30 грн.). Цю ж суму ви повинні відшкодувати підзвітній особі за таким авансовим звітом. А заокруглену надбавку (0,05 грн.) — віднести на інші витрати підприємства.

А тепер детальніше. Очевидно, що у випадку, який розглядається, придбання ТМЦ здійснювалося за готівку (саме при готівкових операціях заокруглюють загальну у чеку суму розрахунків). Причому продавець виконав усі настанови фіскалів із оформлення чека РРО, наведені у БЗ 109.10, зокрема, запрограмував у чеку загальну вартість придбаних товарів до заокруглення (у нашому прикладі — 853,25 грн.) та заокруглену надбавку (0,05 грн.), а також навів загальну вартість придбаних товарів за чеком після заокруглення (853,30 грн.). Ця остання сума і вважається сумою розрахунку за відповідним розрахунковим документом. Таким чином, працівник сплатив за чеком 853,30 грн. Тож саме стільки слід відображати у бухобліку підприємства-покупця як його кредиторську заборгованість перед працівником за поданим авансовим звітом.

Йдемо далі. Схоже, що продавець прислухався також до фіскалів і щодо невключення до бази оподаткування ПДВ коштів, отриманих у результаті заокруглення (БЗ 101.04). Саме тому ПН він склав на 853,25 грн. За великим рахунком, ПДВ у чеку РРО теж слід відображати як 1/6 від цієї суми, а не від 853,30 грн. Тоді суми ПДВ, зазначені у чеку РРО та у ПН, складеній на цю операцію, збігатимуться.

Робимо висновок: оприбуткувати придбані товари на баланс слід виходячи із загальної вартості товарів до заокруглення.

А куди подіти власне суму заокруглення? Вважаємо, що розподіляти її між усіма товарними позиціями, зазначеними у чеку, не слід (а іноді й неможливо). Вона не збільшує/не зменшує ціну кожного товару, а є іншими витратами/іншим доходом покупця.
Quote
Виктория-3
Підзвітна особа подала до бухгалтерії чек РРО на загальну суму 853,30 грн. .......

Робимо висновок: оприбуткувати придбані товари на баланс слід виходячи із загальної вартості товарів до заокруглення.

А куди подіти власне суму заокруглення? Вважаємо, що розподіляти її між усіма товарними позиціями, зазначеними у чеку, не слід (а іноді й неможливо). Вона не збільшує/не зменшує ціну кожного товару, а є іншими витратами/іншим доходом покупця.


Ложкою так ложкою, а як це реалізується в 1С 8? winking smiley
Развели проблему из-за трех копеек...
Ну почему бы нашим законодателям, раз уж копейки аннулировали, не издать закон, что отныне все денежные расчеты проводятся с округлением до 1 знака после запятой??? Всем бы проще было.

Добавьте те копейки до себестоимости товара и не морочьтесь.
Quote
Виктория-3
Підзвітна особа подала до бухгалтерії чек РРО на загальну суму 853,30 грн. Окремими рядками у ньому зазначено загальну вартість придбаних товарів до заокруглення у сумі 853,25 грн., а також заокруглену надбавку у сумі 0,05 грн. Також до нього додано видаткову накладну на 853,25 грн. Податкову накладну (ПН) продавець склав і зареєстрував у ЄРПН на цю ж суму. Як у такому разі оприбуткувати придбаний товар? На яку суму має бути складено авансовий звіт і скільки слід відшкодувати працівникові? Аванс на придбання ТМЦ працівникові не видавався.

На нашу думку, придбані ТМЦ ви маєте оприбуткувати виходячи з незаокругленої суми (із 853,25 грн. за вирахуванням суми ПДВ, зазначеної у ПН). А от авансовий звіт слід скласти на суму після заокруглення (853,30 грн.). Цю ж суму ви повинні відшкодувати підзвітній особі за таким авансовим звітом. А заокруглену надбавку (0,05 грн.) — віднести на інші витрати підприємства.

А тепер детальніше. Очевидно, що у випадку, який розглядається, придбання ТМЦ здійснювалося за готівку (саме при готівкових операціях заокруглюють загальну у чеку суму розрахунків). Причому продавець виконав усі настанови фіскалів із оформлення чека РРО, наведені у БЗ 109.10, зокрема, запрограмував у чеку загальну вартість придбаних товарів до заокруглення (у нашому прикладі — 853,25 грн.) та заокруглену надбавку (0,05 грн.), а також навів загальну вартість придбаних товарів за чеком після заокруглення (853,30 грн.). Ця остання сума і вважається сумою розрахунку за відповідним розрахунковим документом. Таким чином, працівник сплатив за чеком 853,30 грн. Тож саме стільки слід відображати у бухобліку підприємства-покупця як його кредиторську заборгованість перед працівником за поданим авансовим звітом.

Йдемо далі. Схоже, що продавець прислухався також до фіскалів і щодо невключення до бази оподаткування ПДВ коштів, отриманих у результаті заокруглення (БЗ 101.04). Саме тому ПН він склав на 853,25 грн. За великим рахунком, ПДВ у чеку РРО теж слід відображати як 1/6 від цієї суми, а не від 853,30 грн. Тоді суми ПДВ, зазначені у чеку РРО та у ПН, складеній на цю операцію, збігатимуться.

Робимо висновок: оприбуткувати придбані товари на баланс слід виходячи із загальної вартості товарів до заокруглення.

А куди подіти власне суму заокруглення? Вважаємо, що розподіляти її між усіма товарними позиціями, зазначеними у чеку, не слід (а іноді й неможливо). Вона не збільшує/не зменшує ціну кожного товару, а є іншими витратами/іншим доходом покупця.


Дякую!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035300000000005