Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Журнали реєстрації кадрових документів

Відправлено користувачем Roksolana2017 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Колеги, хтось використовує журнали реєстрації наказів, заяв і т.д. Чи є вони обов'язковими? Перерила інтернет, не знайшла відповіді. Типових форм немає. І як їх складати і вести теж немає офіційних роз'яснень. То чи потрібно заморочуватись?
І ще виникло питання з приводу печатки на копії наказу про звільнення. Чи обов'язково ставити на копії тільки печатку "Для копій" або структурного підрозділу як написано у п. 10 Правил 1000/5? Якщо підприємство невелике і у нього лише одна печатка, то її не можна ставити на копії наказу? Тобто суд може таку копію визнати недійсною?
Напис про засвідчення копії скріплюють відбитком печатки відповідного структурного підрозділу підприємства або печатки «Для копій». Копії документів можуть засвідчуватися відбитком печатки підприємства. Якою печаткою засвідчувати копії наказів варто прописати в Інструкції з діловодства.На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляють відмітку «Копія» (п. 8 гл. 10 р. ІІ Правил № 1000/5).
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035200000000001