Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Непрацююче ТОВ і зарплата директора

Відправлено користувачем YuraKo 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 3    Сторінки: Попередні123Наступна
Это вечный вопрос smiling smiley
Законно не получится все оформить и ничего при этом не платить.
Поэтому не начисляйте ничего и не заморачивайтесь.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
KANN
Реально сдать пустышки занимет пару минут в месяц, но даже если это признать работой
Это на самом деле работа, независимо от того, признаете вы ее работой или нет smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
У меня есть такая ситуация. Лучший вариант - учредитель своим распоряжением (протоколом) принимает на себя обязанности директора без начисления заработной платы (консультация госрегистратора). Отчет по ЕСВ сдаю - пустой (было переходящее сальдо (в новом отчете за май уже не указывается). В финотчетности одну штатную единицу указываю. Деятельности нет - в принципе, если принудительно закроют, терять нечего.


Quote
dimkr
У меня есть такая ситуация. Лучший вариант - учредитель своим распоряжением (протоколом) принимает на себя обязанности директора без начисления заработной платы (консультация госрегистратора).
Когда-то на Бухфоруме эту ситуацию подробно анализировали и пришли к выводу, что она тоже не соответствует законодательству.
Учредитель этого не может делать.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
dimkr
У меня есть такая ситуация. Лучший вариант - учредитель своим распоряжением (протоколом) принимает на себя обязанности директора без начисления заработной платы (консультация госрегистратора). Отчет по ЕСВ сдаю - пустой (было переходящее сальдо (в новом отчете за май уже не указывается). В финотчетности одну штатную единицу указываю. Деятельности нет - в принципе, если принудительно закроют, терять нечего.

то в ЗИРа начитались наверное smiling smiley
А як довго підприємство може не працювати і здавати пусті звіти за підписом засновника без наслідків? Наприклад, є підприємство, яке не працює вже третій рік, має власника-директора-сумісника в одній особі, не виплачує йому ніякі гроші, хоча на рахунку висить певна сума від попередньої діяльності теж третій рік? Власнику варто цю суму забрати чи нехай лежить на рахунку?
Quote
Sanio
А як довго підприємство може не працювати і здавати пусті звіти за підписом засновника без наслідків? Наприклад, є підприємство, яке не працює вже третій рік, має власника-директора-сумісника в одній особі, не виплачує йому ніякі гроші, хоча на рахунку висить певна сума від попередньої діяльності теж третій рік? Власнику варто цю суму забрати чи нехай лежить на рахунку?

Я бы деньги забрала с р/с - дивиденды, фин.помощь, оплата "дружественному" поставщику услуг и т.п.
Деньги обесцениваются и мало ли, вдруг банк "лопнет"...


А як довго підприємство може не працювати і здавати пусті звіти за підписом засновника без наслідків?//

До первой проверки, но учитывая, что проверяющим такие фирмы вообще не интересны - пока вам самим не надоест или собственник не решит провести ликвидацию))

Quote
tax_agent
Я бы деньги забрала с р/с - дивиденды, фин.помощь, оплата "дружественному" поставщику услуг и т.п.
Деньги обесцениваются и мало ли, вдруг банк "лопнет"...

До первой проверки, но учитывая, что проверяющим такие фирмы вообще не интересны - пока вам самим не надоест или собственник не решит провести ликвидацию))

Це правда, податковій такі фірмі справді нецікаві тепер.
Лежить валюта, яка свого часу не була продана, що надійшла як оплата від послуг нерезиденту.
Якщо виплачувати дивіденди, а фірма на єдиному податку, то щоб заплатити ПДФО 5%, а не 20%, то потрібно спочатку перейти на загальну систему? Цей перехід фірми, яка не працювала 3 роки, з єдиного на загальну не приверне зайву увагу податкової?
Quote
Sanio

Цей перехід фірми, яка не працювала 3 роки, з єдиного на загальну не приверне зайву увагу податкової?
А що вони там накопають, адже давність - три роки, та ті ж самі три роки немає оборотів....

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Якщо фірма, яка немає оборотів, переходить посеред року з єдиного податку на загальну систему, то вона повинна звітуватися по податку на прибуток шоквартально чи тільки річна звітність?
Там на прошлой странице спрашивалось: если директор уходит и остается учредителем, и ктото сказал, что карточки не надо менять. У регистратора то и в банке он остается как директор. А значит, подделка? Как карточки не поменять?
Quote
Котег :-)
Там на прошлой странице спрашивалось: если директор уходит и остается учредителем, и ктото сказал, что карточки не надо менять. У регистратора то и в банке он остается как директор. А значит, подделка? Как карточки не поменять?
Карточки у банку змінити важко, оскільки не кожен нотаріус засвідчить підписи на карточках засновника (власника), а не керівника. Якщо засновник і керівник одна й та сама особа, і засновник приймає рішення особисто виконувати номінальні функції керівника (без штатної одиниці і виплати зарплати), то нічого змінювати не потрібно. Якщо керівника звільняють, а засновник (інша особа) приймає функції на себе, то тоді, звісно, потрібно змінити картки у банку і запис у реєстрі.
Ну не может быть такого, что засновнык выполняет функции директора без оформления его директором.
Отсюда и проблемы с нотариусами.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
Sanio
Quote
Котег :-)
Там на прошлой странице спрашивалось: если директор уходит и остается учредителем, и ктото сказал, что карточки не надо менять. У регистратора то и в банке он остается как директор. А значит, подделка? Как карточки не поменять?
Карточки у банку змінити важко, оскільки не кожен нотаріус засвідчить підписи на карточках засновника (власника), а не керівника. Якщо засновник і керівник одна й та сама особа, і засновник приймає рішення особисто виконувати номінальні функції керівника (без штатної одиниці і виплати зарплати), то нічого змінювати не потрібно. Якщо керівника звільняють, а засновник (інша особа) приймає функції на себе, то тоді, звісно, потрібно змінити картки у банку і запис у реєстрі.
да. это выдумки smiling smiley органом управления по уставу является директор
Quote
Монна Нонна
Ну не может быть такого, что засновнык выполняет функции директора без оформления его директором.
Отсюда и проблемы с нотариусами.
А якщо підприємство припиняє діяльність і директор звільняється за власним бажанням, а нового немає і засновник не має бажання нікого призначати, то що тоді?
Quote
Котег :-)
Quote
Sanio
Quote
Котег :-)
Там на прошлой странице спрашивалось: если директор уходит и остается учредителем, и ктото сказал, что карточки не надо менять. У регистратора то и в банке он остается как директор. А значит, подделка? Как карточки не поменять?
Карточки у банку змінити важко, оскільки не кожен нотаріус засвідчить підписи на карточках засновника (власника), а не керівника. Якщо засновник і керівник одна й та сама особа, і засновник приймає рішення особисто виконувати номінальні функції керівника (без штатної одиниці і виплати зарплати), то нічого змінювати не потрібно. Якщо керівника звільняють, а засновник (інша особа) приймає функції на себе, то тоді, звісно, потрібно змінити картки у банку і запис у реєстрі.
да. это выдумки smiling smiley органом управления по уставу является директор
Так, але якщо немає директора і ніхто ним не призначений? Засновник чи збори засновників можуть делегувати повноваження підписувати документи і звіти на себе чи одного із засновників. Але якщо підприємство не працює і немає оборотів, то засновник може виконувати функції номінального керівника безоплатно. Це, можливо, у певних моментах суперечливо, але, повірте, податковій взагалі не цікаві такі підприємства, які не здійснюють господарську діяльність і не мають оборотів, тим паче, хто там керівник, головне не забувати подавати пусті звіти з податку на прибуток чи єдиного податку, ЄВ і 1ДФ можна не подавати, якщо немає шататних одиниць, нарахувань і виплат.
Quote
Sanio
Quote
Монна Нонна
Ну не может быть такого, что засновнык выполняет функции директора без оформления его директором.
Отсюда и проблемы с нотариусами.
А якщо підприємство припиняє діяльність і директор звільняється за власним бажанням, а нового немає і засновник не має бажання нікого призначати, то що тоді?
то нехай ліквідується
Quote
Sanio
Quote
Котег :-)
Quote
Sanio
Quote
Котег :-)
Там на прошлой странице спрашивалось: если директор уходит и остается учредителем, и ктото сказал, что карточки не надо менять. У регистратора то и в банке он остается как директор. А значит, подделка? Как карточки не поменять?
Карточки у банку змінити важко, оскільки не кожен нотаріус засвідчить підписи на карточках засновника (власника), а не керівника. Якщо засновник і керівник одна й та сама особа, і засновник приймає рішення особисто виконувати номінальні функції керівника (без штатної одиниці і виплати зарплати), то нічого змінювати не потрібно. Якщо керівника звільняють, а засновник (інша особа) приймає функції на себе, то тоді, звісно, потрібно змінити картки у банку і запис у реєстрі.
да. это выдумки smiling smiley органом управления по уставу является директор
Так, але якщо немає директора і ніхто ним не призначений? Засновник чи збори засновників можуть делегувати повноваження підписувати документи і звіти на себе чи одного із засновників. Але якщо підприємство не працює і немає оборотів, то засновник може виконувати функції номінального керівника безоплатно. Це, можливо, у певних моментах суперечливо, але, повірте, податковій взагалі не цікаві такі підприємства, які не здійснюють господарську діяльність і не мають оборотів, тим паче, хто там керівник, головне не забувати подавати пусті звіти з податку на прибуток чи єдиного податку, ЄВ і 1ДФ можна не подавати, якщо немає шататних одиниць, нарахувань і виплат.
а пусті звіти ким будуть підписані? якщо у реєстратора і в податковій світиться директор, який звільнився?
Quote
Sanio
Quote
Монна Нонна
Ну не может быть такого, что засновнык выполняет функции директора без оформления его директором.
Отсюда и проблемы с нотариусами.
А якщо підприємство припиняє діяльність і директор звільняється за власним бажанням, а нового немає і засновник не має бажання нікого призначати, то що тоді?
не може такого бути по закону.
треба ліквідуватися.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
насчет " ликвидироваться": попробуйте! если бы наши законодатели упростили эту процедуру, все "висяки" уже бы позакрывадись.
это может длится годами. Лучше потянуть годатри ( а лучше четыре), а потом и заниматься ликвидацией, но на прктике учредители этим уже заниматься не хотят, и "услуги" так наз, ликвидации путем смены собственника ( переоформления) не дешевые, учредители как правило уже не хотят в это вкладываться...
Quote
Монна Нонна
Quote
Sanio
Quote
Монна Нонна
Ну не может быть такого, что засновнык выполняет функции директора без оформления его директором.
Отсюда и проблемы с нотариусами.
А якщо підприємство припиняє діяльність і директор звільняється за власним бажанням, а нового немає і засновник не має бажання нікого призначати, то що тоді?
не може такого бути по закону.
треба ліквідуватися.
Для багатьох - це клопітка справа. Легше подавати пусті звіти. А дехто із засновників "кидає" таку фірму як непотрібну, нічого не подає, поки податкова сама не ліквідує. Засновник де-факто не несе відповідальність за подачу звітів і т.п.
Quote
Oxi
а пусті звіти ким будуть підписані? якщо у реєстратора і в податковій світиться директор, який звільнився?
Якщо засновник хоче здавати пусті звіти замість звільненого директора, то потрібно змінити керівника у реєстратора. Але для цього не обовязково призначати себе директором, можна бути написати рішення, що покладаю фукції керівника на себе і внести зміни у ЄДР. Одним словом, якщо фірма не працює, а засновник хоче зберегти підприємство, то призначає себе керівником і не платить зарплати, іншого виходу немає. Податкова на таке закриває очі, їм просто не цікаві фірми, які не працюють і нічого не платять, їм цікаві ті, які працюють і не платять)
А що робити, якщо підприємство тимчасово не працює і немає працівників, але власник не хоче ліквідовувати і у майбутньому планує відновити роботу, якщо зміниться ситуація на ринку? Платити зарплату керівнику за підписання пустих звітів? Логічно, що найкращий варіант - призначити себе керівником або виконуючим обовязки і підписувати звіти як власник - іншого варіанту немає!
пидписувати як власник - этого варианта тоже немае. призначити себе керивником - можно.
Quote
Котег :-)
пидписувати як власник - этого варианта тоже немае. призначити себе керивником - можно.
Але щоб не здавати звіти 1ДФ і ЄВ, то краще не призначати директора, а власнику наказом покласти на себе функції виконуючого обовязки керівника - цього достатньо, щоб реєстратор вніс запис у ЄДР. Нам порадила так зробити наш інспектор із податкової, фірма третій рік не працює, директора немає, кількість штатних працівників - 0, пусті звіти з єдиного податку і баланс у стастистику підписує і подає власник, ніяких питань не виникало. Сперечатися, як краще і як правільніше, не буду - кожен робить як вважає за потрібне, нехай вирішує власник як йому краще!
Quote
Sanio
Quote
Котег :-)
пидписувати як власник - этого варианта тоже немае. призначити себе керивником - можно.
Але щоб не здавати звіти 1ДФ і ЄВ, то краще не призначати директора, а власнику наказом покласти на себе функції виконуючого обовязки керівника - цього достатньо, щоб реєстратор вніс запис у ЄДР. Нам порадила так зробити наш інспектор із податкової, фірма третій рік не працює, директора немає, кількість штатних працівників - 0, пусті звіти з єдиного податку і баланс у стастистику підписує і подає власник, ніяких питань не виникало. Сперечатися, як краще і як правільніше, не буду - кожен робить як вважає за потрібне, нехай вирішує власник як йому краще!
А вы отчеты по электронке сдаете или лично? Имеется в виду, электронные ключи дадут на собственника?
Quote
alchen13
Quote
Sanio
Quote
Котег :-)
пидписувати як власник - этого варианта тоже немае. призначити себе керивником - можно.
Але щоб не здавати звіти 1ДФ і ЄВ, то краще не призначати директора, а власнику наказом покласти на себе функції виконуючого обовязки керівника - цього достатньо, щоб реєстратор вніс запис у ЄДР. Нам порадила так зробити наш інспектор із податкової, фірма третій рік не працює, директора немає, кількість штатних працівників - 0, пусті звіти з єдиного податку і баланс у стастистику підписує і подає власник, ніяких питань не виникало. Сперечатися, як краще і як правільніше, не буду - кожен робить як вважає за потрібне, нехай вирішує власник як йому краще!
А вы отчеты по электронке сдаете или лично? Имеется в виду, электронные ключи дадут на собственника?
это вряд ли, там закон блюдут

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
так отож. а они там увольняют директора, а там (у регистратора и в банке) - не увольняют. А то, что налоговая не хочет с таким связываться, и помалкивает - не значит, что это правильно
Пустий звіт з єдиного податку здає власник раз у квартал у паперовому варіанті. У реєстратора власник внесений у ЄДР як керівник, у банку змінювати картки немає змісту, якщо на рахунку 0 і послугами банку фірма не користується.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 3    Сторінки: Попередні123Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00052000000000008