Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

НН самому себе с кодом 13. Какие проводки по ндс?

Відправлено користувачем Lesya2013 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 4 з 4    Сторінки: Попередні1234
проводки по налоговой накладной
Дт 6435 Кт 6412
вопрос :
если покупка для нехоз деятельности была без НДС, нужно ли начислять НО ?
198.5. Платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!


По товару все понятно, а как услуги перевести из хоздеятельности в нехоз.Есть ли какой то стандартный документ в 1С?
поддержу, интересует именно услуга в 1с 8
Quote
Ляля - Оля
198.5. Платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:
спасибо ! поняла.
Но если купили без НДС, а раздали клиентам чашки - приравняют такое к бесплатной передаче с начислением не ниже себестоимости согл 185.1 и 188.1 верно?
[news.dtkt.ua]

«Обов’язок щодо нарахування податкових зобов’язань з ПДВ відповідно до пункту 198.5 ПКУ виникає у платника податку у разі, якщо придбані товари/послуги призначаються для використання або починають використовуватися в неоподатковуваних операціях або не в господарській діяльності такого платника податку, незалежно від того, чи при придбанні таких товарів/послуг суми ПДВ включалися до складу податкового кредиту, чи ні (за виключенням товарів/послуг, придбаних до 1 липня 2015 року)»!
Дівчата, взяла фірму нову і бачу що не виписувалися податкові на воду собі у 2016році. Як це зараз виправити? Виписую податкові останнім днем того місяця коли була поставка, реєструю з просроченням. І подавати за кожний місяць уточнюючий розрахунок? Чи можливо якось все разом показати у слідуючій декларації?
Quote
Sony
Дівчата, взяла фірму нову і бачу що не виписувалися податкові на воду собі у 2016році. Як це зараз виправити? Виписую податкові останнім днем того місяця коли була поставка, реєструю з просроченням. І подавати за кожний місяць уточнюючий розрахунок? Чи можливо якось все разом показати у слідуючій декларації?
зачем??? проще сделать приказ об использовании питьевой воды и не париться... еще и штрафы платить..

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Наказ зробити не проблема, але хіба це вихід. Ми суто торгівельна фірма, без виробництва.
Зачем вообще лезть в чужой период? Уж простите за резкость. Предыдущий бухгалтер ведь чем-то руководствовалась, когда так делала. Я бы тоже не выписывала НН на воду, т.к. не считаю ее не связанной с хоздеятельностью, это обычное обеспечение сотрудников нормальными условиями труда. Да и сколько там того НК? Ну придут, проверят, найдут, снимут НК и глубоко копать не станут. Проверок без штрафов не бывает. А может и не найдут, у меня на суммы меньше 1000 вообще не смотрели.
Добрый день.
Сделал все как описано постом выше. Не регистрирует нн. Ошибка тип 13 не предполагает код 4000000000000. В налоговой сообщают что нужно код 600000000000 и отметку сводная. Но это же не мой случай. Я списал испорченный товар. Подскажите, может что изменилось. Все, что прочел , и 1с формирует нн тип 13 и код 4000000000000.
Quote
albert
Добрый день.
Сделал все как описано постом выше. Не регистрирует нн. Ошибка тип 13 не предполагает код 4000000000000. В налоговой сообщают что нужно код 600000000000 и отметку сводная. Но это же не мой случай. Я списал испорченный товар. Подскажите, может что изменилось. Все, что прочел , и 1с формирует нн тип 13 и код 4000000000000.
Та же проблема((, может у кого то есть какое -то разъяснение? И что указывать в номенклатуре?
Добрый день, пробую зарегить налоговую с типом 13 и кодом 6000..., ставлю крестик сводная. А медок дает ошибку, что не нужно заполнять гр. 3.1,3.2 и т.д, но они у меня и так не заполнены. Пробовала заполнять, но все равно красным светится столбец 3.1.
Та же фигня... Звонила в Медок, говорят, обязательно должны быть заполнены либо 3.1, либо 3.3. И отсылают в налоговую.. Но это не поставка товаров/услуг. Все идет в разрез с порядком 1307 вообще.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
Quote
Vachonina
Добрый день, пробую зарегить налоговую с типом 13 и кодом 6000..., ставлю крестик сводная. А медок дает ошибку, что не нужно заполнять гр. 3.1,3.2 и т.д, но они у меня и так не заполнены. Пробовала заполнять, но все равно красным светится столбец 3.1.
Решилась задачка для условных поставок - заполняем только Кол. 2 (номенклатуру) , Колонку 4 (грн) и колонку 10 (сумма) . Тогда все регистрируется.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
Спасибо, сейчас буду пробовать.
Подскажите пожалуйста, правильно ли при выписке налоговой накладной тип причины 15 (доначисление по 188.1, продажа ниже себестоимости) следующие проводки

6432 6412

949 6432

И в расходы этот ндс пошел?
Счет 6435 обычно по всем условным продажам используют.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
где я ошиблась?

условная продажа 6435 у меня закрывается нормально (когда распределение делаю и доначисляю ндс на частичное использование)
а продаж ниже с/с не было

Я выписала на себя нн и начислила обязательство
6432 6412
а потом

949 6432

как нужно было правильно?
Ну выписали и выписали. Нет жестких правил по использованию субсчетов к основным счетам. Тут предприятие само вправе решать на каких аналитических счетах что учитывать. Как у вас заведено в учетной политике, так и делайте. Суть проводок правильная.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
Спасибо большое! И главный вопрос, этот ндс идет в расходы как и в бух учете?
Да, в расходы. Разницы не возникают.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
лист ДФСУ від 17.03.2016 р. № 5888/6/99-99-19-03-02-15

Кому читати:

платникам ПДВ, які придбавають для офісних потреб мийні засоби, одноразові паперові рушники, канцтовари, воду, господарський інвентар тощо

Що сталося:

податківці дозволяють податковий кредит з ПДВ без нарахування "компенсуючих" податкових зобов'язань

Одразу ж зазначимо, коментований лист є індивідуальною податковою консультацією, однак лояльність контролерів, висловлена у ньому, вселяє оптимізм. Отже, перейдемо до справи.

Будь-яке підприємство, зокрема, для забезпечення нормального виробничого процесу та охорони праці закуповує мийні засоби, одноразові паперові рушники, канцтовари, воду, господарський інвентар тощо.

Погодьтесь, складно уявити собі неприбраний офіс, в якому ще й немає можливості випити склянку води... Тож без сумніву – маємо справу саме з господарськими витратами.

І якщо стосовно податку на прибуток з 1 січня 2015 року їм законно виділено належне місце у складі витрат, то з податковим кредитом складніше. На місцях податківці вперто вимагають нарахування "компенсуючих" податкових зобов'язань, оскільки не вбачають у таких придбаннях зв'язку із господарською діяльністю. Але нарешті "крига скресла": у коментованому листі фіскальний орган дійшов правильного і логічного висновку саме в цій частині.

Таким чином, суми податку на додану вартість, нараховані (сплачені) платником податку у зв'язку з придбанням товарів/послуг, в тому числі й для трудових, господарсько-адміністративних та санітарних потреб підприємства (питна вода, господарський інвентар, інші, перераховані в зверненні товари), включаються до складу податкового кредиту за умови наявності відповідного документального підтвердження (податкові накладні / розрахунки коригування до таких податкових накладних, зареєстровані в ЄРПН, митні декларації, інші документи, передбачені пунктом 201.11 статті 201 розділу V Кодексу).

Якщо вартість зазначених товарів включається до складу витрат та, відповідно, до вартості товарів/послуг, операції з постачання яких є об'єктом оподаткування та пов'язані з отриманням доходів, дані товари визнаються такими, що призначаються для використання / використані в господарській діяльності, і додаткового нарахування податкових зобов'язань за правилами, встановленими пунктом 198.5 статті 198 розділу V Кодексу, не здійснюється.

(лист ДФСУ від 17.03.2016 р. № 5888/6/99-99-19-03-02-15)

Отже, пам'ятаючи про те, що маємо справу з індивідуальною податковою консультацією, наданою конкретному платнику податків, щиро сподіваємось, що фіскальний орган озвучить для всіх цю правильну позицію. І нехай не в окремому листі, а хоча б у ресурсі База податкових знань ("ЗІР").
Доброго дня! Підскажіть , будь-ласка, ФОП на загальній , оптова торгівля. Для власного будинку придбав будматеріали, включила в кредит, далі мені треба нараховувати зобов"язання? раніше було тільки купили-продалиeye rolling smiley
Купили малоценку- нехозяйственную- Дт1531(мебель техника для кухни офиса)
Учли НК по НДС как обычно.
Начислили компенсирующие НО с проводкой Дт1531 Кт 6435.
Выписали сводную налоговую накладную.

1. Подскажите пожалуйста, как в 1С ввести в эксплуатацию, чтобы сумма НДС (из Дт 1531 Кт 6435 Документ Изменение налогового назначения запасов) была учтена в первоначальной стоимости при Вводе в эксплуатацию. У меня проводит без НДС.
или
Не будет ли большой ошибкой, если в проводке Дт 1531 Кт 6435 Заменю Дт на 949, несмотря на то, что малоценка изначально приобреталась для нехозяйственной деятельности.

2. Нужно ли как-то увеличивать на сумму нехозяйственной малоценки фин.результат в Декларации по Прибыли (мы учитываем разницы, какая строка в РИ). Обычно в приложении РИ, АМ не показываю малоценку.

3.Амортизация на 92 или 94 - как в таком случае будет правильно?
1. Если сумма несущественная, то не будет
2. нет, не нужно
3. смотря куда вы ее потратили - на админцели или куда-то еще. Если кухня офиса - то 92

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 4 з 4    Сторінки: Попередні1234
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00046899999999994