В МИД Турции подтвердили, что приостанавливают операцию "Источник мира" Дарницкую площадь в столице на 2 ночи закроют для транспорта Эрдоган согласился прекратить огонь на севере Сирии – Пенс «По сути, братья»: Сенцов рассказал о различиях и схожести украинцев и россиян Когда ждать доллар по 30: МВФ резко улучшил прогноз курса гривни Треть продуктов из холодильников летит на помойку: как украинцам экономить на еде Бабье лето в Киеве: за четыре дня зафиксировали три температурных рекорда Самая микробная достопримечательность мира – стена из жвачки в Сиэтле NASA представило новые скафандры для высадки на Луну Украинцам будут платить за пойманных коррупционеров
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Электронный кабинет плательщика налогов

Відправлено користувачем buh! 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 89 з 90    Сторінки: ПершаПопередні8081828384858687888990Наступна
скаржитись потрібно письмово, але які докази надати, що "Вано" працює як попало?
И как оно все может нормально работать, если они даже свою работу сделать нормально не могут

[art-zvit.com.ua]
14 Червня 2019 р.

До уваги користувачів, що використовують поштову скриньку на gmail.com

Шановні користувачі!

ДФСУ розсилають витяги та ПН/РК у файлі з розширенням .zip, де літера р – не латинська, як повинно бути згідно формату архівації файлів Microsoft, а кирилична. Такі архівні файли автоматично не обробляються програмою на поточний момент.

Для того, щоб імпортувати такі архівні файли в програму Арт-Звіт Pro необхідно:

1. Зберегти файли вкладення листів на Ваш комп’ютер.
2. Перейменувати розширення архіву в .zip, так щоб всі літери були латиницею – в .zip.
3. Файли, що містять J14 або F14 в імені, необхідно імпортувати через “Дії – Імпорт квитанцій”
4. Файли, що містять J12 або F12 в імені, необхідно імпортувати через “Файл – Імпорт звітів”.

До виходу оновлення Арт-Звіт Pro рекомендуємо відправляти запити на ПН/РК тільки через сервіс або поштові скриньки на інших доменах.

В наступній версії Арт-Звіт Pro, яка буде випущена найближчим часом, помилкові файли від ДФС будуть оброблятися автоматично.
Quote
ПСИ
А зара пише Не вірний податковий номер платника. Можливо використана печатка. що це означає?

Це у них технологічні збої! З вашого боку все гаразд. . .


Доброе утро, кто то может зайти в эл.кабинет? Я с 8,30 пробую и не как, что делать?
Quote
ПСИ
Доброе утро, кто то может зайти в эл.кабинет? Я с 8,30 пробую и не как, что делать?

По Києву з ранку і на поточний момент без проблем!

Спробуте очистити кеш пам'яты браузера, і спробуйте ще раз. . . частенько допомагає!!!
Я тоже сегодня зашла спокойно....
Убедилась на собственном опыте, что в Кабинет лучше заходить с Хрома.....
Я в Киеве и мне пишет "Не вірний податковий номер платника. Можливо використана печатка". сейчас пробую почистить браузер и зайти снова
Quote
ПСИ
Я в Киеве и мне пишет "Не вірний податковий номер платника. Можливо використана печатка". сейчас пробую почистить браузер и зайти снова

. . . і перевірте таки правильність ключа, що ви вказуєте!
все как всегда, он у меня один
Капец, не могу зайти, может кто то подскажет куда звонить, тех.поддержка есть?
Quote
ПСИ
Капец, не могу зайти, может кто то подскажет куда звонить, тех.поддержка есть?

Яким браузером користуєтесь?

Тільки що перевірив, через Гугл Хром авторизація без будь яких проблем, ключи ІДД ДФС. . .

На тому тижні я знаю були проблеми з ключами деяких АЦСК. . .
тоже на ХРОМЕ и все ЛЕТАЕТ просто!!!!
Quote
ПСИ
Я в Киеве и мне пишет "Не вірний податковий номер платника. Можливо використана печатка". сейчас пробую почистить браузер и зайти снова
так может вы действительно ключ печати берете случайно
Все хорошо, зашла. Спасибо всем за моральную поддержку smiling smiley
Quote
buh!

Я в Киеве и мне пишет "Не вірний податковий номер платника. Можливо використана печатка". сейчас пробую почистить браузер и зайти снова
так может вы действительно ключ печати берете случайно
туплю, "ключ один", недочитала
вот и заканчивается 20 число вроде как "УРА!!!", можна передохнуть
но, вчера в 10-48 отправила 7 штук ЕСВ через электронный кабинет и только кв. 1 и все, отправила только что еще раз и теперь, интересно, чем это закончиться

насколько мне помнится, что если кв. 1 есть - значит все норма, отчет считается поданым вовремя?
опять "сервіс тимчасово не працює"
це жах просто якийсь
доброго дня всім

ні з одним ключем, ні з якого браузера зайти неможливо "ключ пошкоджено, пароль невірний"

нове посилання "Увага! Використовуйте адресу cabinet.tax.gov.ua" взагалі не працює

це сьогодні понеділок просто, чи повнолуння, чи шо їм не хватає?
Quote
buh!
доброго дня всім

ні з одним ключем, ні з якого браузера зайти неможливо "ключ пошкоджено, пароль невірний"

нове посилання "Увага! Використовуйте адресу cabinet.tax.gov.ua" взагалі не працює

це сьогодні понеділок просто, чи повнолуння, чи шо їм не хватає?

Це у Вас якась локальна проблема! Перевірив, все ОК! ) Перезавантажте свое обладнання, і почистить КЕШ браузера. . .
Quote
faeton-2000

доброго дня всім

ні з одним ключем, ні з якого браузера зайти неможливо "ключ пошкоджено, пароль невірний"

нове посилання "Увага! Використовуйте адресу cabinet.tax.gov.ua" взагалі не працює

це сьогодні понеділок просто, чи повнолуння, чи шо їм не хватає?

Це у Вас якась локальна проблема! Перевірив, все ОК! ) Перезавантажте свое обладнання, і почистить КЕШ браузера. . .

допоможіть, як почистити той КЕШ?
Quote
buh!


доброго дня всім

ні з одним ключем, ні з якого браузера зайти неможливо "ключ пошкоджено, пароль невірний"

нове посилання "Увага! Використовуйте адресу cabinet.tax.gov.ua" взагалі не працює

це сьогодні понеділок просто, чи повнолуння, чи шо їм не хватає?

Це у Вас якась локальна проблема! Перевірив, все ОК! ) Перезавантажте свое обладнання, і почистить КЕШ браузера. . .

допоможіть, як почистити той КЕШ?

В кожному браузері справа в горі є кнопка налаштувать, зараз вона відображається у вигляді трьох рисочок або трьох точок, знайдіть меню Історія і там вже є варіант Очистити історію. . . виберіть варіан Усю.
Как долго сейчас рассматривается договор о признании эл документов?
Отправила вчера, пришла квитанция № 1 и все.
Вроде было в течении одного рабочего дня или что- то поменялось?
Quote
Ambrozia
Как долго сейчас рассматривается договор о признании эл документов?
Отправила вчера, пришла квитанция № 1 и все.
Вроде было в течении одного рабочего дня или что- то поменялось?

За діючою на поточний момент нормою до 5 робочих днів. . . цю дебільну, перепрошую, норму, ще ніхто не відміняв. Хоча як правило за добу все проходить, коли в них там на серверах все гаразд. . .
Quote
faeton-2000



доброго дня всім

ні з одним ключем, ні з якого браузера зайти неможливо "ключ пошкоджено, пароль невірний"

нове посилання "Увага! Використовуйте адресу cabinet.tax.gov.ua" взагалі не працює

це сьогодні понеділок просто, чи повнолуння, чи шо їм не хватає?

Це у Вас якась локальна проблема! Перевірив, все ОК! ) Перезавантажте свое обладнання, і почистить КЕШ браузера. . .

допоможіть, як почистити той КЕШ?

дякую


В кожному браузері справа в горі є кнопка налаштувать, зараз вона відображається у вигляді трьох рисочок або трьох точок, знайдіть меню Історія і там вже є варіант Очистити історію. . . виберіть варіан Усю.
Quote
faeton-2000

Как долго сейчас рассматривается договор о признании эл документов?
Отправила вчера, пришла квитанция № 1 и все.
Вроде было в течении одного рабочего дня или что- то поменялось?

За діючою на поточний момент нормою до 5 робочих днів. . . цю дебільну, перепрошую, норму, ще ніхто не відміняв. Хоча як правило за добу все проходить, коли в них там на серверах все гаразд. . .
взагалі не розумію, коли податкова видає свої ЕЦП і тут же вас ще 5 днів реєструє, брєд
оно-то бред, конечно, 5 дней ждать, но ЭЦП выдает не налоговая, а центр сертификации ключей.
В мене "Помилка обробки запиту" в "Стані розрахунків з бюджетом"
Аналогічно. В Перегляді звітності також помилка, і так цілий день. Кеш почистила, не допомогло.
У них якісь проблеми на серверах. . . ПН відправлені на реєстрацію за добу не оброблені. Так і висять зі статусом "Очікують доставки".
что же мы будем делать когда и платежи по налогам зп нужно будет через кабинет, целый день вчера эти ошибки
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 89 з 90    Сторінки: ПершаПопередні8081828384858687888990Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00070899999999999