Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Питання про списання ПММ

Відправлено користувачем вип 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго ранку, колеги.
Цікава ситуація склалась і тому виникло питання
ФОП 3 гр з ПДВ.Маємо кілька фур, одна з яких рефрижиратор.Шеф веде свій облік використання палива по даним, які йому подають водії. Ці дані потім попадають у дорожні листи.Я веду свій облік по прихідним накладним.
Автомобілі не включені в список Наказу №43, норми не замовляли, (та й хто буде цим заморочуватись додавати на сніг, на дощ, то 5, то 10 %...)
В кінці місяця по дорожнім листам роблю акт списання, в який вношу дані всіх автомобілів.
І тут саме те, що цікаве...
По даним дорожніх листів використовується більше палива, ніж відвантажує (по ПН) постачальник...і помилки тут немає... так із місяця в місяць..Шеф цього не розуміє, я теж..І питання: Яку кількість показувати в Актах списання, ту, що в бухобліку (коригуючи дорожні листи), чи ту, яка насправді задекларована дорожніми листами...
Перепрошую, що трохи довго пояснювала і буду вдячна за ваші відповіді і навіть просто думки з цього приводу...
Які ще акти списання?! Є дрожні листи, по них і списуйте.
Що за питання ви задаєте: у вас не йде арифметика, то хай рахують правильно. Чим вам форум допоможе.
Якщо списується більше, значить у вас норми завищені.
Quote
Котег :-)
Які ще акти списання?! Є дрожні листи, по них і списуйте.
Що за питання ви задаєте: у вас не йде арифметика, то хай рахують правильно. Чим вам форум допоможе.
Якщо списується більше, значить у вас норми завищені.
Може й арифметика...Це питання цікаве мені виключно з того,чи буде цікавити перевіряючого, де водії беруть зайву солярку (яка є в дорожніх листах, і яку насправді вони не беруть ніде)і чи треба її було якимось чином приходувати.Нагадую, що це ФОП і бухобліку наче немає.


Quote
вип
Quote
Котег :-)
Які ще акти списання?! Є дрожні листи, по них і списуйте.
Що за питання ви задаєте: у вас не йде арифметика, то хай рахують правильно. Чим вам форум допоможе.
Якщо списується більше, значить у вас норми завищені.
Може й арифметика...Це питання цікаве мені виключно з того,чи буде цікавити перевіряючого, де водії беруть зайву солярку (яка є в дорожніх листах, і яку насправді вони не беруть ніде)і чи треба її було якимось чином приходувати.Нагадую, що це ФОП і бухобліку наче немає.
ну если водители нигде больше не заправлялись, то как они, имея в баке 100 литров, могут израсходовать 120 литров?
А по поводу норм - недавно читала как раз материал на эту тему. Сверхлимитное использование могут рассматривать как доп благо водителя. Установите нормы внутренним распоряжением.

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
котя щось агресивний дуже , останнім часом smiling smiley

можливо ваші фури заправляють самі водії за готівку, а чеків вам не повертають, а в дорожньому листі записують реальні залишки пального.
Quote
Ляля - Оля
Quote
вип
Quote
Котег :-)
Які ще акти списання?! Є дрожні листи, по них і списуйте.
Що за питання ви задаєте: у вас не йде арифметика, то хай рахують правильно. Чим вам форум допоможе.
Якщо списується більше, значить у вас норми завищені.
Може й арифметика...Це питання цікаве мені виключно з того,чи буде цікавити перевіряючого, де водії беруть зайву солярку (яка є в дорожніх листах, і яку насправді вони не беруть ніде)і чи треба її було якимось чином приходувати.Нагадую, що це ФОП і бухобліку наче немає.
ну если водители нигде больше не заправлялись, то как они, имея в баке 100 литров, могут израсходовать 120 литров?
А по поводу норм - недавно читала как раз материал на эту тему. Сверхлимитное использование могут рассматривать как доп благо водителя. Установите нормы внутренним распоряжением.
та как. например реальный расход 20, а у них норма 25.
пробег по листу 1000. они списывают 250, а реально потрачено 200.
Quote
rainy_days
котя щось агресивний дуже , останнім часом smiling smiley
надо молочка smileys with beer
Quote
Ляля - Оля
Quote
вип
Quote
Котег :-)
Які ще акти списання?! Є дрожні листи, по них і списуйте.
Що за питання ви задаєте: у вас не йде арифметика, то хай рахують правильно. Чим вам форум допоможе.
Якщо списується більше, значить у вас норми завищені.
Може й арифметика...Це питання цікаве мені виключно з того,чи буде цікавити перевіряючого, де водії беруть зайву солярку (яка є в дорожніх листах, і яку насправді вони не беруть ніде)і чи треба її було якимось чином приходувати.Нагадую, що це ФОП і бухобліку наче немає.
ну если водители нигде больше не заправлялись, то как они, имея в баке 100 литров, могут израсходовать 120 литров?
А по поводу норм - недавно читала как раз материал на эту тему. Сверхлимитное использование могут рассматривать как доп благо водителя. Установите нормы внутренним распоряжением.
Да, такой приказ существует, где списывается горючее по факту использования...а вот про 100 120 литров, загадка...Можно было бы понять, если бы было наоборот (типа водители что-то по дороге продали), и спрашивать, у поставщика, не продал ли он нам случайно больше горючего, сами понимаете, я не буду...Тем более с поставщиком составляем акт сверки каждый месяц...По приходным все ОК.
Quote
rainy_days
котя щось агресивний дуже , останнім часом smiling smiley

можливо ваші фури заправляють самі водії за готівку, а чеків вам не повертають, а в дорожньому листі записують реальні залишки пального.
якби так було, то вимагали б грошей від хазяїна...)))
Quote
Котег :-)
Quote
rainy_days
котя щось агресивний дуже , останнім часом smiling smiley
надо молочка smileys with beer
тут і 100 грам не допоможе...В чому інтерес водіїв ? І як мені бути, бо дорожні листи пишу таки я по їх даним?
Може не морочити собі голови і відкоригувати дорожні листи з даними бухобліку?
Quote
Котег :-)
Норми завищені

Да вот он Ваш ответ!! ясно как божий день...
Quote
Lin@
Quote
Котег :-)
Норми завищені

Да вот он Ваш ответ!! ясно как божий день...
Так ніхто не знає норми (і я теж)...ЇЇ ніхто не розраховував, у списку Наказу №43 наших автомобілів немає
работой надо заниматься серьезно, или не заниматься ей вообще (с)
Quote
Котег :-)
работой надо заниматься серьезно, или не заниматься ей вообще (с)
Проти цього навряд чи хтось щось заперечить...Але , щоб гарно виконати все, що вимагає Податковий кодекс, а, особливо сама фіскальна служба, то на одну тільки операцію списання ПММ треба садити окремого працівника,який буде на кожну поїздку рахувати нову норму, бо рефрижиратор (як приклад) в різні температурні режими споживає різну кількість пального (не тільки для руху) і так само на інші операціїї (на зарплату, на відпустки, на податкові накладні)... Чи багато ФОП ( і не тільки) мають такі можливості?
П.С. І щоб ваша остання пропозиція працювала так, як треба, мабуть законодавство мало б бути трохи спрощеним, а не навісити все, що можна на єдиного бухгалтера... який і спеціаліст з галузі( в моєму випадку має розбиратись, коли акумулятири списувати, коли шини на зиму міняти і т.д), в якій ФОП працює, і спеціаліст з ІТ, бо використовує кілька програм і має в них розбиратись, і економіст, і аудитор, і вже й бухгалтер...А ще й психолог, щоб умів вести перемовини з податковими чиновниками...
Quote
Котег :-)
работой надо заниматься серьезно, или не заниматься ей вообще (с)
П.С. Дякую вам і перепрошую, що відірвала вас від мабуть більш важливих справ...
Вы тут учебу учебную не разводите, а пойдите лучше норму измерьте grinning smiley

ыыы никто не знает нормы, и даже я >grinning smiley<
особенно надо отдельного человека садить на отпуска. у предпринимателя hot smiley
Quote
rainy_days
котя щось агресивний дуже , останнім часом smiling smiley
ностальги взяла smiling smiley моя первая работа - был ФОП-перевозчик с НДСом. и там тоже были всякие штуки с топливом hot smiley
Доброго дня, підскажіть будь ласка, як можна списати шини які не були в експлуатації а термін зберігання їх близько 7 років. Машина на які куплялись шини 7 років тому побувала в аваріїї і її продали а шини залишились.що в такому випадку робити?
А я знову до вас у новий рік зі старими питаннями...
Знову виникла ситуація в кількох місяцях, де кількість використаного пального у дорожніх листах більша, ніж у мене по прибутковим накладним.
Як думаєте, якщо написати довідку бухгалтера, що водій за власні кошти купив пальне НЕ у фірми-партнера (читай на чужій заправці) і не взяв документи, покатить таке пояснення...
Нагадую, що ми ФОП з групи з ПДВ.Тобто ця ситуація не вливає на видатки, на податковий кредит...Перепрошую, що в масі нових проблем я зі своїми старими...)))
А если брать чеки с заправок(у нас водители берут их без проблем),проводить под авансовые...Если высшее 240 грн,то налоговую вам еще у них брать
Quote
Malinchic
А если брать чеки с заправок(у нас водители берут их без проблем),проводить под авансовые...Если высшее 240 грн,то налоговую вам еще у них брать
Уже НЕКОТОРЫЕ берут. Тут вопрос как выйти из ситуации ,описанной выше.(справки бухгалтера)
А нельзя дорожные листы изменить? Ну типа директор брал машину на выходные, заправлял сам, ездил по личным делам, поэтому пробег по спидометру на конец дня в пятницу не равен пробегу на начало дня в понедельник.
Или нормы изменить, если эта ситуация постоянна.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00044