Туск объяснил, почему Евросовет "отказал" Албании и Северной Македонии Тайны мангальщика: рецепты маринадов для мяса, рыбы и овощей ОБСЕ увидела "Гвоздики" и "Рапиры" оккупантов за линиями отведения Разведение войск не станет "сдачей позиций" - заместитель командующего ООС В Украине прошли успешно испытания дрона "Демон" с гранатометами РПГ Микитася подозревают в отмывании 200 миллионов гривен Украине прогнозируют самую холодную зиму за последние 30 лет С церкви на Львовщине содрали уникальные росписи и обложили стены плиткой В Киеве появился миниатюрный цепной мост Украинцев ждет "почти лето" еще пять дней
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ХЕЛП Смена директора и бухгалтера в ООО

Відправлено користувачем Anchytka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите, какие доки нужно к государственному регистратору подать?
Quote
Anchytka
Подскажите, какие доки нужно к государственному регистратору подать?

Директор. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 9 Закону №755-IV в Єдиному державному реєстрі (далі – ЄДР) містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу:
- відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо.
А тому у разі зміни керівника підприємства слід повідомити про це держреєстрора. Для цього слід подати наступні документи за місцем знаходження реєстраційної справи, тобто за юридичною адресою підприємства:
1) заповнену заяву про внесення про держреєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР за формою, затвердженою наказом Мін’юсту від 06.01.2016 р. №15/5. Вважаємо, що таку заяву має підписувати новоприйнятий директор;
2) примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення вповноваженого органу управління юрособи про зміну зазначених осіб (за його наявності);
3) примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення (тобто наказу про прийняття на роботу).
Крім вищевказаних документів згідно з п. 7 ч. 4 ст. 17 Закону №755 також слід подати документ про сплату адміністративного збору. Згідно з ч. 1 та ч.5 ст. 36 даного Закону за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, справляється адмінзбір у розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень. Отже, у 2016 році такий адмінзбір має становити 410 грн.
Зверніть увагу: якщо документи для внесення змін надаються в електронній формі, збір зменшується на 25% і становитиме лише 308 грн.
Головний бухгалтер. Оскільки дані про бухгалтера не вказуються у ЄДР, то й у разі його зміни, подавати відомості щодо цього держреєстратору не потрібно.
Если не ошибаюсь, то с 01.11.2016 г. все изменения по юр. лицам будут принимать регистраторы, только с нотариальным заверением подписей участников.
Решение о смене руководителя принимают учредители.
Такое решение, по новым правилам, необходимо заверить у нотариуса. Без него теперь никак.


Quote
MPPANNA
Если не ошибаюсь, то с 01.11.2016 г. все изменения по юр. лицам будут принимать регистраторы, только с нотариальным заверением подписей участников.
Решение о смене руководителя принимают учредители.
Такое решение, по новым правилам, необходимо заверить у нотариуса. Без него теперь никак.
Вчера меняла директора, ничего не заверяла. Подавала заяву, протокол, приказ, платежку на 410 грн и доверенность (если не директор). Заверяла подпись только для банка у нотариуса. И принимают уже не регистраторы лично, а администраторы, пересылают регистраторам и те вносят в течении 24 часов изменения в реестр. Администратор дает опись вверху справа код, через сутки заходишь на минюст вводишь код и распечатываешь выписку. Была и в налоговой сказали 1-ОПП подавать на директора не надо. У них уже изменен.
А вот бухгалтера как раз надо в налоговую подавать 1-ОПП.
Увольняется директор (он же единственный учредитель ООО). Какие новшества с января 2017 года.
Наши действия :
1. Заявление на увольнение по ст.38 КЗоТ
2. Протокол об назначении нового директора (нотариально завереные)
3. Уведомление ГНИ о приеме нового работника
4.Госрегистратор изменения форма 4. (какие документы требуют?)
5. Передача дел, печати
6. Получение новой справки формы 4 ОПП в ГНИ (какие документы требуют?)
7. Замена электронной подписи и получение ключей (какие документы требуют)
8. Изменения в банке через нотариуса
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00043200000000004