Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Код УКТЗЕД во всех налоговых накладных с 2017г.

Відправлено користувачем ru5 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 26 з 40    Сторінки: ПершаПопередні2122232425262728293031НаступнаОстання
У мене теж маркетингові послуги. Не знаю чи вірно, чи ні, але прийняли рішення писати назву послуги ту, що прописана в договорі ( наприклад "моніторинг торгівельного сервісу" чи "проведення маркетингових досліджень"), а код вибрали наш основний - 63.99 - "надання інших інформаційних послуг". Виходили з того, що сутність маркетингових досліджень - це систематичний збір та забезпечення інформацією, яка дозволяє створити .........і т.д. Тобто в любому випадку ми надаємо інформацію. А який код ви вибрали???
дівчатка підкажіть будь ласка як виписати Рк до податкової накладної зареєстрованій до 15.03.17р. по старій формі.

Контрагент хоче щоб я вписала код послуги, так як вважає що податкова накладана яка виписана і зареєстрована 02.03.17р. не дає право на податковий кредит.
Я створила РК - першим рядком зняла кількість і суму а другим рядком вже з кодом послуги все поставила. Податкова відхиляє Рк так як в першому рядку не вказано код УКТ ЗЕД чи код послуги.
Як вірно його створити?
Подскажите, плакат - код 4901 или 4911?


а это смотря какой плакат, думаю там есть и другие варианты, не только эти два.
Если вопрос ко мне, то я поставила код 73.20, у нас другая немного услуга...Тоже поставили название согласно договору..
Quote
ksikosha
У мене теж маркетингові послуги. Не знаю чи вірно, чи ні, але прийняли рішення писати назву послуги ту, що прописана в договорі ( наприклад "моніторинг торгівельного сервісу" чи "проведення маркетингових досліджень"), а код вибрали наш основний - 63.99 - "надання інших інформаційних послуг". Виходили з того, що сутність маркетингових досліджень - це систематичний збір та забезпечення інформацією, яка дозволяє створити .........і т.д. Тобто в любому випадку ми надаємо інформацію. А який код ви вибрали???



Если вопрос ко мне, то я поставила код 73.20, у нас другая немного услуга...Тоже поставили название согласно договору..
Quote
NataliaN
Доброго дня,підкажіть можливо в когось є таке.Отримали бонус за виконання плану продаж від постачальника( в договорі так і вказано отримання премії за виконання певних показників)В акті і податковій вказуємо "Досягнення узгоджених показників продажу"(так вимагає постачальник).Наш основний КВЕД 46.90"Неспеціалізована оптова торгівля",ще є 82.99. Чи можу я вказати код УКТЗЕД такий як КВЕД 4690?

І усе-таки,можливо хтось знає????
Та я читала роз'яснення , що "маркетинговим послугам" в класифікаторі відповідає лише код 73.20 , і він начеб-то відповідає послугам, перелік яких надається у пп.14.1.108 ПК. У нас цього коду немає у виписціі. Кажуть, що виписка в даному випадку не причому, але що вони придумають потім, як будуть відслідковувати правильність нашої діяльності, -не відомо. Для чогось же придумано внесення кодів у документ. Тому ми вирішили скористатися кодом 63.99. І у виписці є, і начеб-то підходить до виду наших послуг. Не знаю як воно оберненться. Будем чекати.
Quote
artychenko
Quote
ksikosha
У мене теж маркетингові послуги. Не знаю чи вірно, чи ні, але прийняли рішення писати назву послуги ту, що прописана в договорі ( наприклад "моніторинг торгівельного сервісу" чи "проведення маркетингових досліджень"), а код вибрали наш основний - 63.99 - "надання інших інформаційних послуг". Виходили з того, що сутність маркетингових досліджень - це систематичний збір та забезпечення інформацією, яка дозволяє створити .........і т.д. Тобто в любому випадку ми надаємо інформацію. А який код ви вибрали???



Если вопрос ко мне, то я поставила код 73.20, у нас другая немного услуга...Тоже поставили название согласно договору..

теж так думаю. Мої покупці цих послуг самі просять код 73,20, назву прописую як в договорі.
Quote
ksikosha
Та я читала роз'яснення , що "маркетинговим послугам" в класифікаторі відповідає лише код 73.20 , і він начеб-то відповідає послугам, перелік яких надається у пп.14.1.108 ПК. У нас цього коду немає у виписціі. Кажуть, що виписка в даному випадку не причому, але що вони придумають потім, як будуть відслідковувати правильність нашої діяльності, -не відомо. Для чогось же придумано внесення кодів у документ. Тому ми вирішили скористатися кодом 63.99. І у виписці є, і начеб-то підходить до виду наших послуг. Не знаю як воно оберненться. Будем чекати.

Я извиняюсь.. А где вы читали такое разъяснение? Поделитесь материалом, очень нужно.confused smiley
Задала в інтернеті пошук "порядок заполнения кода услуги в случае предоставления маркетинговых услуг" і ось по такій ссилці отримала інформацію:

pspaudit.com.ua›ru/f_a_q_/konsultacii/1132.html
Quote
ksikosha
Та я читала роз'яснення , що "маркетинговим послугам" в класифікаторі відповідає лише код 73.20 , і він начеб-то відповідає послугам, перелік яких надається у пп.14.1.108 ПК. У нас цього коду немає у виписціі. Кажуть, що виписка в даному випадку не причому, але що вони придумають потім, як будуть відслідковувати правильність нашої діяльності, -не відомо. Для чогось же придумано внесення кодів у документ. Тому ми вирішили скористатися кодом 63.99. І у виписці є, і начеб-то підходить до виду наших послуг. Не знаю як воно оберненться. Будем чекати.

так, вид діяльності по КВЕД 73,20 у нас внесений у виписку. Але де це написано, що коди з класифікатора послуг мають співпадати з КВЕДами ???
Ось такий текст:


Порядок заполнения кода услуги в случае предоставления маркетинговых услуг
19 января 2017 г.
.
Об’єктом класифікації в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, що затверджений наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. №457 (далі - Класифікатор) є продукція та послуги, створені внаслідок усіх видів діяльності.
Такий вид послуг, як «маркетингові послуги» прямо в даному класифікаторі не передбачений. В зазначеному класифікаторі маркетинговим послугам відповідає лише код 73.20 «Послуги щодо досліджування ринку та визначання громадської думки». Категорії послуг в межах даного коду, відповідають послугам, перелік яких надається у визначенні «маркетингових послуг» за пп.14.1.108 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р. (далі - ПКУ).
Тобто на сьогодні, єдиним кодом з Класифікатора, який відповідає маркетинговим послугам, є код 73.20. Підпунктом і) п.201.1 ст.201 ПКУ надано право платникам податків зазначати коди з Класифікатора не повністю, у вигляді чотирьох цифр коду. Тобто, якщо платник податку бажає не деталізувати послуги, що надаються, достатньо зазначити в податковій накладній перші чотири цифри.
Щодо виписки податкової накладної без зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, то такий реквізит податкової накладної, з 01.01.2017р. є обов'язковим реквізитом, згідно п.201.1ст.201 ПКУ.
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПКУ, помилки в реквізитах податкової накладної, які заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (послугу, що постачається), є підставою для позбавлення покупця права на віднесення сум податку до податкового кредиту.
До 31.12.2017 р. за помилки в кодах у зареєстрованій податковій накладній за п.120-1.3 ПКУ штрафні санкції не застосовуються (п.35-1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ). Однак, звернемо увагу, що зазначена норма стосується постачальника. Проте, для покупця відсутня норма, яка б дозволяла йому відобразити податковий кредит за податковою накладною без такого обов’язкового реквізиту.
Для виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, п.192.1 ст.192 ПКУ передбачено складання розрахунку коригування до податкової накладної.
Отже, у вашому випадку, право покупця на податковий кредит виникне лише після складання та реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної складеної раніше з помилкою в обов’язковому реквізиті.
А подскажите для кода услуг использовать ДКПП 016.2010 или ДКПП 021:2015? Или без разницы?
Регистрирую за ДКПП 016.2010, а клиент просит указать в договоре ДКПП 021:2015...
так, вид діяльності по КВЕД 73,20 у нас внесений у виписку. Але де це написано, що коди з класифікатора послуг мають співпадати з КВЕДами ???



Та ніде не написано, і згідно Статуту ми маємо право займатися чим угодно. Це я так сама собі думаю, що наші податківці щось із цієї невідповідності можуть виритиangry smiley
Quote
ksikosha
Задала в інтернеті пошук "порядок заполнения кода услуги в случае предоставления маркетинговых услуг" і ось по такій ссилці отримала інформацію:

pspaudit.com.ua›ru/f_a_q_/konsultacii/1132.html
Спасибоsmiling smiley
Quote
ksikosha
Ось такий текст:


Порядок заполнения кода услуги в случае предоставления маркетинговых услуг
19 января 2017 г.
.
Об’єктом класифікації в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, що затверджений наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. №457 (далі - Класифікатор) є продукція та послуги, створені внаслідок усіх видів діяльності.
Такий вид послуг, як «маркетингові послуги» прямо в даному класифікаторі не передбачений. В зазначеному класифікаторі маркетинговим послугам відповідає лише код 73.20 «Послуги щодо досліджування ринку та визначання громадської думки». Категорії послуг в межах даного коду, відповідають послугам, перелік яких надається у визначенні «маркетингових послуг» за пп.14.1.108 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р. (далі - ПКУ).
Тобто на сьогодні, єдиним кодом з Класифікатора, який відповідає маркетинговим послугам, є код 73.20. Підпунктом і) п.201.1 ст.201 ПКУ надано право платникам податків зазначати коди з Класифікатора не повністю, у вигляді чотирьох цифр коду. Тобто, якщо платник податку бажає не деталізувати послуги, що надаються, достатньо зазначити в податковій накладній перші чотири цифри.
Щодо виписки податкової накладної без зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, то такий реквізит податкової накладної, з 01.01.2017р. є обов'язковим реквізитом, згідно п.201.1ст.201 ПКУ.
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПКУ, помилки в реквізитах податкової накладної, які заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (послугу, що постачається), є підставою для позбавлення покупця права на віднесення сум податку до податкового кредиту.
До 31.12.2017 р. за помилки в кодах у зареєстрованій податковій накладній за п.120-1.3 ПКУ штрафні санкції не застосовуються (п.35-1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ). Однак, звернемо увагу, що зазначена норма стосується постачальника. Проте, для покупця відсутня норма, яка б дозволяла йому відобразити податковий кредит за податковою накладною без такого обов’язкового реквізиту.
Для виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, п.192.1 ст.192 ПКУ передбачено складання розрахунку коригування до податкової накладної.
Отже, у вашому випадку, право покупця на податковий кредит виникне лише після складання та реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної складеної раніше з помилкою в обов’язковому реквізиті.

Скажите будь ласка, это консультационное розъяснение налоговиков или мнение какого-то аудитора?
Это изначально важно .
Т.к. у меня маркетинговые услуги с просування продукцуии, и нам более подходит код 73.11. как бы ни странно звучали "рекламные агенства".
Quote
OdunBuh
А подскажите для кода услуг использовать ДКПП 016.2010 или ДКПП 021:2015? Или без разницы?
Регистрирую за ДКПП 016.2010, а клиент просит указать в договоре ДКПП 021:2015...

Я использовала ДКПП 016.2010,, т.к. кода ДКПП 021:2015 М.Е.Д.О.К не распознает !!!
Quote
arisa131
Quote
ksikosha
Ось такий текст:


Порядок заполнения кода услуги в случае предоставления маркетинговых услуг
19 января 2017 г.
.
Об’єктом класифікації в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, що затверджений наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. №457 (далі - Класифікатор) є продукція та послуги, створені внаслідок усіх видів діяльності.
Такий вид послуг, як «маркетингові послуги» прямо в даному класифікаторі не передбачений. В зазначеному класифікаторі маркетинговим послугам відповідає лише код 73.20 «Послуги щодо досліджування ринку та визначання громадської думки». Категорії послуг в межах даного коду, відповідають послугам, перелік яких надається у визначенні «маркетингових послуг» за пп.14.1.108 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р. (далі - ПКУ).
Тобто на сьогодні, єдиним кодом з Класифікатора, який відповідає маркетинговим послугам, є код 73.20. Підпунктом і) п.201.1 ст.201 ПКУ надано право платникам податків зазначати коди з Класифікатора не повністю, у вигляді чотирьох цифр коду. Тобто, якщо платник податку бажає не деталізувати послуги, що надаються, достатньо зазначити в податковій накладній перші чотири цифри.
Щодо виписки податкової накладної без зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, то такий реквізит податкової накладної, з 01.01.2017р. є обов'язковим реквізитом, згідно п.201.1ст.201 ПКУ.
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПКУ, помилки в реквізитах податкової накладної, які заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (послугу, що постачається), є підставою для позбавлення покупця права на віднесення сум податку до податкового кредиту.
До 31.12.2017 р. за помилки в кодах у зареєстрованій податковій накладній за п.120-1.3 ПКУ штрафні санкції не застосовуються (п.35-1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ). Однак, звернемо увагу, що зазначена норма стосується постачальника. Проте, для покупця відсутня норма, яка б дозволяла йому відобразити податковий кредит за податковою накладною без такого обов’язкового реквізиту.
Для виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, п.192.1 ст.192 ПКУ передбачено складання розрахунку коригування до податкової накладної.
Отже, у вашому випадку, право покупця на податковий кредит виникне лише після складання та реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної складеної раніше з помилкою в обов’язковому реквізиті.

Скажите будь ласка, это консультационное розъяснение налоговиков или мнение какого-то аудитора?
Это изначально важно .
Т.к. у меня маркетинговые услуги с просування продукцуии, и нам более подходит код 73.11. как бы ни странно звучали "рекламные агенства".

Это Аудиторская компания PSP Audit дает такие разъяснения.
Quote
ksikosha
так, вид діяльності по КВЕД 73,20 у нас внесений у виписку. Але де це написано, що коди з класифікатора послуг мають співпадати з КВЕДами ???



Та ніде не написано, і згідно Статуту ми маємо право займатися чим угодно. Це я так сама собі думаю, що наші податківці щось із цієї невідповідності можуть виритиangry smiley


Я вот тоже ни как не могу понять почему Код ДКПП должен отталкиваться от кода КВЕД, Если я оказала услуги это ж уже не будет торговлей согласно КВЕДам, это будет уже другой код.
Quote
artychenko
Quote
ksikosha
так, вид діяльності по КВЕД 73,20 у нас внесений у виписку. Але де це написано, що коди з класифікатора послуг мають співпадати з КВЕДами ???



Та ніде не написано, і згідно Статуту ми маємо право займатися чим угодно. Це я так сама собі думаю, що наші податківці щось із цієї невідповідності можуть виритиangry smiley


Я вот тоже ни как не могу понять почему Код ДКПП должен отталкиваться от кода КВЕД, Если я оказала услуги это ж уже не будет торговлей согласно КВЕДам, это будет уже другой код.

Мабуть тому шо цей класифікатор співпадає з іншим класифікатором,
просто шоб не було ніяких неясностей - така версія вас влаштовує drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
artychenko
Это Аудиторская компания PSP Audit дает такие разъяснения.

Тогда это не более чем частное мнение в очень спорном вопросе. И безоговорочно принимать его как руководство к действию- ну такоэ. сомнительно.
А тем более утверждать что " В зазначеному класифікаторі маркетинговим послугам відповідає лише код 73.20 «Послуги щодо досліджування ринку та визначання громадської думки»

в КВЕДе 73.11 четко прописаны маркетинговые услуги з просування продукции. Под спонсорские открыли специально новый квед.
А коды классификатора послуг для НН полностью соотносятся с кведами.
свою НН сделала с кодом 73.11.19 , но пока не регистрирую- не теряю надежды услышать от доблестных податкивцев официальное разъяснение по их видению кода маркетинга.
*******************************************************************************
73.11 | Рекламні агентства
КВЕД ДК 009:2010 (Действует с 01.01.2012)

Цей клас включає забезпечення повного набору рекламних послуг (за допомогою власних можливостей або на договірній основі), у т.ч. консультування, послуги з художнього оформлення реклами, виготовлення рекламних матеріалів, їх купівлю.
Цей клас включає:

створення та проведення рекламних кампаній:
створення та розміщення реклами в газетах, у періодичних виданнях, на радіо й телебаченні, у мережі Інтернет та інших засобах масової інформації
створення та розміщення засобів реклами на відкритому повітрі, наприклад, білбордів, панелей, рекламних рамок, віконного оформлення, виставкових залів, розміщення реклами на транспортних засобах тощо
аерореклама
розповсюдження або доставку рекламних матеріалів або зразків
створення стендів та інших демонстраційних поверхонь і сайтів
проведення маркетингових кампаній та інших рекламних послуг задля залучення й утримання клієнтів:
просування товарів
реклама в місці продажу
реклама товарів шляхом розсилання поштою рекламних матеріалів на адреси передбачуваних покупців, визначених на основі списків, складених чи придбаних рекламодавцем
маркетингові консультації

Цей клас не включає:
публікацію рекламної продукції, див. 58.19
виробництво реклами для радіо, телебачення та кіно, див. 59.11
виробництво рекламних повідомлень для радіо, див. 59.20
дослідження ринку, див. 73.20
рекламну фотозйомку, див. 74.20
організацію зустрічей і показів, див. 82.30
поштову діяльність, див. 82.1
******************************************************
и вот квед 73.20
73.20 | Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
КВЕД ДК 009:2010 (Действует с 01.01.2012)

Цей клас включає:

вивчення потенціалу ринку, інформованості, прийнятності продуктів, популярності визначеного товару та послуг і купівельних звичок споживачів задля сприяння збуту та розроблення нових видів товарів і послуг, у т.ч. статистичний аналіз результатів
вивчення суспільної думки щодо політичних, економічних і соціальних подій, статистичний аналіз результатів
*******************************************
где в нем есть спонсорские деньги?
(не более чем имхо )
Quote
artychenko
Quote
OdunBuh
А подскажите для кода услуг использовать ДКПП 016.2010 или ДКПП 021:2015? Или без разницы?
Регистрирую за ДКПП 016.2010, а клиент просит указать в договоре ДКПП 021:2015...

Я использовала ДКПП 016.2010,, т.к. кода ДКПП 021:2015 М.Е.Д.О.К не распознает !!!

Спасибо. Разобралась...Это, вроде, немного разные клаификаторы ДКПП 016.2010 и ЄЗС ДК 021:2015
У цій ситуації з цими кодами виходить, що кожен приймає рішення на свій власний розсуд - немає нічого чітко прописано. Як ми розуміємо і що по нашому найбільш відповідає визначенню. А як воно потім обернеться, - потім і побачимо.
Зависит - рекламный продукт (4911) или нет (4901). Я пока ставлю 4901
Прочитайте здесь разъяснения по 49 группе.
[buhgalter911.com]
Может, кто-то подскажет как правильно указывать код расфасованного комплекта?
Предприятие импортирует губку и одноразовое полотенце, расфасовывает в комплект "губка+полотенце", используя еще материал упаковки. Неужели, расписывать отдельно позиции с выделением цены?(
Добрий день. Потрібно зробити коригування до податкової за 2016рік, зміна номенклатури, тобто коригування по 00, але в минулому році коди на номенклатуру не зазначались в податковій, зараз роблю рядок без кода з "-" і ставлю нову продукцію, коригування не приймається, так як не заповнений код, який вихід?
Quote
ОКС
На услуги ед. изм. ставить грн. или послуга?
Подсказывают, что уже есть какое-то четкое указание, что надо писать "послуга", но не могу найти.

С ув.

Посмотрите эти ссылки, может вам поможет
По этой ссылке разъяснения по поводу единиц измерения
[www.buhoblik.org.ua]

"Кроме того, налоговики в феврале поняли, что новый реквизит в налоговой накладной (код единицы измерения) создает лишние проблемы. В Письме ГФС № 46/6/...-15 oт 05.01.2015 высказано мнение, что как и при предыдущем порядке заполнения, сейчас можно ставить единицу измерения "послуга", если в вашем конкретном случае услуга не имеет единицы измерения".

Письмо ГФС № 46/6/99-99-19-03-02-15 oт 05.01.2015 : налоговая накладная на услуги
[www.buhoblik.org.ua]
Quote
Lussia5
Подскажите, плакат - код 4901 или 4911?

Зависит - рекламный продукт (4911) или нет (4901). Я пока ставлю 4901
Прочитайте здесь разъяснения по 49 группе.
[buhgalter911.com]
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 26 з 40    Сторінки: ПершаПопередні2122232425262728293031НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00052400000000002