Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Код УКТЗЕД во всех налоговых накладных с 2017г.

Відправлено користувачем ru5 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 29 з 40    Сторінки: ПершаПопередні2425262728293031323334НаступнаОстання
А может хто-нибудь знает код по услуге "Строкове користування торговим міcцем"
Помогите, не могу найти
Можливо комусь знадобиться. Нова консультація в ЗІР.
У верхній лівій частині податкової накладної, яка складається за щоденними підсумками операцій, робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини «11», у рядку «Особа (платник податку) - покупець» зазначається «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» відображається умовний Індивідуальний податковий номер «100000000000».
Фіскальний звітний чек (Z-звіт) містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги) за кожним запрограмованим кодом товару (послуги) із зазначенням його найменування, реалізованої кількості. Тому платник податку згруповує в податковій накладній в графі «Номенклатура постачання товарів/послуг продавця» товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД/коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, та графи 4, 5, 6 та 7 не заповнює.
Для операцій, що оподатковуються або звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні, тобто при одночасному постачанні одному отримувачу (покупцю) як оподатковуваних товарів/послуг, так і таких, що звільнені від оподаткування, постачальник (продавець) складає окремі податкові накладні. У податковій накладній, складеній на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, у графі «Складена на операції, звільнені від оподаткування» верхньої лівої частини робиться помітка «Без ПДВ».
При складанні податкової накладної для операцій, що оподатковуються ПДВ, у графі 10 відображається загальний обсяг постачання (база оподаткування) товарів/послуг без урахування ПДВ.
До розділу А податкової накладної (рядки I - X) вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які складається така податкова накладна, а саме:
у рядку I зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ;
у рядках II - IV зазначаються суми ПДВ, нараховані виходячи з обсягів постачання, зазначених у рядках V та VI;
у рядках V - IX зазначаються загальні обсяги постачання товарів/послуг в розрізі кодів ставок, зазначених у графі 8 нижньої табличної частини податкової накладної.
У разі складання податкової накладної на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, рядки II - VIII не заповнюються.
Повна:
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов’язкові реквізити як, зокрема код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.
Пунктом 201.4 ст. 201 ПКУ передбачено, що податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:
здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);
виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
надання платнику податку касових чеків, що містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).
Згідно з п. 8 та п. 12 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (далі - Порядок № 1307), у верхній лівій частині податкової накладної, яка складається за щоденними підсумками операцій, робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини «11», у рядку «Особа (платник податку) - покупець» зазначається «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» відображається умовний Індивідуальний податковий номер «100000000000».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2002 року № 199 «Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування» фіскальний звітний чек (Z-звіт) містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги) за кожним запрограмованим кодом товару (послуги) із зазначенням його найменування, реалізованої кількості. Тому платник податку згруповує в податковій накладній в графі «Номенклатура постачання товарів/послуг продавця» товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД/коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, та графи 4, 5, 6 та 7 не заповнює.
Згідно з п. 17 Порядку № 1307 для операцій, що оподатковуються або звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні, тобто при одночасному постачанні одному отримувачу (покупцю) як оподатковуваних товарів/послуг, так і таких, що звільнені від оподаткування, постачальник (продавець) складає окремі податкові накладні. У податковій накладній, складеній на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, у графі «Складена на операції, звільнені від оподаткування» верхньої лівої частини робиться помітка «Без ПДВ».
При складанні податкової накладної для операцій, що оподатковуються ПДВ, у графі 10 відображається загальний обсяг постачання (база оподаткування) товарів/послуг без урахування ПДВ.
До розділу А податкової накладної (рядки I - X) вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які складається така податкова накладна, а саме:
у рядку I зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ;
у рядках II - IV зазначаються суми ПДВ, нараховані виходячи з обсягів постачання, зазначених у рядках V та VI;
у рядках V - IX зазначаються загальні обсяги постачання товарів/послуг в розрізі кодів ставок, зазначених у графі 8 нижньої табличної частини податкової накладної.
У разі складання податкової накладної на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, рядки II - VIII не заповнюються.
Quote
happy_fialka
Quote
Nataliya-
Quote
happy_fialka
Доброго дня!

Реалізація здійснюється ч/з декілька РРО. Товар підакцизний (алкоголь, тютюн).

Чи можу я виписувати одну загальну податкову накладну за день.
Чи потрібно при цьому ставити галочку в лівому верхньому кутку ПН "Зведена ПН" , "Не підлягає наданню отримувачу" причина 11 "Складена за щоденними підсумками"???

Чи "Зведена ПН" галочку не ставимо, а лише "Не підлягає наданню отримувачу" причина 02 "Складена на постачання неплатнику податків?" ???
Що до кодів УКТ ЗЕД, весь товар підакцизний. Товар групую по кодах УКТ ЗЕД. Відповідно номенклатура = "Товар в асортименті" , код УКТ ЗЕД - заповнюю, одиниці вимірювання і код - заповнюю, кількість = 1, ціна = загальна сума без ПДВ по цьому коду УКТ ЗЕД за день.

Дякую!

Доброго дня, розкажіть детальніше як грамотно та безнаслідково формувати такі ПН. Колись то була ПН з однією стрічкою "Товар в асортименті" , а тепер 600 найменувань. Не підлягає наданню отримувачу" проставляю причину 11 - "Виписана за щоденними підсумками операцій" . Допоможіть, хто має знання та досвід, бо все - жодної здорової думки, тільки про звільнення....

Ви неодинокі, в своїх думках про звільнення. confused smiley Що до даної ситуації. Мені здається, якщо процес реалізації товарів не автоматизований, то виписувати в такій ситуації ПН без ппомилок, згідно вимог законодавства, це нереально, скоріше маразматично. хіба що сидіти зранку до вечора, і займатися цим. Можли в когось інші думки. Подільться будь-ласка, буду вдячна дуже.

І в дадаток. Я так розумію, до кінця 2017року, якщо виписувати ПН на кінцевого сроживача і при цьому не дотримуватися вимог податкового законодавства, тобто писати як раніше товари в асортименті. Штрафна санкція світить за недотримання норм податкового законодавства, від 5 до 10 НМДГ. Чи я помиляюся???
Добрый день!
Коллеги, кто занимается телекоммуникациями?
Предполагаю:
Техобслуговування мережі 61,90
Надання місця в ККЕ 61.90 ????
Оренда лінії оптоволокна 61.90 ????
Доступ до мережі інтернет 61.10 (проводовий)

И вопрос кто сталкивается с ЖЕКами и т. п.
Услуга :Право на розміщення та технічне обслуговуваання техзасобів телекомунікацій у нежитлових приміщеннях какой может біть код???
ЖЭК поставил 73.99, но я не уверена.

Буду благодарна за все мнения.


Quote
Yanitka
Добрый день, подскажите,пожалуйста, код услуги - выезд к клиенту.

Тоже интересно, мои заказчики хотят, чтоб им выезд писали отдельной строчкой, ставлю код основной услуги, типа 3312 (сервис) - не знаю верно или что туда писать?

С ув.
Кто смог зарегистрировать не сводные НН с типом причины 09?
Какой ІПН использовали?
Пробовала и 400000000000 и 600000000000.

Налоговая отклоняет. Вот что пишут:

1)Виявлені помилки:
Документ не може бути прийнятий - для типу причини 9 ІПН покупця не може дорівнювати 400000000000.
2)Виявлені помилки:
Документ не може бути прийнятий - документ не є зведеною накладною. Для типу причини 9 ІПН покупця не може дорівнювати 600000000000
Quote
happy_fialka
Quote
Nataliya-
Quote
happy_fialka
Доброго дня!

Реалізація здійснюється ч/з декілька РРО. Товар підакцизний (алкоголь, тютюн).

Чи можу я виписувати одну загальну податкову накладну за день.
Чи потрібно при цьому ставити галочку в лівому верхньому кутку ПН "Зведена ПН" , "Не підлягає наданню отримувачу" причина 11 "Складена за щоденними підсумками"???

Чи "Зведена ПН" галочку не ставимо, а лише "Не підлягає наданню отримувачу" причина 02 "Складена на постачання неплатнику податків?" ???
Що до кодів УКТ ЗЕД, весь товар підакцизний. Товар групую по кодах УКТ ЗЕД. Відповідно номенклатура = "Товар в асортименті" , код УКТ ЗЕД - заповнюю, одиниці вимірювання і код - заповнюю, кількість = 1, ціна = загальна сума без ПДВ по цьому коду УКТ ЗЕД за день.

Дякую!

Доброго дня, розкажіть детальніше як грамотно та безнаслідково формувати такі ПН. Колись то була ПН з однією стрічкою "Товар в асортименті" , а тепер 600 найменувань. Не підлягає наданню отримувачу" проставляю причину 11 - "Виписана за щоденними підсумками операцій" . Допоможіть, хто має знання та досвід, бо все - жодної здорової думки, тільки про звільнення....

Ви неодинокі, в своїх думках про звільнення. confused smiley Що до даної ситуації. Мені здається, якщо процес реалізації товарів не автоматизований, то виписувати в такій ситуації ПН без ппомилок, згідно вимог законодавства, це нереально, скоріше маразматично. хіба що сидіти зранку до вечора, і займатися цим. Можли в когось інші думки. Подільться будь-ласка, буду вдячна дуже.

І в дадаток. Я так розумію, до кінця 2017року, якщо виписувати ПН на кінцевого сроживача і при цьому не дотримуватися вимог податкового законодавства, тобто писати як раніше товари в асортименті. Штрафна санкція світить за недотримання норм податкового законодавства, від 5 до 10 НМДГ. Чи я помиляюся???

дійсно, штрафів за неправильне вказання кодів і помилок в ПН на кінцевого споживача, до кінця 2017 не накладатимуть. І справді, без автоматизації процесу - краще відразу звільнятись. Ну хіба що в одній ПН буде 10-20 позицій за день - тоді можна й вручну. А при автоматизації процесу сам процес групування кодів - це додаткові робота, яка, я вважаю, недоцільна. Для себе вирішила автоматизувати процес таким чином, щоб заповнялась ПН всіма проданими товарами.
Quote
TatianaK
Добрый день!
Коллеги, кто занимается телекоммуникациями?
Предполагаю:
Техобслуговування мережі 61,90
Оренда лінії оптоволокна 61.90 ????
Доступ до мережі інтернет 61.10 (проводовий)
Да. Место в ККЕ не знаю, у Укртелекома раньше все прописывалось как "телекомунікаційні послуги". Интересно, начнут разбивать с марта или на все суммарно поставят 61.10...
Мне ДТЭК за место в КК Е выставил 61.10.(наши кабеля лежат в их канализации).
Думаю, как то мне не нравиться, но договориться с ними сложно
Quote
semeryuk_o
Кто смог зарегистрировать не сводные НН с типом причины 09?
Какой ІПН использовали?
Пробовала и 400000000000 и 600000000000.

Налоговая отклоняет. Вот что пишут:

1)Виявлені помилки:
Документ не може бути прийнятий - для типу причини 9 ІПН покупця не може дорівнювати 400000000000.
2)Виявлені помилки:
Документ не може бути прийнятий - документ не є зведеною накладною. Для типу причини 9 ІПН покупця не може дорівнювати 600000000000

Вище я розміщувала свіже роз'яснення від ДФС. Тепер в ПН з причиною 11, не потрібно буде заповнювати графи, 4,5,6,7. Вчора і сьогодні вони доробляють своє ПЗ, під це роз'яснення . Тому відфутболюють всі ПН. В мене та сама історія. Обіцяють що завтра запрацює.
ГФС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров
Подробнее по ссылке: [uteka.ua]
Quote
happy_fialka


Вище я розміщувала свіже роз'яснення від ДФС. Тепер в ПН з причиною 11, не потрібно буде заповнювати графи, 4,5,6,7. Вчора і сьогодні вони доробляють своє ПЗ, під це роз'яснення . Тому відфутболюють всі ПН. В мене та сама історія. Обіцяють що завтра запрацює.

так без дороблення ПЗ можна було так зареєструвати, відхиляло раніше, коли ті графи заповнювались. А тепер я зареєструвала зі всіма заповненими графами.
У мене підакцизні товари, як групувати коди і як їх при цьому називати номенклатуру в роз"ясненні ДФС не пишуть. До речі, в інших роз"ясненнях навпаки твердять, що продавати ви маєте право тільки те, що купили! Тобто, якщо ви купили конкретне вино в пляшках з кодом 2204219700, то неможна у видатковій ПН виписати якесь умовне вино з кодом 2204 (бо ніби ж дозволяється перші 4 цифри).
Хоча щодо непідакцизних товарів - можливо так і можна робити.
Quote
inna60
А может хто-нибудь знает код по услуге "Строкове користування торговим міcцем"
Помогите, не могу найти

По сути это аренда, соответственно 68.20
Доброго дня! Прошу інформацію, щодо коригування. Була зарєстрована ПН на запчастину 14,03,2017 без коду УКТ ЗЕД,попереджень в Медку не було.Роблю коригування, в рядочку з - товар без коду, з + з кодом. Податкова не пропускає, пише про відсутність коду в першому рядку. Який вихід, поставити коди в двох рядках, тоді буде нульове коригування, без причини..confused smiley Всім заздалегідь вдячна
сдаем в аренду помещения, ставлю код услуги 6820, компенсация коммуналки тоже 6820. вместе с арендой предоставляем услуги погрузки/разгрузки силами своего персонала, посмотрела коды услуг, склоняюсь к коду 52.24.19-00.00 Послуги щодо транспортного обробляння вантажів, інші
Послуги -оренда приміщення. Какой код ставить правильно в налоговой - 68.20.12 или 10-значный - 68.20.12-00.00.??
Коллеги, а если самой аренды нет, а компенсация стоимости потребленных коммунальных есть.
Терзают меня смутные сомнения насчет 68.20. Фискалы трактуют коммуналку как "неотъмлемую часть аренды" по 68.20.
А тут она вполне себе отъемлемая.
Что вы ставите?(у кого есть такая радость)
Quote
olga6906
Послуги -оренда приміщення. Какой код ставить правильно в налоговой - 68.20.12 или 10-значный - 68.20.12-00.00.??
Да любой код по 68.20 с разбивкой жиле- нежиле будет правильным. И короткий 68.20- тоже.
Другое дело что теперь всем нужно (вынужденно) учитывать пожелания арендаторов. У них риски. им и право выбора по длине кода. я так делаю, во всяком случае.
Как по мне то я ставила длинный до конца с нулями.
Допоможіть,будь-ласка, з кодом для послуг "автопослуги автовишки, бульдозера", контрагенти не згідні з кодом 77.3 !!!
Quote
arisa131
Коллеги, а если самой аренды нет, а компенсация стоимости потребленных коммунальных есть.
Терзают меня смутные сомнения насчет 68.20. Фискалы трактуют коммуналку как "неотъмлемую часть аренды" по 68.20.
А тут она вполне себе отъемлемая.
Что вы ставите?(у кого есть такая радость)

82.11 но надо согласовать с покупателем. на саму компенсацию кода нет.
Quote
arisa131
Коллеги, а если самой аренды нет, а компенсация стоимости потребленных коммунальных есть.
Терзают меня смутные сомнения насчет 68.20. Фискалы трактуют коммуналку как "неотъмлемую часть аренды" по 68.20.
А тут она вполне себе отъемлемая.
Что вы ставите?(у кого есть такая радость)
у меня есть компенсация электроэнергии.
тоже думаю что ставить.
К сожалению судя по последним разъяснениям фискалы ничего не комментируют по данному вопросу. Сейчас звонила на горячую линию- сказали пишите личный запрос устно ничего не ответим.
Выхода на сегодня два- писать письменный запрос и ждать с моря погоды.Или внести изменения в договор и сумму компенсации обозвать -орендна плата.
Quote
olga6906
К сожалению судя по последним разъяснениям фискалы ничего не комментируют по данному вопросу. Сейчас звонила на горячую линию- сказали пишите личный запрос устно ничего не ответим.

Уже писали - безрезультатно. Советуют обращаться в Торгово-промышленную палату и Министерство экономического развития и торговли)
А там за каждый код надо отвесить не мало денег. Писали от 250 грн??
Quote
olga6906
А там за каждый код надо отвесить не мало денег. Писали от 250 грн??

ТПП кодами услуг не занимается! В Министерство должно ДФС обращаться, а не налогоплательщики.
Нас опять посадили на ножницы? Фискалы или ТПП? Такого бардака давно не помню.
Позвонила в свою налоговую. Они сами в ахуе. Для них важный момент сейчас своевременная регистрация налоговых. Регистрируют плательщики кто как хочет.Кто 6 знаков, кто 10. 4 знака не пропускает система.
нам по аренде нн дали с 68.20.12-00.00 оренда приміщення, експлуатаційні витрати та інші
витрати на утримання приміщення
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 29 з 40    Сторінки: ПершаПопередні2425262728293031323334НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00096800000000008