Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

работа СЕА сегодня

Відправлено користувачем TamiA 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 88 з 133    Сторінки: ПершаПопередні8384858687888990919293НаступнаОстання
Re: работа СЕА сегодня
Quote
Oxi


И при чем тут президент?
хай, гад, знає, що в країні робиться і не тільки на рівні свого оточення, а й на рівні нашого оточення
а то вони там сидять наверху і навіть не підозрюють, як нам тут живеться
ви вже зателефонували тому гаду?

ні, бо в мене пару податкових і вже зареєстрованих, хоч і на слідуючий день
але ж я завтра також можу попасти в таку кабалу з датами, не завжди все залежить від бухгалтера, це добе, що відправка не 31.03.2018, а 28- чи 29 і є ще пару днів

знайшла на сайті адмінстрації президента

Зразок звернення громадян до Президента України
Президенту України

Прізвище, ім'я, по батькові заявника.
Домашня адреса заявника,
телефон (необов'язково)
Статус (учасник війни, інвалід війни, пенсіонер тощо)

Заява / клопотання / скарга / пропозиції


Звернення пишеться в довільній формі, де викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Дата Підпис
* До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також копії інших документів, необхідних для розгляду скарги.
Re: работа СЕА сегодня
Адреса електронної пошти Адміністрації Президента України, визначена для звернень громадян:

requests@apu.gov.ua
Re: работа СЕА сегодня
Quote
Олег
Добрый день! Хочу узнать остаток на спецсчете НДС, через запрос (вытяг) о реквизитах и остатке денег , в вытяге стоит прочерк, хотя там должны быть деньги. По нескольких предприятиям такие же прочерки приходят.

Может еще какие-то способы есть узнать остаток денег?
конечно прочерк..сегодня уже 29 число, деньги (которые были на счету) уже списаны, посмотрите свой предыдущий вытяг (если делали его), или в эл.кабинете можно посмотреть реестр транзакций


Re: работа СЕА сегодня
Quote
Олег
Добрый день! Хочу узнать остаток на спецсчете НДС, через запрос (вытяг) о реквизитах и остатке денег , в вытяге стоит прочерк, хотя там должны быть деньги. По нескольких предприятиям такие же прочерки приходят.

Может еще какие-то способы есть узнать остаток денег?
реестр транзакций - в кабінеті дивіться рух коштів ваших і залишок
отправила запрос j1302301, сумма на спецсчете указана. В КБ выберите функцию в СЕАП сегодня не реестр операций, а реестр транзакций, там отображаются данные по движению на спецсчете.
У нас такая же ситуация. В месяц сотни налоговых и сотни РК по возвратам. 1С формирует РК по старому. Обращались программисту по 1С, но на перестройку нужно время. Вручную заполнить по новым правилам нереально, потому что по одной отгрузке может быть несколько возвратов. Надо посадить 5 бухгалтеров, чтобы заполняли РК. За не вовремя зарегистрированные по нашей причине НН и РК наши покупатели - торговые сети выставляют штрафы. Правила ДФС фактически изменила задним числом не проинформировав налогоплательщиков. Куда писать жалобу?
Re: работа СЕА сегодня
Как проходит регистрация?
Отправила сегодня в 11 ничего неттт
Re: работа СЕА сегодня
Только что прошла регистрация НН, которые были отправлены вчера в 14.30
Re: работа СЕА сегодня
Quote
IREN
Как проходит регистрация?
Отправила сегодня в 11 ничего неттт
Примерно через сутки окончательно регистрируется, но бывет и меньше. У меня 2 НН зарегились вчерашним числом в 22:00, отправляла около 13:00.
Сегодня отправили на регистрацию 4 налоговые в 12,04, в кабинете появились в 16,44 сегодня же. А вот вчерашние зарегистрировали через 23 часа после отправки.
Quote
Oksanchik85
Вчера зарегистрировали РК на частичный возвра. Одну строчку поставили с минусом все количество, а в дргуой (с номером строки, которой нет в налоговой накладной) с плюсом количество за минусом возврата (если с примера выше, то 10 шт с минусом, а 9 шт. с плюсом). Правда причину выбрали "зміна кількости". А вот сегодня пытаемся еще зарегитрировать РК, в которой был возврат всей строки (тип причин Повернення товару або авансових платежів).

Прошла регистрация на полный возврат? Я отправила РК по возврату денег на полную сумму за услугу с "повернення товару або авансових платежів" , поставила в строке 1 кількість - 1 и обсяг - на всю сумму...это правильно?
Quote
faeton-2000
...Це буде працювати якщо ви отримали Повідомлення про доставку, тобто у вас є документальне підтвердження, що відправлений вами документ доставлений на сервер ФСУ!
А Ви пробували хоч раз на щось скаржитись? От спробуйте а тоді будете говорити.
Я писала лист Вимогу про реєстрацію ПН до ДФСУ (такий лист/вимога нічим доречі не передбачений). Суть проблеми була в тому, що протягом визначеного ПКУ терміну не було рішення комісії щодо реєстрації ПН (а відповідно до ПКУ, такі ПН тоді вважаються зареєстрованими). Таким чином, я вимагала негайно вчинити всі необхідні дії для реєстрації цих ПН. І, хоч я відповіді на цей лист не отримала, але саме всі ПН які були перелічені в цій вимозі, через тиждень були зареєстровані.
Якось так. Відповідно до ПКУ я можу скаржитись на будь які дії чи бездіяльність посадових осіб ДФС.

Президенту Ваші листи/петиції пофіг, ніхто ТАМ їх читати точно не буде. Всі, хто не бухгалтера і працівники ДФС (відділу ПДВ) взагалі не розуміють оці всі СЕА, квитанції, реєстрації і т.д.

Чим доказати? - а чим Вам скріншот з акредитованої ліцензійної програми для подачі звітності не доказ? Робите скрін, роздруковуєте, яскравим маркером підкреслюєте дату та години відправки (акцентуєте на цьому увагу). Я думаю при потребі (в кого реальні штрафи через таку ситуацію) можна і "організувати" офіційну переписку з представниками програмного забезпечення (типу щоб вони підтвердили коли саме через їх ПЗ була відправлена на реєстрацію та чи інша ПН) ну і звичайно докласти це все до скарги в ДФС.
Ніхто не дасть гарантії що Вам відповідь навіть напишуть. Але потрібно хоча би спробувати створити прецедент. Буде багато схожих ситуацій - буде реакція, а не буде - то так і залишиться.
В кабинете еще нет, контрагент сообщил, что отправил. Затра узнаем.
Добрый день всем.
Подскажите, как правильно отправить расчет корректировки по ошибочно выписанной налоговой накладной(с учетом причины)
Quote
natalka_l

...Це буде працювати якщо ви отримали Повідомлення про доставку, тобто у вас є документальне підтвердження, що відправлений вами документ доставлений на сервер ФСУ!
А Ви пробували хоч раз на щось скаржитись? От спробуйте а тоді будете говорити.
Я писала лист Вимогу про реєстрацію ПН до ДФСУ (такий лист/вимога нічим доречі не передбачений). Суть проблеми була в тому, що протягом визначеного ПКУ терміну не було рішення комісії щодо реєстрації ПН (а відповідно до ПКУ, такі ПН тоді вважаються зареєстрованими). Таким чином, я вимагала негайно вчинити всі необхідні дії для реєстрації цих ПН. І, хоч я відповіді на цей лист не отримала, але саме всі ПН які були перелічені в цій вимозі, через тиждень були зареєстровані.
Якось так. Відповідно до ПКУ я можу скаржитись на будь які дії чи бездіяльність посадових осіб ДФС.

Президенту Ваші листи/петиції пофіг, ніхто ТАМ їх читати точно не буде. Всі, хто не бухгалтера і працівники ДФС (відділу ПДВ) взагалі не розуміють оці всі СЕА, квитанції, реєстрації і т.д.

Чим доказати? - а чим Вам скріншот з акредитованої ліцензійної програми для подачі звітності не доказ? Робите скрін, роздруковуєте, яскравим маркером підкреслюєте дату та години відправки (акцентуєте на цьому увагу). Я думаю при потребі (в кого реальні штрафи через таку ситуацію) можна і "організувати" офіційну переписку з представниками програмного забезпечення (типу щоб вони підтвердили коли саме через їх ПЗ була відправлена на реєстрацію та чи інша ПН) ну і звичайно докласти це все до скарги в ДФС.
Ніхто не дасть гарантії що Вам відповідь навіть напишуть. Але потрібно хоча би спробувати створити прецедент. Буде багато схожих ситуацій - буде реакція, а не буде - то так і залишиться.

))) Шановна пані, якщо виходити з вашого логіну, я судився з податковою і навіть виграв судовий позов. . . тому я добре знаю про що кажу. . . а от ви керуєтесь судячи з усього лише емоціями. . . і мабуть не варто перетворювати даний форум на трибуну для політичних дебатів. . .
Quote
IREN
Как проходит регистрация?
Отправила сегодня в 11 ничего неттт

Протягом двох операційних днів повинні пройти. . . можуть частинами, і в порядку, що не піддається ніякому логічному поясненню. . .)
Re: работа СЕА сегодня
Как проходит регистрация?
Отправила сегодня в 11 ничего неттт
Re: работа СЕА сегодня
Quote
natalka_l

...Це буде працювати якщо ви отримали Повідомлення про доставку, тобто у вас є документальне підтвердження, що відправлений вами документ доставлений на сервер ФСУ!
А Ви пробували хоч раз на щось скаржитись? От спробуйте а тоді будете говорити.
Я писала лист Вимогу про реєстрацію ПН до ДФСУ (такий лист/вимога нічим доречі не передбачений). Суть проблеми була в тому, що протягом визначеного ПКУ терміну не було рішення комісії щодо реєстрації ПН (а відповідно до ПКУ, такі ПН тоді вважаються зареєстрованими). Таким чином, я вимагала негайно вчинити всі необхідні дії для реєстрації цих ПН. І, хоч я відповіді на цей лист не отримала, але саме всі ПН які були перелічені в цій вимозі, через тиждень були зареєстровані.
Якось так. Відповідно до ПКУ я можу скаржитись на будь які дії чи бездіяльність посадових осіб ДФС.

Президенту Ваші листи/петиції пофіг, ніхто ТАМ їх читати точно не буде. Всі, хто не бухгалтера і працівники ДФС (відділу ПДВ) взагалі не розуміють оці всі СЕА, квитанції, реєстрації і т.д.

Чим доказати? - а чим Вам скріншот з акредитованої ліцензійної програми для подачі звітності не доказ? Робите скрін, роздруковуєте, яскравим маркером підкреслюєте дату та години відправки (акцентуєте на цьому увагу). Я думаю при потребі (в кого реальні штрафи через таку ситуацію) можна і "організувати" офіційну переписку з представниками програмного забезпечення (типу щоб вони підтвердили коли саме через їх ПЗ була відправлена на реєстрацію та чи інша ПН) ну і звичайно докласти це все до скарги в ДФС.
Ніхто не дасть гарантії що Вам відповідь навіть напишуть. Але потрібно хоча би спробувати створити прецедент. Буде багато схожих ситуацій - буде реакція, а не буде - то так і залишиться.
thumbs up Наталка - молодець.
Re: работа СЕА сегодня
Quote
natalka_l

...Це буде працювати якщо ви отримали Повідомлення про доставку, тобто у вас є документальне підтвердження, що відправлений вами документ доставлений на сервер ФСУ!
А Ви пробували хоч раз на щось скаржитись? От спробуйте а тоді будете говорити.
Я писала лист Вимогу про реєстрацію ПН до ДФСУ (такий лист/вимога нічим доречі не передбачений). Суть проблеми була в тому, що протягом визначеного ПКУ терміну не було рішення комісії щодо реєстрації ПН (а відповідно до ПКУ, такі ПН тоді вважаються зареєстрованими). Таким чином, я вимагала негайно вчинити всі необхідні дії для реєстрації цих ПН. І, хоч я відповіді на цей лист не отримала, але саме всі ПН які були перелічені в цій вимозі, через тиждень були зареєстровані.
Якось так. Відповідно до ПКУ я можу скаржитись на будь які дії чи бездіяльність посадових осіб ДФС.

Президенту Ваші листи/петиції пофіг, ніхто ТАМ їх читати точно не буде. Всі, хто не бухгалтера і працівники ДФС (відділу ПДВ) взагалі не розуміють оці всі СЕА, квитанції, реєстрації і т.д.

Чим доказати? - а чим Вам скріншот з акредитованої ліцензійної програми для подачі звітності не доказ? Робите скрін, роздруковуєте, яскравим маркером підкреслюєте дату та години відправки (акцентуєте на цьому увагу). Я думаю при потребі (в кого реальні штрафи через таку ситуацію) можна і "організувати" офіційну переписку з представниками програмного забезпечення (типу щоб вони підтвердили коли саме через їх ПЗ була відправлена на реєстрацію та чи інша ПН) ну і звичайно докласти це все до скарги в ДФС.
Ніхто не дасть гарантії що Вам відповідь навіть напишуть. Але потрібно хоча би спробувати створити прецедент. Буде багато схожих ситуацій - буде реакція, а не буде - то так і залишиться.

особисто мене послали чим подальше с тими скриншотами, заявами, роздруківками, копіями, табличками, крім скрин-шотів до них поїхала, з ноутбуком, де встановлене ліцензійне програмне забезпечення.
ЇМ ПО-БА-РА-БА-НУ, роздратованність, не хочуть навіть голову в твою сторону повертати, код ЄДРПОУ спитали, повідомлення немає - "ВСІ НА ВИХІД, НЕ ЗАВАЖАЙТЕ ПРАЦЮВАТИ". В канцелярії заяву не взяли, сказали, що такі заяви тільки через начальника відділу, яка мене 10 хвилин назад і послала. Це дуже принизливо, як для мене, ходити і комусь доказувати, що ти не придурок
Re: работа СЕА сегодня
Quote
IREN
Как проходит регистрация?
Отправила сегодня в 11 ничего неттт
отправила две НН в 12-46, в 17-58 пришла регистрация, что в 12-44 зарегистрировано
не знаю почему на 2 минуты раньше, чем я вообще отправила, у меня на ноутбуке время точное, видно у них на 2 минуты отстают часыgrinning smiley
Quote
buh!


...Це буде працювати якщо ви отримали Повідомлення про доставку, тобто у вас є документальне підтвердження, що відправлений вами документ доставлений на сервер ФСУ!
А Ви пробували хоч раз на щось скаржитись? От спробуйте а тоді будете говорити.
Я писала лист Вимогу про реєстрацію ПН до ДФСУ (такий лист/вимога нічим доречі не передбачений). Суть проблеми була в тому, що протягом визначеного ПКУ терміну не було рішення комісії щодо реєстрації ПН (а відповідно до ПКУ, такі ПН тоді вважаються зареєстрованими). Таким чином, я вимагала негайно вчинити всі необхідні дії для реєстрації цих ПН. І, хоч я відповіді на цей лист не отримала, але саме всі ПН які були перелічені в цій вимозі, через тиждень були зареєстровані.
Якось так. Відповідно до ПКУ я можу скаржитись на будь які дії чи бездіяльність посадових осіб ДФС.

Президенту Ваші листи/петиції пофіг, ніхто ТАМ їх читати точно не буде. Всі, хто не бухгалтера і працівники ДФС (відділу ПДВ) взагалі не розуміють оці всі СЕА, квитанції, реєстрації і т.д.

Чим доказати? - а чим Вам скріншот з акредитованої ліцензійної програми для подачі звітності не доказ? Робите скрін, роздруковуєте, яскравим маркером підкреслюєте дату та години відправки (акцентуєте на цьому увагу). Я думаю при потребі (в кого реальні штрафи через таку ситуацію) можна і "організувати" офіційну переписку з представниками програмного забезпечення (типу щоб вони підтвердили коли саме через їх ПЗ була відправлена на реєстрацію та чи інша ПН) ну і звичайно докласти це все до скарги в ДФС.
Ніхто не дасть гарантії що Вам відповідь навіть напишуть. Але потрібно хоча би спробувати створити прецедент. Буде багато схожих ситуацій - буде реакція, а не буде - то так і залишиться.

особисто мене послали чим подальше с тими скриншотами, заявами, роздруківками, копіями, табличками, крім скрин-шотів до них поїхала, з ноутбуком, де встановлене ліцензійне програмне забезпечення.
ЇМ ПО-БА-РА-БА-НУ, роздратованність, не хочуть навіть голову в твою сторону повертати, код ЄДРПОУ спитали, повідомлення немає - "ВСІ НА ВИХІД, НЕ ЗАВАЖАЙТЕ ПРАЦЮВАТИ". В канцелярії заяву не взяли, сказали, що такі заяви тільки через начальника відділу, яка мене 10 хвилин назад і послала. Це дуже принизливо, як для мене, ходити і комусь доказувати, що ти не придурок

Спробуйте поскаржитись: подзвоніть 044 2840007 подайте скаргу (звернення) - Антикорупційний відділ ДФСУ
Quote
Липка

Вчера зарегистрировали РК на частичный возвра. Одну строчку поставили с минусом все количество, а в дргуой (с номером строки, которой нет в налоговой накладной) с плюсом количество за минусом возврата (если с примера выше, то 10 шт с минусом, а 9 шт. с плюсом). Правда причину выбрали "зміна кількости". А вот сегодня пытаемся еще зарегитрировать РК, в которой был возврат всей строки (тип причин Повернення товару або авансових платежів).

Прошла регистрация на полный возврат? Я отправила РК по возврату денег на полную сумму за услугу с "повернення товару або авансових платежів" , поставила в строке 1 кількість - 1 и обсяг - на всю сумму...это правильно?
Доброе утро, на полный возврат прошла регистрация РК одной строчкой и причиной "Повернення товару або авансових платежів"
Доброго дня всім! Допоможіть будь ласка, можливо в когось була така проблема: в ІПН покупця помилка, як зняти таку ПН, жодна причина РК не підходить, вже 5 РК реєструвала і ніяк! Вказувала "Виправлення помилки", "Усунення неоднозначностей", "Зміна номенклатури", "Виправлення помилки в індивідуальному номері покупця"
Quote
faeton-2000
))) Шановна пані, якщо виходити з вашого логіну, я судився з податковою і навіть виграв судовий позов. . . тому я добре знаю про що кажу. . ..
Аж один? smiling smiley Я також знаю про що я кажу.
Нікому не нав'язую свою думку і нікого не змушую щось робити. Просто рекомендації і трохи власного досвіду.

Quote
buh!
особисто мене послали чим подальше с тими скриншотами, заявами ..
Хочете я Вам скажу чого Вас послали?
Все банально просто, Ви НЕ ТУДИ звернулися. Ви ж свою податкову поїхали? А в Вашій податковій поняття ніхто не має коли там що сервер ДФС приймає і коли як що реєструє. Тому реакція прогнозована. Це так само як питання що стосується ПДВ задавати інспектору що адмініструє ПДФО. А скаргу потрібно подавати в ДФСУ з конкретними вимогами і по ПКУ, доречі, скарга подається в вищестоячий орган.
Багато чого залежить і від того хто її пише... Людина можете все розуміти і бути професіоналом в своїй сфері, але не всі можуть чітко, послідовно, обґрунтовано і відповідно до вимог чинного законодавства викладати свої думки на папері...

Quote
faeton-2000
Спробуйте поскаржитись: подзвоніть 044 2840007 подайте скаргу (звернення) - Антикорупційний відділ ДФСУ ..
В даному випадку - це не доречно, так як відсутні корупційні складові... Люди звичайно туди телефонують по різних питаннях, але суть роботи даного відділу полягає в іншому. Ну і в подальшому, в перспективі, якщо справа доходить до суду, то письмова скарга з письмовою відповіддю є більш суттєвим аргументом ніж згадка в суді про телефонний дзвінок...
Re: работа СЕА сегодня
Директор уже консультировался с юристами по данному вопросу. В судебном деле шансы очень велики. Сейчас подключаем компьютерщиков. Это они (ДФС) сидя в кабинетах очень красноречиво всех посылают, а когда дело доходит до суда то зачастую предъявить нечего. Просто не все хотят возиться с судами и они это понимают, вот и наглеют.
Re: работа СЕА сегодня
В ДФС самі не знають про проблему в реєстрації коригувань. Вони опублікували лист датою 28.03.18, т. б. коли вже коригування відхилялись по повній програмі, в якому пояснюють, як заповнювати ці коригування. [if.sfs.gov.ua]
я не могу найти розьяснение... как именно сделать РК.. если клиент просто вернул товар..... то что они предлагают двумя строчками делать... почему нет обновления 1с- предприятия.. там где опрограма сама будет делать две строчки с + -.. а не вручную в медке все добавлять
Re: работа СЕА сегодня
Програму 1С потрібно доробляти під ці їхні новшества, або робити все вручну
тут є нюанс.... навіть якщо переробити програму 1с...... то наприклад.: покупець взяв 10 банок заморської ікри. на новий рік.... десь у січні повернув 2 банки(все зарееструвалось як звично) тепер він мені хоче повернути ще 2 банки... і тут.по схемі як вони хочуть щоб було дві строчки .. вже став + чи мінус чи по 10-20 строчок.. вже не прийме... так як сервер бачить що вже 2 вернули..... я ставлю -8шт і +2 шт... відхиляє.. так як він бачить що в податковій 10 шт.... замкнутий круг
Re: работа СЕА сегодня
Значить то якийсь глюк, і вони повинні виправляти. Я поки не відправляю РК на реєстрацію, чекаю або роз"яснень, або доробку програми СЕА фіскалами
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 88 з 133    Сторінки: ПершаПопередні8384858687888990919293НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000476