Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Використання особистих готівкових коштів на на цілі підприємства (авансовий звіт)

Відправлено користувачем Kanev75 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Питання стосуєтся використання готівкових особистих коштів на цілі підприємства

Відповідно до п. 2.11 Положення №637, підзвітні кошит працівник може отритати на строк не більше двох робочих днів, включаючи день отримання готівкових коштів під звіт. Тотбо отримавши сьогодні, він має звітувати сьогодні-завтра (у рабочий день).

Підкажіть, будь ласка, чи можна у якийсь спосіб обійти або уникнути це обмеження не порушуючи законодавства?

Тобто сьогодні отримати кошти, а звітувати, наприклад, на третій день.

До недавньою часу, працівники використовували особисті кошти (не брали гроші під-звіт, не оформлявся ВКО підзвітну суму) для покупок і на протязі 2-5 днів після покупки звітували в бухгалтерії і отримували компенсацію за витрати (оформлялось авансовим звітом).
На одному із семінарів говорили про ризикованість такого порядку.
Можливо у когось є ідеї як законно обійти обмеження звітності сьогодні/завтра в прив’язки до дати чека?
можна видати фін допомогу, потім співробітник звітує наче використав свої кошти, потім одночасно оформлюється повернення допомоги и виплата заборгованості по АЗ через касу підприємства, якщо сума невелика

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Я ежегодно составляю приказ на круг должностей, которым поручается от имени предприятия покупать ТМЦ. Возможно, такое уже не катит.
При затвердження переліку
посад


У зв’язку з господарською необхідністю НАКАЗУЮ:
1. Затвердити на 2012 рік перелік посад, які зобов’язані здійснювати придбання товарів, робіт та послуг, а також основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних предметів, ПММ та інших матеріальних цінностей для використання їх в подальшому у господарській діяльності підприємства:
- Директор
- Головний бухгалтер
- Менеджер зі збуту
- Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності
- Менеджер із адміністративної діяльності
- Водій автотранспортних засобів.
2. У разі придбання товарів, робіт та послуг, а також основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних предметів, ПММ та інших матеріальних цінностей для використання їх в подальшому у господарській діяльності підприємства власним коштом працівника, посада якого входить до вищенаведеного переліку, компенсацію (відшкодування) понесених ним витрат здійснювати після дати звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт.

Ознайомлені_____________


У разі придбання працівником товарів для потреб підприємства, використання коштів (у т. ч. власних) у відрядженні подається у визначені законодавством строки до бухгалтерської служби Звіт за формою, затвердженою наказом ДПАУ від 23.12.2010 р. №996 «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання», а також підтвердні документи про використання коштів. Тобто відповідно до поданого Звіту суб’єкт господарювання повинен відшкодувати витрати, понесені працівником на господарські потреби підприємства або у відрядженні.
При цьому питання відшкодування витрат, понесених працівником при придбанні товарів для підприємства, та інші питання правомірності використання власних готівкових коштів працівниками підприємства для вирішення виробничих (господарських) завдань належать до майнових відносин між суб’єктом господарювання та працівником і регулюються Цивільним кодексом України. Нормами ПКУ та Положення №637 зазначені питання не регулюються та не належать до компетенції ДПС.
Основна проблема, (при умові що ми говоримо про витрати не в відрядженні) необхідність для працівників оперативно надавати в бухгалтерію чеки з датою не пізніше двох робочих днів від дати покупки (дата на чеку).

Працівники працюють територіально по всьому місту, витрати можуть бути в любий день тижня.

Працывники вимушены витрачати багато часу на те щоб привезти чеки в офіс , з другої сторони це перегружає бухгалтерію великою кількістю дрібних касових операцій із-за неможливості згрупировати чеки з датами більш чи два робочих дні.
Quote
Kanev75
Основна проблема, (при умові що ми говоримо про витрати не в відрядженні) необхідність для працівників оперативно надавати в бухгалтерію чеки з датою не пізніше двох робочих днів від дати покупки (дата на чеку).

Працівники працюють територіально по всьому місту, витрати можуть бути в любий день тижня.

Працывники вимушены витрачати багато часу на те щоб привезти чеки в офіс , з другої сторони це перегружає бухгалтерію великою кількістю дрібних касових операцій із-за неможливості згрупировати чеки з датами більш чи два робочих дні.

Сдавать авансовый отчет в течение двух дней нужно, если деньги были выданы под отчет. Вы же пишите о том, что они тратят собственные деньги. Если они за свои деньги купили, а предприятие им возвращает, то это совершенно другая история. Читайте выше пост.
Quote
UkrAnn
Сдавать авансовый отчет в течение двух дней нужно, если деньги были выданы под отчет. Вы же пишите о том, что они тратят собственные деньги. Если они за свои деньги купили, а предприятие им возвращает, то это совершенно другая история. Читайте выше пост.

На семинаре расказали реальные примеры проверок, когда налоговая трактовала такие ситуации (покупка за свои деньги без того что бы получить деньги в подотчет), что это уже предприятие покупает материальную ценность у своего сотрудника (типа перепродажа), со всем вытекающими последствиями.

Например, сотрудник в понедельник купил за свои деньги для нужд предприятия чайник в Ашане, и предоставил чек для возмещения в бухгалтерию в пятницу, то налоговая трактует, что если сотрудник не получал деньги в подотчет, то это выглядит как покупка этого чайника уже у этого сотрудника, а не у Ашана (типа купил, попользовался, перепродал).
Я понимаю, что по сути это бред.

И если таких сотрудников много и покупок много, то это очень напрягает, на поездки в офис для отчета уходит кучу времени.
нет такого, это фантазии одного распиаренного преподователя
этот бред с 2011 года, если не ошибаюсь рассказывает


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Kanev75
Да уж) Бред - это Вы мягко сказали))
Мы так делали в свое время, проблем не было (хотя отчитывались в тот же день, тем не менее, сути это не меняет).

Возможно,Вам стОит сделать так, как советовала выше Кара.
Или договора заключить с каждым таким сотрудником.
Получается, что у Вас два варианта:либо за свои деньги и отчет не привязан к дате, либо под отчет выдавать и иметь проблемы каждый раз, когда вовремя не сдали отчет Я не представляю, как эти два дня можно "обойти") Либо же сотрудники могли бы хотя бы в электронном виде отчитываться как-то каждый день, сейчас это не проблема, вроде) Так будет оперативнее smiling smiley
Quote
Р.В.
нет такого, это фантазии одного распиаренного преподователя
этот бред с 2011 года, если не ошибаюсь рассказывает

Это о ней? Тетяна МОЙСЕЄНКО
https://seminars.dtkt.ua/02022017
Кстати, может что-то сейчас изменилось, но меня штрафовали за АО на третий день после выдачи денег. Сказали, три дня касается только командировочных, а просто на покупку чего-то нужно отчитаться не позже следующего дня.
Quote
Blick
Кстати, может что-то сейчас изменилось, но меня штрафовали за АО на третий день после выдачи денег. Сказали, три дня касается только командировочных, а просто на покупку чего-то нужно отчитаться не позже следующего дня.
Вот в этом и сложность, что ограничение отчета "не позже следующего дня" очень усложняет жизнь.

Пытаемся это обойти не выдавая средства под отчет, используя личные деньги, но как то нет уверенности что при проверке не прицепятся.
У меня не цеплялись, а авансом выдавали редко. Очень часто бывало, что диру клиенты позвонили, нужно срочно ехать технику ремонтировать, некогда деньги с банка на командировку получать.
Если захотят, прицепиться могут к чему угодно. Вот буквально сегодня знакомая вспоминала, как при проверке у нее перемещения, распечатанные из 1С, не признавали первичным документом, сказали бланк неправильный.
Доброго дня. Дуже прошу допомоги у вирішенні такої проблеми: у нас створилось підприємство державної форми власності, призначився директор, який за власні кошти виготовив печатку, після місячного терміну від виготовлення печатки мене взяли бухгалтером, дир. авансового звіту не складав до тогож через місяць його звільнили, коштів повернути йому немає бо ще не здійснювали діяльності, але він їх і не вимагає допоможіть як правильно мені оприбуткувати печатку, зараз мене поставили в.о..Чи можна це провести як цільове фінансування чи щось на подобі (щоб не вертати їх)і які потрібно документи для підтвердження цього можливо якась розписка від минулого директора. Допомооожііііть.
А що мені з нею робити? Якісь бух. проведення потрібні чи ні? дякую
у меня есть маленькая фирма, учредитель- он же директор часто покупает материал за свои, налоги тоже так же оплачиваются часто- ЕН (они на нем) готова насчитать на такие покупки, НДС нет.
Слежу за подобной темой давно (делаю так же приказы на покупки за свои) , она то всплывает, то опять уходит
подскажите,пожалуйста, что делать в данной ситуации:
1.сотрудники покупали материалы на рынках за свои деньги..как оформить правильно авансовый и в какие сроки нужно выдать деньги.
2.и на чеках только рынок такой-то,ряд... и номер телефона. этот же чек не является действительный? что теперь делать?
SOS!
Директор из собственных ср-в платил налоги, по авансовому отчету.
Как правильно оформить выплату задолженности с р/с предприятия на карточку директора
Оплата згідно авансового звіту eye popping smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
anastasiakravchenko
SOS!
Директор из собственных ср-в платил налоги, по авансовому отчету.
Как правильно оформить выплату задолженности с р/с предприятия на карточку директора
а чего СОС ? Вы же зп ему платите ? так и здесь такая же история, тока, как сказала Шустрик, через АО.
Quote
Maisakiuneberg1
подскажите,пожалуйста, что делать в данной ситуации:
1.сотрудники покупали материалы на рынках за свои деньги..как оформить правильно авансовый и в какие сроки нужно выдать деньги.
2.и на чеках только рынок такой-то,ряд... и номер телефона. этот же чек не является действительный? что теперь делать?

ИМХО.
А у предпринимателей нет установленной формы.Они ее придумывают сами.Есть перечень реквизитов.Ключевой это его свидетельство о госрегистрации ФОПом и ( могут предложить старые свидетельства плательщика единого налога). По ним по даче получения авансового отчета на сайте проверяешь он ФОП или уже нет.
Если фоп,то товарный чек действителен.
Если нет,то был закуп материала как у физлица: удержи НДФЛ и военсбор.
Доброго дня..
Така ситуація. Відкрили фірму, єдиний податок 3 група, неплатник ПДВ...поки що діяльності немає..але прийняли директора і виплачують йому зп...на рахунках нуль..тому той же ж директор бере власні кошти і йде в касу платити податки із зп

Допоможіть мені це все правильно відобразити і що мені показуватив декларації за квартал? виходить зарплата виплачується....а поступлень немає(..
в декларації ж доходи, а не витрати
витрати єдинника- неплатника ПДВ нікого не цікавлять
Та я розумію, що в декларації доходи...Тоді виникає питання, як могли взятися витрати,якщо немає ніяких поступлень, або не показали поступлень....
Quote
nazarec303
Та я розумію, що в декларації доходи...Тоді виникає питання, як могли взятися витрати,якщо немає ніяких поступлень, або не показали поступлень....
Є кредиторка

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Дт 301 Кт 685 на суму виплаченої чистої зарплати внесено фіндопомогу від засновника /іншої особи
Дт 661 Кт 301 на суму виплаченої зарплати по відомості

Дт 651, 641 Кт 372 На суми сплачених податків по авансовому звіту
Дт 92 Кт 372 на суму банківської комісії по авансовому звіту

Дт 685 КТ 301 при поверненні (згодом) коштів засновнику/іншій особі
в першому рядку виплаченої - слід читати - належної до виплати
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00040200000000001