В Солнечной системе нашли мертвые планеты Американские ученые нашли новый вид гигантского динозавра с доспехами ЛГБТ-парад в Кривом Роге: тысяча полицейских охраняли 30 человек Бойфренд Джорджа Майкла рассекретил причину смерти певца Как бороться с буллингом в школе: советы Супрун Британия может отказаться выплачивать 39 млрд фунтов компенсации за Brexit В обновленном Instagram появится новая функция Гройсман осенью даст оценку тем, кто не справился с ремонтом дорог Чем полезен лук-шалот? Супрун рассказала, чем грозит одиночество
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Бухгалтера з досвідом допоможіть, будь ласка !

Відправлено користувачем Olenkaa998877 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Коротко про ситуацію. Є ТОВ, засновник (він єдиний) і директор в одному лиці. Був створений наказ ще в 2011 році з змістом: що я _____приступаю до обов’язків директора_____з
23.12.2011 року, з окладом згідно штатного розкладу.
Ось тут і запитання. штатного розпису не було створенно. заробітна плата ні разу не виплачувалась, податки не сплачувались, пусті звіти в пенсійний не подавались, трудовий договір не укладвся. Наскільки це все серйозно? Адже оренда оплачувалсь, комунальні оплачувались, квартальні звіти подавались. І підписував їх директор. Тож по факту робота виконувалась. Навіть якщо це година в місяць, але вона мала оплачуватись. Я вірно розумію? Допоможіть як вийти з цеї ситуації....
якщо не було господарської діяльності - то нічого страшного, колись давно по одній фірмі я у пенсійний писала раз в рік "у звязку з тим-то тим-то...зп не нараховується як відновимо діяльність - будемо нараховувати" - потім то відмінили. Але там був один засновник = директор = бухгалтер і всі звіти - пустушки.
Але якщо були якість операції, що приносять прибуток і не було нарахування зарплати - то тоді сумніше.


Quote
Olenkaa998877
Коротко про ситуацію. Є ТОВ, засновник (він єдиний) і директор в одному лиці. Був створений наказ ще в 2011 році з змістом: що я _____приступаю до обов’язків директора_____з
23.12.2011 року, з окладом згідно штатного розкладу.
Ось тут і запитання. штатного розпису не було створенно. заробітна плата ні разу не виплачувалась, податки не сплачувались, пусті звіти в пенсійний не подавались, трудовий договір не укладвся. Наскільки це все серйозно? Адже оренда оплачувалсь, комунальні оплачувались, квартальні звіти подавались. І підписував їх директор. Тож по факту робота виконувалась. Навіть якщо це година в місяць, але вона мала оплачуватись. Я вірно розумію? Допоможіть як вийти з цеї ситуації....
Приказ перепишите, не согласно штатного розкладу , а согласно протокола учредителей. Он не может приступить к обязаностям директора по приказу без протокола.
Навіть якщо ТОВ було створено одноособно, тобто одним ним, без третіх лиць. Необхідний протокол?
Quote
Olenkaa998877
Навіть якщо ТОВ було створено одноособно, тобто одним ним, без третіх лиць. Необхідний протокол?
У нас двое. Протокол есть. У вас есть доступ до уставных документов? Там быстрее всего найдете ответ....
Quote
Olenkaa998877
Навіть якщо ТОВ було створено одноособно, тобто одним ним, без третіх лиць. Необхідний протокол?

регулярно делаем такой протокол на одного для банка под овердрафт.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000606