Доброго дня,підскажіть ,будь ласка, як списати меблі з балансу підприємства...Чи достатньо наказу керівника,акту технічного стану,підписаного внутрішньою комісією,і акта на списання,тобто без згоди сторонньої організації...І як оприбуткувати відходи,по якій вартості? ( ми можемо використати дрова в нашій хоз.діяльності!)
А у Вас амортизация уже равна 0? Напишите в приказе, что отході от демонтажа мебели будут использованы на собственные нужды предприятия.Приходуете на баланс по справедливой стоимости: Дт 209 Кт 719. Если отапливаете помещение дровами, списываете на нужды предприятия (офиса, цеха.) Дт 92,23,949 Кт209, ту же справедливую стоимость списываете.
так,меблі повністю замортизовані.Дякую за відповідь))) А ще підскажіть,як визначити справедливу вартісь...Вибачте,за такі питання,просто хочеться зробити все вірно
Quote Zarinka так,меблі повністю замортизовані.Дякую за відповідь))) А ще підскажіть,як визначити справедливу вартісь...Вибачте,за такі питання,просто хочеться зробити все вірно
Cправедливу вартість встановлює постійнодіюча комісія, що повинна бути створена на підприємстві. В акті на списання є розділ, в якому вказують що, скільки і по якій вартості необхідно зробити оприбуткування.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.