Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ліквідація юр.особи (реєстрація 2006р.), пройшли всі перевірки, залишилося тільки отримати довідку з архіву, були наймані працівники 150чоловік за 10років.

Питання: чи можна НЕ ЗДАВАТИ документи в архів і пройти ліквідацію??
т.е. Вы хотите лишить 150 человек пенсии?


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Quote
Р.В.
т.е. Вы хотите лишить 150 человек пенсии?

Підприємство працює з 2006року, для пенсії персоніфікація, здається, з 2000року.
Перевірку пенсійного, податкової пройшли, дані звірені, довідки про відсутність заборгованості є.

ДО ЧОГО ТУТ "лишить 150 человек пенсии", ДО ЧОГО.... ???

Мова йде про те, що треба витратити тиждень часу, щоб збирати і по вимогах архіву підшивати документи, узгоджувати, а потім чекати останній четвер місяця, щоб здати папірці, інформація з яких давно є в електронному вигляді, яка вже перевірена... ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ВСЕ І ЯК ЗРОБИТИ ПРОСТІШЕ???


можете дальше биться головойапстену
ответ на Ваш вопрос: нельзя


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Чи можете порадити інструкцію по оформленні документів для архіву...
надо нанять архивариуса


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00027500000000003