Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Податкова накладна для комунального підприємства

Відправлено користувачем annak15 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня.
Вперше надаємо послуги комунальному підприємству (від міської ради), підкажіть,будь ласка,податкову накладну потрібно реєструвати по оплаті чи все ж по першій події?
Буду дуже вдячна за відповідь.
Quote

187.7. Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
То что это КП само по себе не означает, что деньги бюджетгые


Я правильно зрозуміла,якщо вони для оплати наших послуг використовують власні накопичені кошти,які отримали від населення, то реєструю просто як звичайну ПН?
Ще раз дякую Вам за допомогу,так як не компетентна в цьому питанні.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038799999999994