Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня.
Вперше надаємо послуги комунальному підприємству (від міської ради), підкажіть,будь ласка,податкову накладну потрібно реєструвати по оплаті чи все ж по першій події?
Буду дуже вдячна за відповідь.
Quote

187.7. Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
То что это КП само по себе не означает, что деньги бюджетгые


Я правильно зрозуміла,якщо вони для оплати наших послуг використовують власні накопичені кошти,які отримали від населення, то реєструю просто як звичайну ПН?
Ще раз дякую Вам за допомогу,так як не компетентна в цьому питанні.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000268