Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Підзвітні кошти (підтверджуючі документи)

Відправлено користувачем Marlenn 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Така ситуація: підзвітна особа надала накладну на придбання ТМЦ, але чека немає. В накладній вказано-оплата готівка. Всі інші реквізити правильні. Чи можна без чека прийняти накладну для відшкодування витрат?
Документ, котрий підтверджує оплату- це чек (ну, або банківська виписка при безгоівковому розрахунку).
Накладна - це документ, котрий підтверджує отримання товару (і на основі накладної здійснюється оприходування ).
Без чека відшкодовувати кошти по ав. звіту не можна.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00050600000000001