Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ФОП КВЕД 69.20 Послуги БухОбліку і аудиту ЗАБОРОНЕНО!

Відправлено користувачем yupiter 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Колеги, підкажіть як діяти у такій ситуації з ФОП:
ФОП, тобто я, хочу зареєструвати діяльність Надання бух послуг КВЕД 69.20.
Даний КВЕД містить кілька видів діяльності: Бухоблік та Аудит.
Аудит заборонений законом для ФОП.
При реєстрації ФОП державний реєстратор вписує у свідоцтво повну назву кведа разом із аудитом, що відразу ставить хрест на СПД.
У порталі Дія теж саме.
Допоможіть хто знає і хто вже стикався з подібним питанням. Дякую
Quote
yupiter
... що відразу ставить хрест на СПД.
Поясніть.
Ничего подобного, я обслуживаю два ФОПа, у которых есть этот вид деятельности и всё в порядке. Вы можете оказывать услуги по бух.учёту, но не по аудиту. Ведь договор на аудит совсем другой, чем на бух. учёт.


Дякую усім хто відповів.
Щойно зареєстрував ФОП у порталі Дія.
Кому цікаво, там програма попереджає за подібні види діяльності, але пропускає їх. Або не пропускає, якщо вони повністю заборонені.
Податкова лояльно до цього відноситься.
Головне у майбутньму не заключати договори на заборонені види дічяльності.
Портал Дія виявився зручним у користуванні. Могли б його зробити ще років 10 назад.
Але й на тому добре.
Більше цікавить питання реєстрації суб'єктом первинного фінансового моніторингу.
Як із цим зараз?
Quote
Klyuchikova
Ничего подобного, я обслуживаю два ФОПа, у которых есть этот вид деятельности и всё в порядке. Вы можете оказывать услуги по бух.учёту, но не по аудиту. Ведь договор на аудит совсем другой, чем на бух. учёт.
Річ у тім, що навіть якщо ви будете надавати послуги з аудиту чи інші заборонені, хоч і зброю, то всеодно будет все в порядке.
Питання в тому, що буде потім. Податківці полюбляють задавати запитання не відразу а згодом, через років два три. Коли порушення буде у великих обємах. Перевірено досвідом.
Колись в заяві на єдиний прописували в дужечках без аудиту.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
yupiter

Ничего подобного, я обслуживаю два ФОПа, у которых есть этот вид деятельности и всё в порядке. Вы можете оказывать услуги по бух.учёту, но не по аудиту. Ведь договор на аудит совсем другой, чем на бух. учёт.
Річ у тім, що навіть якщо ви будете надавати послуги з аудиту чи інші заборонені, хоч і зброю, то всеодно будет все в порядке.
Питання в тому, що буде потім. Податківці полюбляють задавати запитання не відразу а згодом, через років два три. Коли порушення буде у великих обємах. Перевірено досвідом.

Ну правильно, вам и надо будет доказывать, что вы занимались оказанием услуг по бух. учетету и не какого аудита не было, а при подаче заявления на единый в описании кведа только бух. учет.
Quote
olex
Більше цікавить питання реєстрації суб'єктом первинного фінансового моніторингу.
Як із цим зараз?

Присоединяюсь к вопросу. Кто-нибудь что-то решил для себя, ФОПы-бухгалтера?
Quote
olex
Більше цікавить питання реєстрації суб'єктом первинного фінансового моніторингу.
Як із цим зараз?

[news.dtkt.ua]
Quote

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів.
Quote
olex

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів.

Первинний фінмоніторинг: що робити приватним бухгалтерам та податковим консультантам?
16.06.2020
Набрання чинності Закону №361 викликало питання у нових суб’єктів фінмоніторингу, які надають бухгалтерські та консультаційні послуги. Чи всім їм треба реєструватися та у яких випадках надавати державі інформацію про діяльність своїх клієнтів?

Закон №361 охоплює різні питання фінмоніторингу, тому ми його аналізували в окремих матеріалах. Ось тут ми розповідали, як банки будуть перевіряти своїх клієнтів. А ось тут ми говорили про решта змін та нововведень.

Зокрема, з 28.04.2020 року Законом №361 перелік суб’єктів первинного фінансового моніторингу був доповнений:

суб’єктами господарювання, що надають посередницькі послуги під час здійснення операцій з купівлі-продажу нерухомого майна, а також суб’єктами господарювання, що надають за винагороду консультаційні послуги, пов’язані з купівлею-продажем нерухомого майна,
бухгалтерами, суб’єктами господарювання, що надають послуги з бухгалтерського обліку,
суб’єктами господарювання, що здійснюють консультування з питань оподаткування.
Оскільки зараз нас цікавлять два останніх види суб’єктів, тут одразу треба зробити ремарку.

Як бачимо, в Законі говориться про суб’єктів господарювання. Ними серед фізосіб вважаються громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці (ст. 55 ГКУ).

Отже, коли ми говоримо про податкових консультантів, суб’єктом фінмоніторингу серед них стали лише ФОП. Якщо ви не є ФОП, а здійснюєте консультаційну діяльність як незалежну професійну, це нововведення не для вас.

А ось бухгалтерам не пощастило – вони згадуються в Законі двічі: і як суб’єкти господарювання, і як просто бухгалтери. Отже, і ФОП, і особи, які перебувають на обліку в ДПС як ті, що здійснюють незалежну професійну діяльність, якщо вони надають приватні бухгалтерські послуги – є суб’єктами фінмоніторингу.

Проте до таких нових суб’єктів фінмоніторингу (тобто тих, хто входитиме до контролерів за фінансовими операціями) не належать фізособи, які надають послуги в рамках трудових правовідносин. Тобто на бухгалтера, який працює за такою посадою, ці зміни не поширюються. А ось на приватних бухгалтерів – так.

Що означає таке нововведення для приватних бухгалтерів та податкових консультантів?

Обов’язки таких нових суб’єктів фінмоніторингу наведені у ст. 8 Закону №361. Зараз нас цікавить два з них:

стати на облік в Держфінмоніторингу;
повідомляти Держфінмоніторинг про певні фінансові операції клієнтів.
Щодо цих обов’язків одразу ж виникло кілька питань.

Наприклад, чи всі приватні бухгалтери та податкові консультанти мають стати на облік? Зокрема, якщо консультант не працює з реальними первинними документами та фінансовими операціями, а лише роз’яснює наслідки можливих операцій – чи треба при цьому ставати на облік та докладати про усі задані питання? Як саме стати на облік? І що буде, якщо цього не робити? Адже взяття на облік в Держфінмоніторингу поки що не є обов’язковою умовою для здійснення такої професійної діяльності.

Але чіткої відповіді на більшість з них й досі немає: Порядки ведення Держфінмоніторингу обліку інформації про фінансові операції, що підлягають фінмоніторингу, обліку суб’єктів первинного фінмоніторингу та подання інформації для взяття їх на облік (зняття з обліку), затверджені постановою КМУ від 05.08.2015 р. №552, досі не зазнали змін та/або не скасовані.

Не було внесено змін і до Інструкції з подання такої інформації, затвердженої наказом Мінфіну від 29.01.2016 р. №24. У листі від 10.06.2020 р. №11010-10/607-ЗПІ/539 Мінфін повідомляє, що працює над цим. А поки що радить усім зацікавленим особам користуватися старою нормативкою (яка зміни, внесені Законом №361, не враховує).

При цьому Мінфін звертає увагу: згідно з Порядком №552 стати на облік в Держфінмоніторингу потрібно не пізніше дня встановлення ділових відносин с клієнтом (проведення фінансових операцій).

Яку інформацію про операції клієнтів слід повідомляти Держфінмоніторингу?

Із цим ситуація наступна – напрямки є, а ось наскільки докладно це треба зробити – чітко не визначено. Ми про це писали тут.

Найголовніша проблема в тому, що з 28.04.2020 р. за цим Законом повідомляти Держфінмоніторингу суб’єкти фінмоніторингу мають не про злочини, про які дізналися під час роботи з клієнтом, а про операції, які викликали підозри, що діяльність клієнта нелегальна. Адже тут головна мета – це не допустити злочину.

Так, щодо підозрілих фінансових операцій (діяльності) або спроби їх проведення незалежно від суми встановлено обов’язок повідомити негайно після виникнення підозри або достатніх підстав для підозри, а також копії всіх документів та інформацію на запит Держфінмоніторингу (пп. «в» п. 8 ч. 2 ст. 8 Закону №361).

Зверніть увагу: у згаданому вище листі Мінфін наголошує: повідомляти треба не тільки про ті фінансові операції з активами клієнтів, у яких приватний бухгалтер або податковий консультант безпосередньо бере участь, а й про ті, здійснення яких він дізнався у рамках ділових відносин з клієнтом.

Тобто превентивно і обов’язково ставати на облік в Держфінмоніторингу від всіх приватних бухгалтерів та податкових консультантів поки що не вимагають (хоча нас не здивує, якщо далі цього вимагатимуть). Проте, якщо підозріла операція виникла, про неї слід обов’язково повідомити, а для цього – треба стати на облік.

А що буде тим, хто не повідомлятиме?

Законом №361 передбачені такі штрафи:

за порушення вимог щодо належної перевірки, щодо виявлення належності клієнтів та інших осіб до політично значущих осіб, членів їх сімей, осіб, пов’язаних з ними, у випадках, передбачених законодавством, – до 204 тис. грн;
за порушення вимог щодо відмови від встановлення (підтримання) ділових відносин, проведення фінансової операції – у розмірі до 340 тис. грн;
за порушення порядку створення (ведення) та зберігання документів, у тому числі електронних, записів, даних, інформації у випадках, передбачених цим Законом, у тому числі у разі їх втрати або знищення, – у розмірі до 204 тис. грн;
за неподання, несвоєчасне подання, порушення порядку подання або подання спеціально уповноваженому органу недостовірної інформації у випадках, передбачених законодавством, – у розмірі до 340 тис. грн;
за невиявлення, несвоєчасне виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, та порушення порядку їх реєстрації – у розмірі до 340 тис. грн.
Важливо! За відсутність постановки на облік у Держфінмонітрингу Законом №361 окрема відповідальність не встановлена. Але навіть на незареєстрованих суб’єктів фінмоніторингу поширюються усі штрафи, зазначені вище.

Як це роблять незалежні юристи?

Сама ситуація, коли ті, хто надають незалежні послуги, мають і контролювати діяльність клієнта (в межах отриманої інформації), і в разі потреби повідомляти про порушення, не нова. Вона і раніше застосовувалася щодо нотаріусів, адвокатських об’єднань та бюро і самозайнятих адвокатів. Про них в світлі новацій Закону №361 ми писали тут.

***
Автор:
Бикова Ганна



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Практики, як я розумію, ще немає. Лише теорія...
Добрий день, підскажіть будь ласка, змінили КВЕДи, як через Медок сповістити про це податкову. Ми ФОП 3 гр. не платники ПДВ

Дякую за допомогу
Через Медок не надо. Заява на ЕН об изменениях подается в электронном кабинете через Листування з ДПС.

Я отправляла заяву на ЕН через Медок, и несмотря на то, что мне пришли квитанции, они заяву не видят. Пришлось через скаргу на пульс разбираться.
Quote
ПСИ
Добрий день, підскажіть будь ласка, змінили КВЕДи, як через Медок сповістити про це податкову. Ми ФОП 3 гр. не платники ПДВ

Дякую за допомогу

І не забудьте запит на витяг з реєстру платників єдиного.
Можна подать одночасно, але різними листами, бо тільки один файл
модна прикріпить. Тільки сам витяг прийдецця отримувать всеодно
на папірчику в податковій - електронкою вони не надсилають поки...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
А у меня через реестр платникив единого податку выдается информация о всех КВЕДах , даже тех, которые недавно внесли. Хотя никакие заявления в налоговую не подавали. только регистратору. ФОП 3 гр. без НДС. Мне ж не надо дополнительно подавать ничего,если виды деятельности отображаются в реестре?
Ну якшо вам не потрібен скан витягу з реєстру для тендерів
чи підписання договорів, то і не треба - з нас іноді в тендерах
вимагають...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
panaval84
А у меня через реестр платникив единого податку выдается информация о всех КВЕДах , даже тех, которые недавно внесли. Хотя никакие заявления в налоговую не подавали. только регистратору. ФОП 3 гр. без НДС. Мне ж не надо дополнительно подавать ничего,если виды деятельности отображаются в реестре?
Надо. Я уже замечала, что в том реестре есть все коды от регистратора, а не только те, которые в вытяге ЕН. Как-то проверила, у ФОПа там 5 кодов, а взяла вытяг ЕН - там их только 2.
Quote
Blick

А у меня через реестр платникив единого податку выдается информация о всех КВЕДах , даже тех, которые недавно внесли. Хотя никакие заявления в налоговую не подавали. только регистратору. ФОП 3 гр. без НДС. Мне ж не надо дополнительно подавать ничего,если виды деятельности отображаются в реестре?
Надо. Я уже замечала, что в том реестре есть все коды от регистратора, а не только те, которые в вытяге ЕН. Как-то проверила, у ФОПа там 5 кодов, а взяла вытяг ЕН - там их только 2.

Спасибо! А как можно получить вытяг ЕН? Через кабинет можно и какая форма запита?
Можна тільки подать - получать поки всерівно на папірчику в податковій.
Хотя обіщають зробить електронний - но коли...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Подавать треба через листування з ДПС. Вордовський файл
зберегти в форматі пдф і заслать - отримаєте реєстраційний номер.
Мені поприходили на наступний день. Тоді можна їхать в податкову забирать.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00043499999999996