Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Списання касових апаратів

Відправлено користувачем Zarinka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Який порядок списання і правильного оформлення списання касових апаратів з балансу підприємства? Коли можна списувати касові апарати? чи потрібний висновок експертної організації?
Порядок списання касових апаратів такий самий як при списанні будь-якого ОЗ, через рішення постійнодіючої комісії.
Причини можуть бути різні: несправніть, закінчення терміну експлуатації (хочете купити новий),"вибуття" з Держреєстру РРО і т.д. Списувати можна після зняття з реєстрації у податковій.
Якщо РРО несправний і неможливо відновити його роботу, бажано би мати рішення сервісної (обслуговуючої) компанії.
При "вибутті" моделі РРО зі списку Держреєстра - списання відбувається незалежно від того справний апарат чи ні.
І додатково потрібно буде провести утилізацію цих РРО, як і всіх електронно-обчислювальних пристроїв.
Дякую за змістовну відповідь)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00037699999999999