Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

книга доходів і витрат 3група з ПДВ

Відправлено користувачем FimaR 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
підскажіть, чи вписуєте ви в книзі доходів і витрат, в розділі витрати, інші, такі витрати як банківські послуги, сплата ПДВ? зрозуміло, воно ні на що не впливає, ну всеж таки....
А якщо ми продовжуємо вести книгу доходів і витрат по ФОП, яку зареєстрували ще коли були неплатниками ПДВ у 2012 р.? Чи повинні ми були купити нову книгу і зареєструвати в ДФС, коли стали ПДВ-шниками? Я читала, що можно продовжувати вести книгу до закінчення дії старої без реєстрації нової. І тоді вже заповнювати і доходи і витарти? Якщо ми цього не зробили, які наші подальші дії зараз? Чим це загрожує? Чи можна окремо вести реєстр всіх витрат в Екселі и друкувати? Дякую за відповіді...Платниками стали ще у 2013 р....


Те що можна продовжувати вести стару книгу поки закінчится, не реєструючи нову, відноситься до того коли змінюється форма книги і порядки ведення. коли ви стали платником ПДВ потрібно було завести нову книгу і зареєструвати в податковій. фактично не можливо було вести стару книгу,та що для звичайних єдинщиків, бо там не має розділу витрат, куди б ви їп писали.

За ненадлежащее ведение учёта, неведение книги или её отсутствие Налоговым кодексом Украины предусмотрены финансовые штрафные санкции в размере от 510 гривен до 1020 гривен (ст. 121 НКУ), а также админштраф в размере от 51 до 136 гривен при первичном нарушении или от 85 до 136 гривен, если в течение года штраф за такое нарушение налагается повторно (ст. 164-1 Кодекса Украины об административных правонарушениях).

Однако, на этом ответственность такого «нерадивого» предпринимателя не заканчивается.

Отсутствие книги во время проверки налоговая приравнивает к неоприходованию наличности. Если предприниматель не оприходует наличность: не ведёт кассовую дисциплину, не вносит информацию о полученном доходе в книгу учёта или отражает в книге неполные суммы поступлений — его оштрафуют в 5-кратном размере неучтённой суммы. Неучтенная сумма высчитывается на основании первичных документов. Такими документами, в частности, являются выписки банка о зачислении денежных средств на расчетный счет предпринимателя, акты приема-передачи оказанных услуг. Наличие первичных документов является обязательным для субъектов предпринимательской деятельности.
Quote
FimaR

"Отсутствие книги во время проверки налоговая приравнивает к неоприходованию наличности."
Дякую за відповідь. Але в нас немає готівки- тільки безготівка на розрахунковий рахунок. Виходить, що нам загрожує штраф 510 грн та адмінштраф...Всі податки ми сплачуємо своєчасно...І я так зрозуміла, що краще завести нову книгу з 2021 р...Зараз немає сенсу- рік закриємо наростаючим підсумком по цій книзі...Я ж не можу в новій книзі, якщо її зареєструвати зараз, внести записи "заднім числом" за 2020 і 2019р.р.. Я працюю тут тільки 2 роки, замітила це ще в 2019 році... Але прочитала про те, що можно вести облік в старій книзі...
І взагалі, враховуючи те, що з 01.01.2021р. книги обліку доходів и витрат ФОП скасовують, то можемо купити книгу нову в 2021р. , не реєструючи в ДФС, і вести далі облік вірно!!!
Quote
rakoks
І взагалі, враховуючи те, що з 01.01.2021р. книги обліку доходів и витрат ФОП скасовують, то можемо купити книгу нову в 2021р. , не реєструючи в ДФС, і вести далі облік вірно!!!
КУДР не отменяли, отмена только для неплат. НДС
Ведем дальше
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00061800000000001