Палата представників Конгресу США схвалила проєкт оборонного бюджету-2022 з допомогою для України Вчені вперше синтезували крохмаль із вуглекислого газу Британії створили батарею, здатну заряджатися за 90 секунд Синоптик пообещала украинцам второе "бабье" лето: когда его ждать Під час цієї хвилі коронавірусу ускладнення починаються з 4-5 дня – експертка Палата представників США затвердила $1 мільярд на «Залізний купол» для Ізраїлю Таран розповів у Раді про будівництво житла для військових Історична пам'ять має важливе значення для безпеки – Дробович Синоптик оценил вероятность засухи и стихийных бедствий в Украине Пілот цивільної місії зняла Землю через ілюмінатор Crew Dragon
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Повідомлення про прийняття директора

Відправлено користувачем crizis 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня!!!! Директор виконував обов'язки, як засновник підприємства, подавав квартальні звіти ( не було господарської діяльності). Зараз протоколом призначено на посаду директора, є наказ про прийняття. В електронному кабінеті потрібно подавати повідомлення про прийняття. Думала, що підставою є наказ, але на деяких сайтах написано вказувати протокол засідання і щось заплуталася.Тепер не знаю, що правильно вказати. Може хтось стикався з такою ситуацією, допоможіть будь ласка. І коли роблю повідомлення, мені показує, що є помилки, бо приймаю директора і людина, що підписує повідомлення, та ж сама особа. Як бути?
1.ИМХО.Похоже, он числиться у вас директором. Посмотрите в гос реестре и ли в эл.кабинете он директор или нет.
Если да,то подайте ЕСВ за отработанный месяц и пойдет начисление пенсии ему.
Если нет,то подайте форму 1-ОПП, в которой "нарисуете его директором".Она ляжет "сверху" и будет вам счастье.


Коли діяльність не велася, його звільнили з посади директора і показали в звіті з ЄСВ і 1ДФ.
Як я зрозуміла, то повідомлення про прийняття не потрібно подавати. Вже в звітах з ЄСВ і 1ДФ показати
Повідомлення на директора зараз подавати не потрібно. Перевірте в кабінеті платника чи записаний він як директор і як бухгалтер. І от якщо як бухгалтер не записаний, а Ви хочете щоб був ще і бухгалтером, то потрібно подати 1-ОПП
В звіті з ЄСВ особисто я на директора (в табл. 5) як і інших працівників вказую Наказ (не рішення зборів, не протокол). Вважаю, що запис в табл. 5 повинен збігатися з записом в трудовій книжці. Якщо Ви в трудовій йому напишите протокол або рішення (не Наказ), то мабуть і в табл. 5 вказуйте так
В електронному кабінеті він числиться, як керівник. Щоб бухгалтером він був мені не потрібно. Ключі в нього тільки на нього. Коли його звільнили з директора і він виконував обов'язки, як засновник, ми ніяких змін не робили в реєстри. Зараз якщо повідомлення відмінили, я роблю протокол, наказ. І на основі наказу вже в звіті з ЄСВ і 1ДФ покажу що його прийнято на посаду директора. Вірно? Бо вже стільки начиталася, що заплуталася. Дякую за допомогу
Подскажите, а на совместителей тоже извещение подаем?
Подаем. Смысл уведомления в том, чтобы отлавливать неоформленных работников, совместителей в том числе. Когда они приходят и застают работника на рабочем месте, у Вас должно быть на него уведомление.
Колеги теж таке питання по директору. Зараз він як один із засновників виконує функції директора безоплатно. Підприємство поки не працює, але планує діяльність. Директор буде сумісником. І тут в мене виникло теж питання. Зараз не треба подавати на директора повідомлення, але він не був у трудових відносинах. Чи це не має значення? Я боюсь щоб потім не придрались, що нема повідомлення.
Може в кого була подібна ситуація? Поділіться досвідом будь ласка.
І ще таке питання. Для оформлення трудових відносин з директором потрібно скласти протокол засновників і наказ? Чи ще якісь документи? Наприклад посадову інструкцію директора? І хто підписує наказ, якщо наприклад приймаємо директора на роботу з 01 жовтня, наказ робимо 30 вересня (директор в цей день ще не найманий працівник)? В наказі проставляти Засновник підпис Ім'я ПРІЗВИЩЕ?
Уведомление на директора уже отменили, можно не подавать.
В приказе пишется: "Приступаю до виконання обов'язків директора з 01 жовтня." В связи с тем, что уведомление не требуется, логично сделать приказ от 1 жовтня.
Це я розумію, що можна не подавати, але ж директор-засновник не був у трудових відносинах з дня змін у держреєстратора. Тобто вже буде різна інформація про трудові відношення. Оце мене і ступорить. Я читала на форумах, що дехто подавав в такій ситуації повідомлення, щоб потім не було претензій, що працевлаштований не за правилами ст 24 КЗпП.
Так подадите потом додаток 5 к объединенной отчетности.
Я с 1 июня так директора-учредителя принимала, показала принятие в отчете за 2 квартал и все.
Единственного директора невозможно по правилам принять с уведомлением. Ведь уведомление нужно подать до допуска к работе, а до этого он еще не директор.
Там 2 засновники. Я думала так: 30 вересня Протоколом засновників приймається рішення про початок трудових відносин з 01 жовтня, складання наказу (контракт обов'язково чи ні робити з директором) і т.д. Він зараз як засновник є директором, але без трудових відносин, є КЕП у нього. Я думала 30 вересня подати повідомлення на нього і там вказати на підставі протоколу чи так не можна? І підписати його ключем, бо він може як засновник виконувати функції управління підприємством і подавати звіти пусті. А потім вже 01 жовтня він сам на себе видає наказ. Мене все ж таки турбує питання, чи не придовбуться з цим повідомленням із-за статті в КЗпП і те що він почав трудові відносини пізніше дати реєстрації у ЄДР?

Blick , ще до вас запитання стосовно кадрових документів пока на підприємстві один директор.
1. 01 жовтня - початок трудових відносин з директором і діяльності підприємства. Він укладає договори, нараховується зп і т.д.
Як бути з Правилами внутрішнього розпорядку, Положеннями, Інструкціями і т.д.? Тобто від 01 жовтня він має затвердити сам всі кадрові документи чи як? Бо по КЗпП він не має право приступати до роботи без ознайомлення з цими документами. Ще ж посадову інструкцію треба.
2. По охороні праці треба якусь документацію і по військовому обліку.
3. Поки не буде бухгалтера він буде виконувати все сам, то чи треба наприклад в посадовій інструкції прописати про обов'язки бухгалтера чи просто загально написати, що "вести бухгалтерський облік"?
Поки на підприємстві один директор, ніхто цього перевіряти не буде.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00037500000000001